‘Twee namen worden genoemd bij KRC Genk als vervanger voor Pozuelo’

‘Twee namen worden genoemd bij KRC Genk als vervanger voor Pozuelo’

Gepubliceerd: maandag 14 januari 2019 om 08:28ma 14-01-2019 om 08:28

Laatste update: maandag 14 januari 2019 om 09:03ma 14-01-2019 om 09:03

KRC Genk houdt serieus rekening met een vertrek van Alejandro Pozuelo. De Spanjaard kan een lucratief contract tekenen bij het Saoedi-Arabische Al-Ahli. Twee namen worden alvast genoemd als mogelijke vervangers.

Het Laatste Nieuws meldt dat Cristian Benavente van Charleroi wordt gelinkt aan de KRC Genk. De Carolo’s weigerden echter eerder al aanbiedingen van vijf miljoen euro voor de 24-jarige middenvelder. Benavente is aldus een dure optie.

Ook Ianis Hagi, de 20-jarige zoon van de legendarische Gheorghe Hagi, wordt genoemd. De Roemeen speelt momenteel nog in eigen land voor Viitorul. In de eigen rangen loopt Ivan Fiolic rond, maar naar verluidt is Fiolic nog niet klaar om Pozuelo op te vangen.

Plaats een reactie

Freddyploiks +14898
maandag 14 januari 2019 om 08:37
De transfer van Pozuelo kan wel eens cruciaal worden voor Racing in de titelstrijd.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 08:45
We halen Vanaken en dan zullen we zien of die echt wel zo goed is als iedereen beweert.
Nu voor zekerheid toch ook nog een alternatief halen, want Hanske zal het bij Genk niet waarmaken zoals Pozuelo.
Vind ik leuk
freeman +13844
maandag 14 januari 2019 om 08:49
Keep on dreaming ! De titel komt terug bij Club !
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 08:50
Zou kunnen. Hoeveel heeft Verhaeghe dit jaar betaald?
Zou ook een schande zijn als Brugge geen kampioen word. Zelfde kern als vorig seizoen, de zieligste gouden schoen ooit en gesteund door arbitrage.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 08:51]
Vind ik leuk
freeman +13844
maandag 14 januari 2019 om 08:51
Hopelijk dit jaar niet te veel ..... dit wegens te weinig tegenstand !
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 08:58
Als er toch niet veel tegenstand is, waarom heeft Brugge, Anderlecht en al de rest dan al zo vaak verloren en staat Genk los op kop?
Vind ik leuk
freeman +13844
maandag 14 januari 2019 om 12:14
Aan de meet deelt men de prijzen ! Onthoud dat !
Vind ik leuk
Ultron1891 +809
maandag 14 januari 2019 om 08:53
Ik doe nie mee aan kinderachtige zever. Misschien iemand anders die wil ingaan op dit soort onzin??? Iemand?
Vind ik leuk
Fcb for ever +4274
maandag 14 januari 2019 om 09:36
Zeg zielige glimburger ,klep dicht .
En ga wa zeveren in Bokrijk .
Waar het hart van vol is loopt de mond van over
Jammer voor u ,maar tegen jaloezie helpt geen enkel medicijn
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 09:38
Strontboer, ga gij ff in de reien zeiken en maak dan een boottochtje
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 09:39]
Vind ik leuk
Bart Joos +2658
maandag 14 januari 2019 om 09:52
Is er daar in Limburg links of rechts geen koolmijn meer open? Kruip erin en blijf er enkele jaren.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 09:56
Lap, hij is zijn medicatie vergeten, de sukkel
Vind ik leuk
Fcb for ever +4274
maandag 14 januari 2019 om 10:05
💋
Vind ik leuk
Marcus_A +2102
maandag 14 januari 2019 om 08:59
Toch jammer dat we de verwachte tweestrijd tussen Genk en Brugge misschien zonder Pozuelo moeten aanvangen.....die Wintermercato moest voor alle Europese ploegen niet moeten bestaan...
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 09:01
Nu, ik denk niet dat Pozuelo zo hard gaat gemist worden als iedereen denkt.
Genk heeft zonder hem nog altijd sterkere kern dan Brugge, Standard en al de rest.
Het zal moeilijker zijn, maar titel is van ons.
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 11:37
Genk is maatje te groot voor dat boeren cubke
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 13:24
En we proberen nog 1 maal.. Boerenclubke 😅
Vind ik leuk
Batman +200
maandag 14 januari 2019 om 12:00
Als neutrale supporter van de twee clubs, geef ik de voorkeur aan Genk als ze de ploeg kunnen behouden. Met De Norre erbij zijn ze alvast goed bezig. Club lijdt gewoon teveel onnodig puntenverlies en die dikke boeren van hierboven gun ik alvast afgang (letterlijk en figuurlijk) en een Co2 boete.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 januari 2019 om 12:05]
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 13:22
Vleermuisje toch, neutrale supporter van beide clubs?? Hmmm,ik weet het zo niet 🤔
Vind ik leuk
Brubru +5287
maandag 14 januari 2019 om 13:35
Je valt door de mand hoor. Neutraal supporter en dan zo een reactie neerpennen.
Genk is dit jaar veruit de beste ploeg maar voor sommige supporters ? zou je bijna gaan hopen dat ze er nog naast pakken.
Vind ik leuk
Rune1891 +6394
maandag 14 januari 2019 om 09:15
Jullie halen vanaken? Lol, ja hoor, na 2 titels zal hij club verlaten voor ..... Genk. We weten dat het jouw natte droom is, maar dromen zijn en blijven bedrog hoor
Vind ik leuk
maandag 14 januari 2019 om 09:18
Op een hoger niveau zal hij niet terecht kunnen. En nee, zou Vanaken niet eens willen al deed Verhaeghe er nog 10 miljoen bovenop. Maar volgens logica van sommigen, is Vanaken toch "beter" als Pozuelo. Dus moet Genk voor een sterkhouder een gelijkwaardige of betere zoeken.
Vind ik leuk
Jake Genk +130
dinsdag 15 januari 2019 om 03:18
Het zou voor hem wel een stap hogerop zijn !
Vind ik leuk
Rune1891 +6394
dinsdag 15 januari 2019 om 11:04
Hogerop? Ja hoor... hoeveel keer hebben jullie nu al play off 1 gemist?
Vind ik leuk
Jake Genk +130
dinsdag 15 januari 2019 om 03:14
Hij zou dan wel een stap hogerop zetten!
Vind ik leuk
dendanny +50
maandag 14 januari 2019 om 08:47
Idd, Hij zal niet zo gemakkelijk te vervangen zijn,ik zou hem een heel dik contract geven. In de zomer is hij toch weg,maar de komende maanden onmisbaar...
Vind ik leuk
Marcus_A +2102
maandag 14 januari 2019 om 09:02
Klopt...maar de kloof ten opzichte van de tweede bestbetaalde mag ook niet te groot zijn hé....ik hoop dat ze toch een absoluut loonplafond hanteren (kwestie van zich niet te laten verleiden tot actie s die de club zich financieel niet kan veroorloven)
Vind ik leuk
THOR4ever +3078
maandag 14 januari 2019 om 09:19
‘naar verluidt’. Enkel een blinde ziet niet dat die jongen nog wat tijd nodig heeft. Maakt wel een betere indruk dan Piotrowski, maar is nu nog te licht voor een hoofdrol.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws