Pijnlijk voor RSCA: 'Nieuwe sponsor heeft al speciaal Europees shirt voorzien'

Pijnlijk voor RSCA: 'Nieuwe sponsor heeft al speciaal Europees shirt voorzien'

Gepubliceerd: dinsdag 16 april 2019 om 09:06di 16-04-2019 om 09:06

Laatste update: dinsdag 16 april 2019 om 09:18di 16-04-2019 om 09:18

Anderlecht gaat door een diepe crisis. Niet enkel de supporters maken zich zorgen, ook de sponsors van Anderlecht krabben zich in de haren.

De sportieve situatie van paars-wit was al complex, maar de fratsen van de Anderlecht-supporters tegen Standard zou de sponsors nog een extra probleem kunnen opleveren, naast de negatieve publiciteit. Het zou immers kunnen dat Anderlecht een wedstrijd achter gesloten deuren moet afwerken. Wat dan met de dure loges waarin sponsors hun klanten uitnodigen?

Extra pijnljk: Joma, de nieuwe kledingsponsor voor volgend seizoen, heeft al een speciaal shirt voorzien voor de Europese wedstrijden van paars-wit, weet Het Nieuwsblad. Als Anderlecht geen Europees voetbal haalt, zal het shirt gebruikt worden voor de wedstrijden in de Beker van België. Ook de deal met Allianz, dat op de Europese shirts zou prijken, zou in het gedrang kunnen komen. “Onze contracten houden rekening met verschillende scenario’s”, zegt Anderlecht daarover.

Plaats een reactie

DirkRAFC1 +2190
dinsdag 16 april 2019 om 09:15
Het verhaal van de beer en zijn vel...
Vind ik leuk
MrComment +2154
dinsdag 16 april 2019 om 09:27
Dat verhaal past hier toch niet echt hoor.
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 16 april 2019 om 09:37
Heeft er weinig mee te maken, van zodra de playofs gehaald werden had niemand toch dergelijke fratsen voor ogen?
Ik denk dat algemeen ene 4de plaats toch als relatief logisch werd aanzien?
Vind ik leuk
Truth +4351
dinsdag 16 april 2019 om 09:42
Dergelijke fratsen verwacht 😳😳😳....neen jullie hadden verwacht zoals altijd dat het alweer in de sjakoss was ...man man man van arrogantie gesproken ! Wedstrijden ...eerlijke wedstrijden worden gewonnen op het veld en niet erbuiten zoals jullie altijd al gewend zijn !!!
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 16 april 2019 om 09:50
Gast, als je niets beters kan verzinnen zwijg je gewoon. We waren er allemaal van overtuigd dat het op geen kl*ten trekt. Ik zeg hier nergens dat het in de sjakoss was. Met een 4de plaats doe je de Anderelchtsupporters ook gene plezier!

Zo'n fratsen: nog slechter spelen, nog minder vuur, slechte reactie van supporters...

Ik ben me ervan bewust dat het niet goed is, ik heb daar jouw lullige reactie niet voor nodig.

Kruipt snel terug in uw 'waarheidsput', daar waar je altijd gelijk hebt...
Vind ik leuk
Toca +52271
dinsdag 16 april 2019 om 10:53
Doe als ik of probeer niet op die trut te reageren. Komt altijd uitdagen. Makkelijk om uit calimero gedrag wat onzin te komen vertellen. Laat hem zijn eigen waarheid geloven. Wat zeveren zonder iets te moeten bewijzen is makkelijk.
Vind ik leuk
Brubru +5947
dinsdag 16 april 2019 om 13:04
Hij heeft wel een punt al is het maar een klein puntje.
Na de overwinningen tegen KVK en Lokeren waren er wel heel wat supporters die ook al is dat een minderheid weer een maat meer nodig hadden van hemd.
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 16 april 2019 om 16:40
Hij heeft er een kleintje, als hij het niet op mij had gereageerd, mijn reactie laat dat immers nergens uitschijnen.

Had jij dan niet gedacht voor de playoffs dat een 4de plaats een logische uitkomst zou zijn?
Het is neit iets waar ik fier op zou zijn btw, maar ik had toch wel de hoop daar te geraken....

Als je het me op dit moment trouwens vraagt zullen we ons best mogen doen om 5de te blijven....
Vind ik leuk
Brubru +5947
dinsdag 16 april 2019 om 12:59
Logisch ?
Kijk eens hoeveel punten er in de reguliere competitie gehaald werden tegen de PO1 deelnemers.
Dan moet je eerlijk zijn en toegeven dat het plaats 4 kon zijn maar evengoed plaats 6.
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 16 april 2019 om 16:47
De manier waarop we speelden de laatste wedstrijden voor de playoffs was niet te vergelijken met de manier voor nieuwjaar, laat staan in de PO...

Ik dacht dat we (eindelijk) in de groei waren geraakt. En ik was daar zeker niet de enige in. Ik had wel verwacht te kunnen winnen thuis van Antwerp (alle respect voor wat die presteren) en mss 2 thuisoverwinningen nog ergens. Daarmee zouden we al niet ver blijven. Heb me daar wel serieus in mispakt, ipv hoger te schakelen hebben we in neutraal gezet...
Vind ik leuk
Truth +4351
dinsdag 16 april 2019 om 09:39
Ik dacht net hetzelfde ...typisch voor de nekken !
Net zoals het feestje dat ze al voorbereid hadden tegen club ...het stond 0-1 en de stront liep van hun billen want ze gingen afgaan als een gieter ...bacca op weg naar de 0-2 en toen dacht de lijnrechter anee hé jullie gaan mijn clubje geen gezichtsverlies doen lijden en de rest is historie ...en dan durven ze nog pronken met al hun titels 🤢🤢🤮🤮
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 16 april 2019 om 09:52
Irritant ventje zeg.. :-)
Wie was er zo zeker vcan winst op Genk? Wie was er voor de play-offs reeds zeker van de titel? Juist ja, je clubtje..

Als het niet aan zo'n gasten als jij lag, had ik het Brugge nog kunnen gunnen ook. Zo'n gasten als jij, zal ik even uitleggen, zijn die kerels die altijd over dikke nekken en kwekkers spreken, maar zelf de grootste calimero's met ongepaste arrogantie zijn!.
Vind ik leuk
Truth +4351
dinsdag 16 april 2019 om 12:37
Stop met je eigen fantasieën voor waarheid te nemen want jij bent de enige die zegt dat wij zeker waren van winst , jij bent de enige die zegt dat wij de titel gingen pakken ...dus voor je interessant wil doen effe beseffen dat ge met de verkeerde persoon te maken hebt ...ik doe zo geen uitspraken
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 16 april 2019 om 16:49
Leko zelf zei na de match tegen Genk in de reguliere dat er maar 1 ploeg de beste van het land is...
Veel supporters zijn daar meteen in gevolgd... Ik kan dat zelfs begrijpen, kan er alleen niet tegen dat dan telkens over anderen zo wordt geoordeeld door diezelfde supporters...
Vind ik leuk
Truth +4351
dinsdag 16 april 2019 om 12:54
besef je wel wat je schrijft 😳😳😳
Blijkbaar niet dus ik zal je het even uitleggen !
Als het niet aan zo’n gasten als jij lag , had ik het brugge nog kunnen gunnen ook .
Dus een gast als ik kan je mening volledig doen veranderen maw hoe belachelijk en zwak kan je zijn ?
Ik een uur in een kamer met jou en je gaat al bleitend naar buiten want ge gaat alle hoeken en kanten zien als ik je met de grond gelijk maak en je zwakte bloot leg !
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 12:54]
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 16 april 2019 om 16:31
lol...
Making me laugh my man...

Zou het graag eens meemaken, maar wel niet aggressief worden.. :-)
Vind ik leuk
Truth +4351
dinsdag 16 april 2019 om 16:41
Maak je geen zorgen ...ik ben verbaal sterk genoeg , hopelijk ben jij dat ook want ik kan genieten van een goeie discussie
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 16 april 2019 om 16:44
Wie weet komen we dan plots wel overeen, al betwijfel ik dat momenteel ten zeerste!
Vind ik leuk
Truth +4351
dinsdag 16 april 2019 om 16:50
You never know in life 😜😜
Vind ik leuk
Brubru +5947
dinsdag 16 april 2019 om 13:07
Je kan er anders ook wat van hoor.
Misschien is het wel voor gasten als jij dat er zo veel leedvermaak is.
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 16 april 2019 om 16:33
Kan zijn, ik ben nog steeds een supporter, en ik besef dat wat ik zeg zeker niet altijd objectief is. Al probeer ik daar op te letten...

Dit hierboven is gewoon lachwekkend. Weet neit waar jij je vergelijking haalt.. :-)
Vind ik leuk
Necrofish +92
dinsdag 16 april 2019 om 10:02
Gefrustreerd groot klein kindje. Je zit met de poepers omdat Genk gewonnen heeft vorig weekend. Ik ga u iets verklappen, 't is allemaal een groot complot.
Vind ik leuk
Truth +4351
dinsdag 16 april 2019 om 12:39
Ik ben 1,59 is dat groot ? Poepen ja dat doe ik alle dagen !
Zit ik met de poepers ...als ex militair ben ik nergens bang van ...dus ik ga jou iets verklappen ...ga knikkeren !
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 16 april 2019 om 16:34
Het is dus compensatie met andere woorden.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:46
He trut lees al een paar van u opmerkingen, en het enigste dak kan vaststellen is da u verstand blijven steken is in de jaren 80. Met uw 51jaar breng je niks bij aan de jeugd hier. Word een man.
Vind ik leuk
Truth +4351
dinsdag 16 april 2019 om 12:46
De fiere jeugd gaat het hier eens vertellen se ...de kakgeneratie , meer aan de gsm dan aan je eigen fluit , ooit al op straat gekomen om je gedacht te zeggen of doe je dit alleen vanachter je pc zoals de meeste laffe belgen ? Tis door janetten zoals gij dat dit land naar de kluuten gaat ! Toon dat je een vent bent ...maar dat betwijfel ik aan je reactie te zien ! Waar ik al ben geweest en heb gedaan daar zal jij nooit aan toekomen wees daar maar gerust van ...en als je mijn reacties leest eerst een cursus begrijpend lezen volgen !
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 16 april 2019 om 16:42
De manier waarop jij mensen beoordeelt zonder enig idee tegen wie je het hebt is echt te belachelijk voor woorden.

De man van 51 met mooi militair pensioen waarvoor nooit een poot werd uitgestoken, z'n hele leven betaald door de belastingbetaler. Doe toch eens gewoon, ze na kalm Frits!!
Vind ik leuk
Truth +4351
dinsdag 16 april 2019 om 16:49
Als jij tot die soort hoort die nooit uit zichzelf opstaan voor een oude vrouw op de bus , die nooit een vrouw laten voorgaan , die altijd met zijn voeten op de banken van de trein , tram of bus zit , die stoer doet tegen de zwakkeren in onze maatschappij enz enz ...dan wil ik je graag eens ontmoeten dan zal die vent van 51 jaar je eens wat manieren leren en respect bij brengen zoals ik ben opgevoed en geleerd heb tijdens mijn legerdienst .
Vind ik leuk
depeet +28
dinsdag 16 april 2019 om 12:41
na een stadion in 2000 heeft club vorig seizoen ook de titel gekregen , als je op een gans seizoen 2017 -2018 geen enkele scheidsrechterlijke beslissing tegen krijgt die punten kost en laat ons zeggen (zacht uitgedrukt) 12p krijgt van de scheidsrechters …. 1vb bij 2-1 op antwerp scoort club de 2-2 uit duidelijke buitenspel ...resultaat standard po1 en antwerp niet en dan besteel je standard in de po1 nog eens …….
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 12:42]
Vind ik leuk
Truth +4351
dinsdag 16 april 2019 om 12:48
Als ...als ...als ...als de var correct is dan spelen jullie zelfs geen POs ...dus gewoon tutterke in de mond en zuigen 😂😂😂
Vind ik leuk
Brubru +5947
dinsdag 16 april 2019 om 13:10
Als men Anderlecht al zijn gekochte titels afneemt ....... Het is algemeen geweten dat de arbiters vroeger in Anderlecht met een lege bestelwagen toekwamen en met een volle naar huis reden na de match.

I
Vind ik leuk
depeet +28
dinsdag 16 april 2019 om 14:08
geef eens een vb ? ik kan het bewijzen vorig seizoen ……...
Vind ik leuk
Truth +4351
dinsdag 16 april 2019 om 14:52
Het waren vrachtwagens van belle vue , de bestelwagens waren van de generale bank 😜😜😜
Vind ik leuk
Truth +4351
dinsdag 16 april 2019 om 16:37
Ssssssssst niks zeggen over de rolexen die de afgevaardigde als welkomstgeschenk gaf bij aankomst van de scheidsrechters ...ik weet dit zelf van een oudreporter van HLN
Vind ik leuk
MrComment +2154
dinsdag 16 april 2019 om 13:54
Zou je jouw naam niet beter veranderen van Truth naar Fantasy
Vind ik leuk
Truth +4351
dinsdag 16 april 2019 om 14:50
Truth komt van de serie Power ken je dat ?
Vind ik leuk
Franco83 +323
dinsdag 16 april 2019 om 09:21
Is dat nieuwe shirt al uitgebracht btw?
Vind ik leuk
Toca +52271
dinsdag 16 april 2019 om 09:26
Die shirts raken ze in den Aldi wel kwijt :-)
Vind ik leuk
Zero123 +1231
dinsdag 16 april 2019 om 09:32
Zullen ze wel ergens bij de wc-artikelen leggen dan.
Vind ik leuk
Vlad +4840
dinsdag 16 april 2019 om 13:29
Bondscoach van Duitsland krabde zich ook al eens graag door ‘de haren’, het was het begin van operatie ‘proprer handen’.😉
Vind ik leuk
w-b forever +2013
dinsdag 16 april 2019 om 20:53
Ze kunnen dat shirt gaan gebruiken voor hun auto's op te blinken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws