'Ik wil terugkeren naar Anderlecht, de meest prestigieuze club van België'

'Ik wil terugkeren naar Anderlecht, de meest prestigieuze club van België'

zaterdag 12 augustus 2017 om 12:20

Dodi Lukebakio staat zondag met Charleroi tegenover 'zijn' RSC Anderlecht. De huurling neemt het op tegen zijn moederclub. Hij maakt er ook geen geheim van dat hij ooit wil doorbreken bij de Brusselaars.

De flankaanvaller heeft dit seizoen voor het rugnummer 46 gekozen. Een onconventioneel nummer, maar niet voor Lukebakio. Het is namelijk het nummer waarmee hij op achttienjarige leeftijd zijn debuut voor Anderlecht maakte, tegen Club Brugge. "Dat zal altijd een heel bijzonder moment blijven. Vandaar dat ik ook met dat rugnummer wil blijven ­spelen", zegt Lukebakio.

Hij maakt er dan ook geen geheim van. Het doel is om terug te keren naar zijn moederclub. "Natuurlijk hoop ik ooit ­terug te keren naar Anderlecht. Het is de club die me gevormd heeft. De ploeg van mijn stad, de grootste en meest prestigieuze club van België ook", klinkt het in Het Nieuwsblad.

Plaats een reactie

ketje55 +640
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:27
Hij kent zijne wereld
Vind ik leuk
Boerken +468
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:49
Zal dus wel kadootje geven aan zijn moederclub !
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:01
Natuurlijk boerken daarom laten ze hem spelen tegen Anderlecht....
Hahaha loser
Vind ik leuk
buck +641
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:08
Jullie gisteren 2 keer kadootje gekregen.Penalty en coopman dat niet mag spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:32
IK hoop dat hij morgen 2 penalty fouten maakt waardoor Anderlecht wint.

Ben zeker dat de achterlijke boeren uit brugge dan ook gaan smeken dat Coopman in de volgende match meedoet tegen brugge.

MAN man man
Een normale mens kan absoluut niet beseffen hoe iemand fan van brugge kan worden.
Denk dat je daarvoor achterlijk moet zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:47
Ofwel net evenveel inhoud als in jouw hersenpan, probeer ook eens een normale mens te worden in plaats van idiote onzin uit te kramen kwibus....
Vind ik leuk
larédo +179
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:41
Daar sluit ik mij nu is bij aan. Weer een of andere kleuter die zich verveelt tijdens de vakantie en ff met een nieuwe accountje de boel komt op stelten zetten.Raar soortje ze ma nog veel erger zijn de onbenullen die dat dan maar ff rap like'n. Moedig dat kinderachtig gedoe maar aan.
Vind ik leuk
Boerken +468
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:41
Ik denk dat achterlijk jouw leuze is!
Vind ik leuk
Svh +60
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:32
Wat denk je nu boerken u mag het draaien en keren Anderlecht is gewoon de beste ploeg van België wie heeft de beste jeugdspelers ? Wie speelt er meer kampioen ? Wie presteert beter Europees ? Ik kan nog uren doorgaan dus voor u wat zegt denk eerst na
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:48
Ook niet lang naar school geweest zeker .....
Vind ik leuk
Svh +60
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:45
Was op boerken bedoeld
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:38
34 landstitels 9 beker van België 13 supercup 2xeuropabeker bekerwinnaar
Vind ik leuk
Boerken +468
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:39
Ik denk niet dat je nog uren kan doorgaan ! Dit was het dacht ik! Of wie heeft de meeste bekers gewonnen of supercups wie heeft ooit al in Europacup 1 finale gestaan. Alhoewel ik kan toegeven dat anderslecht nr1 is met hetgeen u opnoemt een beetje respect voor brugge hun prestaties mag ook. Brugge heeft geen arbiter moeten omkopen ook om die finale te halen, ik dacht het deze week nog gelezen te hebben van constant vandenstock
Vind ik leuk
Regaal +172
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:00
Ze hebben ook de meeste Brugse Metten gewonnen, was je nog vergeten te vermelden. ;-)

En over arbiters zou ik nu toch nog eventjes zwijgen...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:46
simpel kieken

Je gaat nog beweren dat in Europacup 1 staan beter is dan 2 x de Uefacup winnen.

En de 13 titels van brugge zullen ook beter zijn dan de 34 van Anderlecht?

Heb je uw ooit al eens afgevraagd waarom je leeft?
SIMPELE DUIF !!!!

IK duik liever het bed in met Veronique De Kock of Annelien Coorevits of Miss Belgie
Dan eens te mogen kijken naar Miss World
Hopelijk is het duidelijk voor de simpele kiekens hier zoals jij !!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:51]
Vind ik leuk
Boerken +468
zondag 13 augustus 2017 om 12:35
Gij hebt veel geluk nu op dit ogenblik!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 18:28
Ik dacht dat de kiekefretters in Brussel hun stek hadden..... Blijven dromen en blijven duiken....Manneke Pis heeft meer verstand in zijn bezienswaardigheid dan jij in je hele lijf. Woeha !
Vind ik leuk
Boerken +468
zondag 13 augustus 2017 om 23:26
Awel simpel kieken ge zijt precies niet veel van zeg vandaag ? Waar zit ge met u intilectuele opmerkingen? Of mag je niet uit uw instelling vandaag? Greetje calimerosj
Vind ik leuk