Verschueren sneert naar Vanhaezebrouck: Veel mensen op de kar gesprongen

Verschueren sneert naar Vanhaezebrouck: "Veel mensen op de kar gesprongen"

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 14:26zo 14-04-2019 om 14:26

Het stormt momenteel bij RSC Anderlecht. Volgens manager Michaël Verschueren is paars-wit pas echt in een negatieve spiraal terechtgekomen na het interview met ex-coach Hein Vanhaezebrouck.

"Er zijn heel veel mensen op de kar gesprongen, die allemaal een reden hebben om commentaar te geven op de club", vertelt Verschueren in een gesprek met Sporza. "De voorzitter kwam onder druk, we zouden financieel niet gezond zijn,... We werden van overal aangevallen."

"Normaal gezien communiceren we vrij veel, maar op bepaalde punten hebben we dat misschien niet voldoende gedaan. De komende week zullen we dat wel doen. We zitten ook samen met de harde kern, dat was al gepland", besluit de algemeen manager van Anderlecht.

Lees ook: 'Standard wil boete van Anderlecht gebruiken om supporters te compenseren'
Lees ook: Rutten krijgt steun van Verschueren: "Het ligt uiteindelijk aan de spelers"

Plaats een reactie

TheLord +449
zondag 14 april 2019 om 14:34
Ze blijven erop terugkomen, zelfs zonder aanleiding. Ik begin Hein meer en meer te geloven.
Vind ik leuk
Smuuw +1429
zondag 14 april 2019 om 14:47
Lol, dan moet je beter nadenken. Vp blijft traditioneel herhalen door gebrek aan inspiratie voor een boeiend artikel en jij begint hierdoor te schrijven. Denk je nu echt dat Michel 30keer dezelfde vraag zal beantwoorden met alles zever die hij heeft? Hij heeft belangrijkere zaken aan zen hoofd 😉
Vind ik leuk
Brubru +6097
zondag 14 april 2019 om 14:46
Je had misschien Hein ook gewoon kunnen betalen ipv dat geld op een "derdenrekening" te plaatsen zoals blijkt uit de licentiebeslissing.

Er is gewoon veel te veel in de pers gegooid dat niet klopt.

En eerlijk : als je in de gewone competitie bij 4 van de 5 PO1 deelnemers verliest dan spreek je toch niet van "we kunnen nog kampioen spelen". Bij die heethoofden in de uitvakken komt dat over als een rode lap op een stier als het dan weer niet lukt.

Waarom gewoon niet eerlijk zijn en zeggen : we zijn tevreden dat we toch PO1 haalden maar het wordt moeilijk.
Een echte supporter zou daar kunnen mee leven denk ik.
Vind ik leuk
Smuuw +1429
zondag 14 april 2019 om 14:51
Ik heb hem dat nooit horen zeggen tijdens de play-offs kampioen worden, maargoed was een maand in de jungle en bergen van Azië zonder internet tijdens die periode. Laat ons eerlijk zijn wie gelooft er de laatste 15jaren de media nog als je geen conferentie bijwoont?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:28
Geen idee of hij het letterlijk gezegd heeft..
Maar erover praten alleen is al erg genoeg!
Vind ik leuk
Smuuw +1429
zondag 14 april 2019 om 18:33
Met de media moet je ook een spelletje spelen maargoed zijn men zorgen gelukkig niet
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:48
Erg he, niet tegen de waarheid kunnen. Hij had meer dan gelijk meneer Verscheuren.
Ge zou beter stoppen met zagen of stoefen over "Anderlecht - DNA" .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:57
Verschueren is zich aan het woelen en zoekt schuldigen. Maar ver moet hij niet zoeken. Het vorig bestuur en dit bestuur zijn verantwoordelijk voor de mailaise op het veld. Als je tweederangsgarnituur koopt, dan moet je niet met de vingers gaan wijzen naar uw spelers dat ze er niet voldoende voor doen, neen, ze kunnen niet beter. Daar zit het probleem. Stellen dat het interview met Hein aan de basis ligt voor het afschieten van vuurpijlen is weer de waarheid niet onder ogen zien: de ploeg is slecht. Dat is het probleem.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws