Ik zou geen neen zeggen om een hele carrière voor Club Brugge te spelen

    "Ik zou geen neen zeggen om een hele carrière voor Club Brugge te spelen"

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 09:14vr 07-12-2018 om 09:14

    Brandon Mechele is bij Club Brugge uitgegroeid tot een absolute sterkhouder achterin. De verdediger werd zelfs geselecteerd voor de Rode Duivels. De link naar een buitenlandse transfer wordt dan ook snel gelegd.

    Het Brugse jeugdproduct heeft het momenteel naar zijn zin bij Blauw-Zwart. "Hier zit je goed, toch? Je weet wat je hebt aan de mensen rondom jou. En het wordt ook elk jaar beter. Straks komt er een prachtig oefencomplex in Westkapelle. En het nieuwe stadion, daar zou ik ook bij willen zijn", opent Mechele in Het Laatste Nieuws.

    Transferplannen
    Op termijn mikt Mechele wel op een stap hogerop, al moet die club beduidend beter zijn dan Club. "Het buitenland is een niveau hoger en daar kan je veel meer bijleren. De Bundesliga is mijn lievelingscompetitie, maar ik zou er nooit in de middenmoot of de kelder van het klassement willen spelen."

    Wat hij dan zou doen? "Dan blijf ik liever bij Club. Het moet toch super zijn om je hele carrière voor één club te spelen en een icoon te worden? Ik zou geen neen zeggen."

    Plaats een reactie

    freeman +11980
    vrijdag 7 december 2018 om 09:21
    Brandon is een echte Club-boy !
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:21
    Niet enkel zeer goed op zijn positie op het veld maar ook in het hoofd !! Zeer verstandige redenering Brandon 👍
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2079
    vrijdag 7 december 2018 om 09:24
    Af en toe vind je er nog eentje die met de voeten op de grond is blijven staan. Helaas is hij een uitzondering aan het worden.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4016
    vrijdag 7 december 2018 om 09:35
    Volgens mij word je er als speler niet beter van door bij een buitenlandse degradatie ploeg te gaan spelen. Maar als je snel 'binnen' wil zijn...ik weet niet wat ik zou doen. Respect voor de houding van Mechele.
    Vind ik leuk
    Jules +61
    vrijdag 7 december 2018 om 09:36
    One love 💙
    Vind ik leuk
    Fie +226
    vrijdag 7 december 2018 om 09:40
    Topper! Ook altijd vriendelijk, geen capsones. Heerlijke kerel
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:35
    Slimme verdediger
    Vind ik leuk
    Kris1 +902
    vrijdag 7 december 2018 om 10:44
    Hij kent zijn kwaliteiten en is verstandig genoeg om de juiste beslissing te nemen. Knap Brandon
    Vind ik leuk
    Jan Ocula +11
    vrijdag 7 december 2018 om 11:15
    Waren ze allemaal zo nuchter en verstandig als Brandon. Een voetballer en mens naar mijn hart. Steeds een rots in de Brand(on) zowel op en naast het veld, dit siert hem enorm!
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4863
    vrijdag 7 december 2018 om 15:27
    Het moet toch super zijn om je hele carrière voor één club te spelen en een icoon te worden? Veel dichterbij als Lahm kan je niet meer worden. Niet echt helemaal een 1 club man. (Maar toch bijna)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws