Golden Genaration Arena met hoon ontvangen: 'Wablieft? Waar slaat dit op?'

Golden Genaration Arena met hoon ontvangen: 'Wablieft? Waar slaat dit op?'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 16:10di 19-03-2019 om 16:10

Het Koning Boudewijnstadion zal de komende jaren een renovatie ondergaan en wordt omgedoopt tot Golden Generation Arena. Dat maakte de Belgische Voetbalbond dinsdag tijdens een persconferentie bekend. Onder de fans is het merendeel van de reacties negatief. Met name de naam wordt met weinig enthousiasme onthaald.

Lees meer over:Rode DuivelsBelgië

Plaats een reactie

dinsdag 19 maart 2019 om 16:16
De grap is dat dit werkelijkheid wordt, arm België
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 16:25]
Vind ik leuk
TageMeister +9207
dinsdag 19 maart 2019 om 16:16
waarom Twitter gebruiken als op jullie site gelijkaardige reacties staan ???
Vind ik leuk
AzEz86 +7526
dinsdag 19 maart 2019 om 16:27
Denk dat ze dat niet zo makkelijk kunnen linken?
Vind ik leuk
Lord Wenger +18240
dinsdag 19 maart 2019 om 16:31
Dat dartspijltje kan er ook niet aan doen dat het in die naam is gevlogen.
Vind ik leuk
ScheveStek +2285
dinsdag 19 maart 2019 om 16:33
Het is toch nog maar 19 maart?
Of is mijn kalender verkeerd en is het stiekem toch 1 april?
Vind ik leuk
Dan4red +1247
dinsdag 19 maart 2019 om 16:38
Dat noemen ze nu eens gebrek aan inspiratie (de naam alleen al... wat gaat dat geven als we binnen 10 jaar weer op plek 42 staan), vertrouwen (40.000 plaatsen - ipv voor 60.000 te gaan met 40.000 op de eerste ring en 20.000 op de 2 ring, zodoende je voor grote wedstrijden 60.000 man mag verwelkom en op de kleine wedstrijden 40.000)... ik hoop alleen dat ze tribunes (mobiele) kunnen zetten op of over de piste zodoende het publiek kort bij het veld zit, maar ik betwijfel het... den Heysel had in 1996 al moeten afgebroken worden voor Euro 2000 (gelijk als in Nederland, bijna allemaal nieuwe stadia), en nu gaan ze dat monster nog eens "updaten" ... afbreken en iets nieuws zetten !!! Ongelofelijk wat een onkunde !!! In de privé wordt je voor dergelijke zaken ontslagen... maar ja...en dan nog maar te zwijgen over die naam wat de families gaan denken van de 39 slachtoffers van het heizeldrama...als ik niet beter zou weten zou ik denken dat dit een schoolwerk was van een bende 12 jarigen...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 16:41]
Vind ik leuk
Messifanboy +1229
dinsdag 19 maart 2019 om 19:01
Volgens mij was het de bedoeling om een nieuw stadion daar te zetten.
Vind ik leuk
Dan4red +1247
woensdag 20 maart 2019 om 09:04
nu een renovatie van een verouderde renovatie...
Vind ik leuk
Julien +1364
dinsdag 19 maart 2019 om 19:06
Hoe zou jij het stadion dan noemen ? The famous dead stadium ?
Vind ik leuk
Dan4red +1247
woensdag 20 maart 2019 om 09:03
Julien, alweer een schitterend antwoord van jou...echt niets anders te doen...ppfffff...het is nochtans goed weer buiten.
Vind ik leuk
Riddlin +2659
dinsdag 19 maart 2019 om 18:06
Denk dat ze het over Thiam hebben 😂
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:15
De vorige generatie is slechts een voorteken van de nog betere generatie die eraan komt...
Vind ik leuk
Brubru +5964
dinsdag 19 maart 2019 om 19:33
Welke naam ze het ook geven, het zal nooit goed zijn.

In Frankrijk noemt het gewoon Stade de France.

Hier kan dat niet want men wil zo vlug mogelijk het land splitsen.

De naam is anders wel goed gekozen : voor de atlekiek klopt het gewoon met onze gouden medailles op OS, WK en EK.
En iedereen noemt onze RD toch de gouden generatie.

Voor die paar matchen per jaar is dit trouwens de beste oplossing.
Vind ik leuk
Daydreamer +6867
dinsdag 19 maart 2019 om 20:26
Waarom moest de naam in eerste instantie eigenlijk veranderen?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 23:30
Dwaas, dom, ja zelfs gemeen. Ongelooflijk belachelijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws