Club Brugge loopt averij op, Cercle Brugge pakt punt na discutabele gelijkmaker

Club Brugge loopt averij op, Cercle Brugge pakt punt na discutabele gelijkmaker

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 16:24zo 10-02-2019 om 16:24

Laatste update: zondag 10 februari 2019 om 16:34zo 10-02-2019 om 16:34

In de titelstrijd heeft Club Brugge zondag dure punten gemorst. Bij Cercle Brugge kwam het niet verder dan een 2-2 gelijkspel. Het laatste doelpunt in de derby was voor discussie vatbaar. 

Cercle Brugge ontving voor de eerste keer sinds de promotie de buren van Club. Bij de thuisploeg was Palun geel geschorst. Verder hield Guyot ook Appin en Hazard uit de basis. Cardona, Lusamba en Marega mochten wel starten. Bij Club Brugge moest Dennis na zijn rode kaart tegen KAA Gent geschorst toekijken. Mata verving hem in de basis. Ook bij Club Brugge in de ploeg: Wesley en Vormer. De aanvaller was tijdig fit geraakt en het akkefietje van Vormer tegen Gent was vergeten en vergeven door Leko.

Ondanks dat grasmat van het Jan Breydelstadion er verre van perfect bij lag, kozen beide ploegen om meteen het balletje te laten gaan. De Brugse derby verveelde in de eerste helft niet. Cercle kwam als eerste, maar Club Brugge nam al snel het initiatief over. Na twaalf minuten bracht Wesley de bezoekers al op voorsprong. Na een voorzet van Diatta werkte de Braziliaan af met een hakje.

Eigen goal Amrabat
Na de openingsgoal bleef Brugge baas. Amrabat scoorde ook, maar helaas voor de speler van Club Brugge verschalkte hij zijn eigen doelman na een voorzet van Cardona. Bij Club Brugge hoopte men nog op de VAR, maar die zag bij een voorafgaande actie geen fout op Wesley. Visser kende de eigen goal dan ook toe. Daar was niet iedereen het mee eens.

Lang kon Cercle Brugge niet genieten van de gelijkmaker. Vanaken stuurde Vormer weg. Nardi kwam uit zijn doel en haalde de Nederlander onderuit. Vlak voordien speelde Vormer de bal nog breed tot bij Schrijvers. Visser gaf perfect balvoordeel en Schrijvers kon simpel de 1-2 op het bord zetten.

In het begin van de tweede helft ontsnapte Vanaken een tweede gele kaart. Met al geel op zak hield de middenvelder bewust kort met zijn arm zijn tegenstander vast. Visser floot voor het spelbederf, maar spaarde voor de rest Vanaken.

Na de rust bleef Club Brugge baas, maar opnieuw kon Cercle Brugge tegen de verhoudingen in de gelijkmaker op het bord zetten. Cardona nam een bal van Bruno door en klopte Horvath. Bij Club Brugge dacht men aan buitenspel, maar de VAR greep niet in.

Na de 2-2 kon Club Brugge niks anders dan ten aanval trekken, maar het gaatje werd moeilijk gevonden. Kwam er dan toch nog een opening dan maakte een omhaal van Lusamba of een redding van Nardi het Brugse gevaar onschadelijk. In het slot van de match was het bij Cercle Brugge vrouwen en kinderen eerst. Alle truken van de foor werden bovengehaald en leverde op. Cercle hield Club Brugge op een gelijkspel. Omolo pakte in de extra tijd nog zijn tweede gele kaart. 

Poll

Was het buitenspel?

(910 stemmen)

Plaats een reactie

Wim1966 +2178
zondag 10 februari 2019 om 16:28
Club moet strijden om in PO1 te blijven, ik blijf erbij
Vind ik leuk
freeman +14161
zondag 10 februari 2019 om 17:42
En jouw clubke dan ?
Vind ik leuk
Wim1966 +2178
zondag 10 februari 2019 om 17:51
Mijn clubke, of waar ik telkens met veel plezier naar kijk tenminste, staat nu 4-0 voor, halftime. 😉
Belgisch heb ik geen voorkeur, al woon ik dichtst bij Brugge... en ik zie ze graag beter spelen.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3888
zondag 10 februari 2019 om 19:01
U Kan waarschijnlijk niet rekenen of er zijn ni genoeg bolletjes op uw telraam
Vind ik leuk
Wim1966 +2178
zondag 10 februari 2019 om 19:19
Ik begrijp je frustratie en je flauwe reactie na jullie even flauwe wedstrijd.
Bekijk toch maar eens jullie resterende programma.
Enkel als Anderlecht blijft sputteren vandaag zou je wat rust kunnen behouden.
Vind ik leuk
Daydreamer +6940
zondag 10 februari 2019 om 16:29
Een zwaarbevochten punt voor de vereniging in de derby, ze zullen ervan genieten 😉.
Proficiat Cercle!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:32
T is al 2 weken op rij gefoefel van de arbiter 🙂
Vind ik leuk
Daydreamer +6940
zondag 10 februari 2019 om 16:36
Al 2 jaar gefoefel van de arbiter! Alleen de laatste 2 weken niet... 😂😂👍
Vind ik leuk
Lodecol13 +3888
zondag 10 februari 2019 om 17:40
Laat mij toe dat we al3x2 punten agepakt worden door var en refs op kortrijk geldige goal op offz afgekeurd was duidelijk geen offz var greep niet in ,op brugge schoolvoorbeeld van penalty vlak voor de ref zijn neus geen tussenkomst van var , nu goal beslist op een voet buitenspel weer geflikt door ref en var ,en dan nog de afgekeurde goal van brugge gebeurd niks speciaal var komt ni tussen dan de fout op wesley waar de goal van cercle uit voortkomt? En dan de ectra tijd de eerste 2 min was er nog geen 5,sec gespeeld en dan al die comotie moest nog zeker 5 min extra bij gekomen zijn voor mij mag genk kampioen worden,al mag het dan wel stoppen met de matchen van brugge te verprutsen door de ref en var
Vind ik leuk
Polleken 77 +2242
zondag 10 februari 2019 om 17:51
Jezus ik had moeite om je post te ontleden.
Veronderstel dat je gelijk hebt dat je al 3 maal 2 punten verloor. Wat maken die dan uit tegenover de 30 punten die je vorig jaar cadeau kreeg van ref en Var.
Ik moet wel toegeven dat als je gewoon bent om die punten zomaar te krijgen en op die manier kampioen wordt, het nu dubbel pijn doet om er een paar te verliezen.
Vind ik leuk
freeman +14161
zondag 10 februari 2019 om 18:03
We spreken over DIT SEIZOEN hé !
Vind ik leuk
Polleken 77 +2242
zondag 10 februari 2019 om 18:04
jij wel, ik niet
Vind ik leuk
Lodecol13 +3888
zondag 10 februari 2019 om 18:06
Ja kan ik mij voorstellen dat ge mijn post ni kunt begrijpen,maar onozele praat dat kan iedereeen hier vertellen als ge over verleden jaar klapt was het wel brugge dat het dubbele aantal goals van 2e had waarschijnlijk hebben de refs die daar allemaal ingefloten
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 18:10]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:56
Dat ene van Gent dat durft zeggen. Vorig jaar stond het bewijs van benadeling van club zwart op wit in de krant! Dik benadeeld tov Anderlecht, Gent, Standard en Genk
Vind ik leuk
Rune1891 +7354
zondag 10 februari 2019 om 23:40
Eerst en vooral spelen we dit jaar en niet meer in het vorige seizoen en ten tweede, 30 punten? Lol, komaan, zeg ze dan eens, die 10 matchen dat we enkel gewonnen hebben door een onterechte beslissing van de VAR
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:54
Idd
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:54
Das waar, zelfs nog veel meer dan 2 jaar. 40 jaar! Maar dan bij Anderlecht, dat al 40 jaar algemeen geweten met 12 speelt!
Vind ik leuk
pitroken +178
zondag 10 februari 2019 om 16:37
tis nooit de fout van de spelers want die zijn wonderbaarlijk goed.
Vind ik leuk
sus +2041
zondag 10 februari 2019 om 17:01
Ja dat is waar....
Normaal had vanaken 2x geel....
Net zoals ook vormer vorige week 2x geel moest hebben....
Vind ik leuk
JanB +6986
zondag 10 februari 2019 om 16:34
Zéér zwak Club
Véél balbezit maar wat doen ze ermee tegen een onmondige tegenstander die hen de vrije baan verleent ? ? ?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:34
Gewoon TE zwak, om te pretenderen naar de titel. Zwakke tactische coach en 50% PO 1 waardig!!!! Ocharme mijn clubtje!
Vind ik leuk
pitroken +178
zondag 10 februari 2019 om 16:39
van Hero to zero (leko)
Vind ik leuk
Wim1966 +2178
zondag 10 februari 2019 om 16:46
Mooie correcte reactie en goed dat je het verlies niet op de VAR afwimpelt zoals vele collega supporters.
Leko kan weinig tactisch ingrijpen bij gebrek aan een echte killer diepe spits.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:42
mocht de VAR niet bestaan zou niemand er naar kraaien dat die goal goedgekeurd is. Volgens deze foto buitenspel maar tijdens match niet te zien
Vind ik leuk
Wim1966 +2178
zondag 10 februari 2019 om 18:51
Klopt en volgens mij weet de VAR het ook niet precies.
Dit is bij mijn weten de eigenlijke regel waarop werd beslist: wanneer de spelers op 1 lijn staan is het geen buitenspel.
Die regel kunnen ze in deze tijden van camera's en millimeterwerk beter wat aanpassen en duidelijk specificeren wat die 1 lijn betekent en waar men rekening mee houdt (de voet, het uiterste lichaamsdeel, ook het kapsel, ook de kleding).
Vind ik leuk
Rune1891 +7354
zondag 10 februari 2019 om 23:45
Een speler bevindt zich in buitenspelpositie indien:
• een deel van hoofd, lichaam of voeten zich op de helft van de tegenpartij
bevindt (tot de middellijn) en
• een deel van hoofd, lichaam of voeten dichter bij de doellijn van de tegenpartij
is dan de bal en de voorlaatste tegenspeler.


Dit heb ik nu letterlijk uit het reglementenboek van de KBVB gekopieerd
Vind ik leuk
Wim1966 +2178
maandag 11 februari 2019 om 00:12
Even vervolledigen uit hetzelfde boek 😉:

Een speler bevindt zich niet in buitenspelpositie indien hij gelijk staat met:
• voorlaatste tegenspeler of
• de twee laatste tegenspelers

De regel bestaat dus nog maar is helemaal overbodig: ofwel sta je dichter ofwel niet (dus gelijk of verder).
Vind ik leuk
Philip R. +435
zondag 10 februari 2019 om 16:35
Dus volgens de VAR mag je met het hoofd dus NIET scoren?? Of begrijp ik het verkeerd? Het hoofd van de Cercle-speler is duidelijk volledig voorbij Denswil... schaf die VAR gewoon af want ze kunnen het hier in België gewoon niet! Dan nog liever onduidelijke gevallen een keer niet en een keer wel goedkeuren dan deze incompetente competitievervalsing! En dan spreek ik ook voor de andere ploegen hoor en niet alleen voor Club... triestige scheidsrechterdbond!! MAAR... uiteindelijk moeten we gewoon dit puntenverlies WEERAL es bij ons eigen gaan zoeken! Tegen een zwak Cercle die ons niks in de weg legt, niks klaarmaken... idd... tijd voor VERNIEUWING!!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:40]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:37
Philip, colemonts en pots zijn onze habituees aan de BLINDE VAR panel
Vind ik leuk
j.caesar +1931
zondag 10 februari 2019 om 17:07
Regels goed lezen !
Vind ik leuk
Philip R. +435
zondag 10 februari 2019 om 18:12
Euh... ONBEKEND... ssssstttttttt!!!!! Al lang tijd om te gaan slapen manneke!!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 18:13]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:35
Leko kent maar 1 systeem ,gemakkelijk voor andere ploegen zich daar op in te stellen. Geen verrassing meer ,saai voetbal, stereotiep ,tijd voor vernieuwing bij Club
Vind ik leuk
Frefke +1496
zondag 10 februari 2019 om 19:09
Leko stelt de ploeg op maar op het veld zijn het de spelers die het moeten doen. Velen halen hun niveau van vorig seizoen niet zo simpel is het. Ik vind het kort door de bocht om Leko nu al aan de kant te schuiven... CL-campagne al vergeten ?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:17
Vernieuwing kan zowel op het veld als er naast. Iedereen spreekt over een uitvoelballende verdediger of een scorende spits,waar blijven die. En als je ziet dat dit systeem niet meer werkt om welke reden dan ook dan moet je je aanpassen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:35
het is gewoon duidelijk buitenspel! VAR zet underen bril op ze maat! en dan nog zoooo groots de vlag gaan steken in het middelpunt tsss echt laag, maar wat kun je van zo een laag ventje van cercle verwachten en dan nog geen winst haalt ale ja komaan!
Vind ik leuk
Joesay +883
zondag 10 februari 2019 om 17:11
Dat is een derby he man en die gasten zijn content met elk punt ze kunnen nemen, voor hun voelt dat gewonnen aan omdat ze het "grote" broertje punten afgepakt hebben.
Dat is pure emotie op dat moment
Vind ik leuk
Genome +852
zondag 10 februari 2019 om 16:36
Wat een draak van een wedstrijd! Dat Club hier niet wint is toch onbegrijpelijk. Cercle was lange tijd de speelbal van Club, maar Club verdikte het om het volledig af te maken tegen het zwakste Cercle die ik al zien spelen heb dit seizoen.

Dat gedoe na affluiten hoefde echt niet. Het uitdagen van Cardona en de overdreven reacties van de andere spelers. Die uiteraard gefrustreerd waren omdat er maar één minuutje werd gespeeld in de blessuretijd in plaats van de oorspronkelijke vier minuten. Brugge lijkt me dit seizoen mentaal niet zo sterk als in voorgaande jaren.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:44]
Vind ik leuk
Lord Wenger +18251
zondag 10 februari 2019 om 16:37
De rare en koppige hersenspinsels van Leko om Amrabat centraal achterin te posteren en ook Nakamba niet op te stellen blijf ik onbegrijpelijk vinden. Al was die tweede goal van Cercle natuurlijk buitenspel, was het niveau weer niet goed bij Club.

Als ze tegen Genk niet winnen volgende week is, laat Genk dit niet meer gaan dit seizoen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:46
Er is maar 1 verdiende kampioen dit jaar en dat is Genk ,die dit jaar zelden ontgoochelde
Vind ik leuk
Lord Wenger +18251
zondag 10 februari 2019 om 16:50
Mee eens hoor. Hoe ze in de Ghelamco Arena zijn komen voetballen was magistraal. Was al geleden sinds de goede periode van Gent dat ik zo een voetbal gezien had in ons stadion.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3888
zondag 10 februari 2019 om 19:11
Die 04 van brugge in de heenronde vergeten daar hebben ze niet meer doorgespeeld of twas 6a7-0 maar ja zo een.vernedering tegen de vijand die doet nog altijd pijn he
Vind ik leuk
Lord Wenger +18251
zondag 10 februari 2019 om 19:20
Nope, daar had Gent in eerste helft de mogelijkheden om op een 1 - 0 voorsprong te komen en hebben dat toen nagelaten. Waar Genk ons van minuut 1 thuis bij ons nekvel gepakt heeft en niet meer heeft losgelaten. Dat is een groot verschil.
Vind ik leuk
Rune1891 +7354
zondag 10 februari 2019 om 23:48
Geef ik je gelijk in, Genk was toen echt indrukwekkend
Vind ik leuk
Lord Wenger +18251
zondag 10 februari 2019 om 23:58
Dank! Pas op, Club was toen ook sterk - vooral die tweede helft - maar de Genkse prestatie is toch voor Belgische begrippen buiten categorie!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:46
Juist Lord. De koppigheid van Leko om toch zijn gelijk te halen met Amrabat. Is geen speler voor een driemansverdediging, eerder een bikkelaar op het middenveld. Komt snelheid tekort en kan niet uitvoetballen. Weet echt niet wat te doen met de ruimte. En, ja Nakamba. Fit moet die altijd in de ploeg staan. Heb de indruk dat Leko iedereen te vriend wil houden, maar dat keert zich tegen hem.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:53
Mata past ook niet in dit systeem hij is een pure verdediger
Vind ik leuk
Lord Wenger +18251
zondag 10 februari 2019 om 16:55
Heeft nooit op die positie gespeeld bij Feyenoord of Utrecht, dus geen idee waarom hij bij dat idee komt. Oké Poulain is niet aan zijn beste periode bezig en Decarli is te weinig voor een ploeg als Club, maar dan kan je ook gewoon overschakelen naar een 4-mans defensie.

Naar mijn gevoel zit het toch scheef tussen een aantal belangrijke pionnen en Leko en weet die stilaan van geen hout meer pijlen te maken. Misschien ook deels wetende dat die contractverlenging er niet meer komt?
Vind ik leuk
freeman +14161
zondag 10 februari 2019 om 16:46
Nakamba was wel geschorst vandaag, evenzo voor volgende match !
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:49
Denk dat je Dennis bedoeld.
Vind ik leuk
Lord Wenger +18251
zondag 10 februari 2019 om 16:56
Nakamba zat toch op de bank freeman?
Vind ik leuk
freeman +14161
zondag 10 februari 2019 om 17:00
Juist ! Had het even verkeerd voor, sorry !
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:01
Freeman, als fcb supp, niet weten wnr je speler geschorst is, vindt ik nix positiefs aan!!
Vind ik leuk
blondel +3830
zondag 10 februari 2019 om 17:09
IDD,begrijp Leko ook niet om Nakamba niet op te stellen.En Amrabat op de RB en Mata flankaanvallerip dat het andersom zou moeten zijn.Mata op de Rb en Amrabat rechtsmidden.En wat ziet men in Openda,sorry heeft al meer open doelkansen gemist dan dat hij de bal geraakt heeft.
Vind ik leuk
Lord Wenger +18251
zondag 10 februari 2019 om 17:36
Openda is natuurlijk nog een jonge gast. Het wordt vooral tijd dat Danjuma terugkeert bij Club en als Leko zijn koppigheid nog eens opzij durft zetten zal Club wel weer beginnen draaien.
Vind ik leuk
TageMeister +9210
zondag 10 februari 2019 om 16:43
Het was buitenspel, maar was dit een clean error? Heb eeb probleem met die term...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:03
Was het wel, 2j geleden tegen jullie.;-)
Vind ik leuk
TageMeister +9210
zondag 10 februari 2019 om 17:05
Ook toen vond ik van niet!

En volgens mij was dit vorig seizoen.. Je weet wel toen je den bal ook met uw handen mocht spelen in Luik....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:48
Interpretatie he
Vind ik leuk
freeman +14161
zondag 10 februari 2019 om 16:44
Voor de tweede week op rij 2 punten afhandig gemaakt door de laksheid van de VAR !
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:48
Laten we het niet op de leiding steken. Hand boven het hoofd houden en eerlijk durven zeggen: Het was weer niet goed (genoeg).
Vind ik leuk
blondel +3830
zondag 10 februari 2019 om 17:20
Nee,het was niet goed,maar was cercle dan wel goed dat ze één punt verdienden,denk het niet.Club verdiende gewoon om te winnen ,maar als je niet scoort kan je niet winnen.En ja,dan heb je de VAR.Die in zulke wedstrijden beslissend kan zijn ,maar zich niet goed beseft wat er van hen verwacht wordt.Als je de (neutrale) reporter hoort zeggen,ja dit doelpunt gaat niet door ,een duidelijk buitenspel.En dan wordt het toch goedgekeurd ,hoor je hem terug zeggen,ik weet niet welke beelden ze bij de VAR bekeken hebben.Ja wat moet men ervan denken.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3888
zondag 10 februari 2019 om 17:50
Wat ik hier gisteren verklaarde de ref en de var moeten hun ding doen en hun favorisme voor of tegen een club uit hun hoofd kunnen zetten , is op deze moment niet aanwezig op het veld en in het busje
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:52
Vooral laksheid van club en beetje tegenkanting van VAR
Vind ik leuk
Lodecol13 +3888
zondag 10 februari 2019 om 18:16
Een beetje tegenkanting serieus blijven he duidelijk is duidelijk en dat is flagrant de laatste matchen niet van toepassing voor brugge
Vind ik leuk
Reagens +3513
zondag 10 februari 2019 om 16:56
Goh. Voor hetzelfde geld moet Vanaken van het plein. Met Esiti hadden ze minder compassie vorige week. En ene van Cercle Brugge die rood krijgt in een fase met Vormer. Die is echt wel weer vrienden aan het maken.
Snap wel niet waarom het geen clear error zou zijn dat buitenspel.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:56]
Vind ik leuk
Lodecol13 +3888
zondag 10 februari 2019 om 19:17
Zulke fases hebben zich meermaals voorgedaan in de match en in alle wedstrijden zijn zulke fouten maar een normale zaak geworden
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:46
Bestolen...
Zuiver buitenspel, waarom hebben we nog een VAR nodig??
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:54
Bestolen? Als je zo laks speelt kan je niets anders verwachten. En was misschien offside maar zou er niet mogen toe doen
Vind ik leuk
Philip R. +435
zondag 10 februari 2019 om 17:01
Idd zou niet mogen maar zie ook niet in waarom de VAR laat doorspelen omdat je laks speelt? Fase moet ALTIJD afgevlagd worden ook al speel je laks! Heeft niks met elkaar te maken... maar neemt idd niet weg dat het onze eigen schuld is!
Vind ik leuk
GILLEMANS +452
zondag 10 februari 2019 om 16:47
Schone Match
Vind ik leuk
Pats VdB +112
zondag 10 februari 2019 om 16:49
Het busje van de VAR is een mauve buuske !
Vind ik leuk
Daydreamer +6940
zondag 10 februari 2019 om 16:55
Klopt! Het blauw is deze zomer in de zon wat afgeschoten... Ze moeten het eens opnieuw verven 😂😂
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:58
Mauve doe niet mee deed jaar. Busje was er gewoon nog niet aanwezig. Kwam uit Limburg. Persoonlijk vind ik of side meer dan twijfelachtig.
Vind ik leuk
vampire81 +1336
zondag 10 februari 2019 om 17:10
wat een verrassing zeg, weer een arbitrage die heel een match compleet anti-club brugge heeft gefloten

voorafgaand aan de totaal onnodige owngoal gebeurt eigenlijk hetzelfde als vorige week bij standard-anderlecht maar ja dat is tegen anderlecht en dan wordt dat afgekeurd en tegen brugge doen ze alsof hun neus bloedt en wordt niks gedaan

bij de gelijkmaker is het duidelijk offside en toch mag de goal doorgaan, als het niet tegen brugge was had deze goal zeker terecht afgekeurd geweest

tussen de 85e en 95e minuut is er absoluut zeker nog geen 90 seconden gespeeld en in de blessuretijd is er absoluut zeker geen 30 seconden gespeeld, de ref probeert dan te sussen met te zeggen dat hij de tijd er wel zou bij tellen maar de was een overduidelijke vrijwillige leugen want hij kon niet snel genoeg affluiten, voor goed te zijn had er minstens tot de 98e minuut gespeeld moeten worden en eigenlijk nog langer

waarom vormer op het einde nog geel krijgt is onbegrijpelijk, hij krijgt geel voor echt werkelijk gewoon helemaal niks te doen

na de match wil cercle provoceren met het planten van een vlag in de middencirkel die dan weggehaald wordt door een speler van club en deze wordt dan onmiddellijk effectief aangevallen door de speler van cercle die de vlag plantte en dan ontstaat er ambras die volledig en alleen te wijten is cercle die daarvoor echt wel bestraft moet worden, want eerst provoceren en daarna spelers aanvallen

waarom dat amrabat mag blijven meedoen is mij een zeer groot raadsel en dan nog in de verdediging, die moet gewoon uit de ploeg verdwijnen en ook niet op de bank zitten, dat is net dezelfde miserie als clasie vorig seizoen en dan ook waarom mag cools ineens voor op de voorgrond treden, onaanvaardbaar, het wordt echt veel te veel, van mij mogen ze leko nu direct buiten smijten, hij hoeft de volgende match geen trainer meer te zijn van brugge

2019 is al zeer plezant geweest, 4 matchen gespeeld, 1 gewonnen en 3 keer punten afgepakt door de arbitrage, 12 op 12 of toch minstens 10 op 12 in het ruim allerslechtste geval is door de arbitrage omgezet naar 5 op 12 en dan nog enkel en alleen omdat ze er niet in geslaagd zijn die ook nog te kunnen afpakken

waarom moeten ze bij brugge eigenlijk nog spelen als toch al op voorhand geregeld wordt dat het resultaat ongunstig moet zijn ten allen koste, ze kunnen dan even goed iedereen de moeite en inspanningen besparen
Vind ik leuk
Brubru +5986
zondag 10 februari 2019 om 17:39
Weer een supporter die als het wat minder gaat iedereen met de grond gelijk maakt. Op de 10 minuten die ik zag redt keeper Cercle de meubels met twee goede tussenkomsten en zeker 4 minuten tijd door twee slechte tussenkomsten.
Verder blijf ik er bij dat er te veel middelmatige spelers bij Club in de ploeg staan. PO1 ja, meedoen voor de titel : nooit.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3888
zondag 10 februari 2019 om 18:00
Voor de titel doet er geen enkele ploeg uit de top 6mee op ditmoment als genk zo blijft spelen, maar play offs zijn een raar ding en moet ge bij halvering toch liefst 7pvoorsprong hebben ,om een beetje gerust te beginnen voor genk
Vind ik leuk
grego +185
zondag 10 februari 2019 om 17:12
31 % nee stemmen. Ge mag nu doodvallen, als je dat beweerd.
Vind ik leuk
Kris1 +1285
zondag 10 februari 2019 om 17:39
Als clubsupporter moet je durven toegeven dat we een matig seizoen spelen met een ploeg zonder uitblinkers. Vanaken, Diatta en Schrijvers hebben een actie. Voor de rest te veel bikkelaars ( dezelfde types). Leko zijn verlanglijstje heeft veel geld gekost en niets bijgebracht aan kwaliteit. Rezeai, Mirovic en Amrabat kostten een pak geld en zijn gewoon te zwak voor Club. De keuze om Wesley te houden tot op het einde van het seizoen is een maat voor niets. Hij maakt wel een prachtig doelpunt ( met een gelukje) maar zijn aannames , passing en onbeholpen loopstijl worden wekelijks erger. Hij lijdt ook dom balverlies bij de gelijkmaker. In de zomer vertrekt hij voor nog geen 10 miljoen. Een pak geld misgelopen en ook sportief bergaf.
Vind ik leuk
Chroom +658
zondag 10 februari 2019 om 17:44
Wanneer gaan ze iets doen aan dat akkerveld, Brugge onwaardig.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws