Courtois krijgt uitstekend nieuws in aanloop naar Champions League-duel

    Courtois krijgt uitstekend nieuws in aanloop naar Champions League-duel

    woensdag 7 november 2018 om 20:04

    Het lijkt erop dat Thibaut Courtois definitief zijn basisplaats te pakken heeft bij Real Madrid. Interim-coach Santiago Solari kiest ook in de Champions League voor onze landgenoot.

    Onder ex-coach Julen Lopetegui moest Courtois zijn plaats afstaan aan Keylor Navas in de Champions League en de Copa Del Rey. Solari heeft blijkbaar geen zin om te roteren onder de lat. De interim-coach van de Koninklijke kiest resoluut voor Courtois.

    Plaats een reactie

    Wolf1986 +1663
    woensdag 7 november 2018 om 20:08
    Zo hoort het ook. Niet omdat het Courtois is, maar omdat je geen 2 1ste keepers kan hebben. Je eerste keeper moet incontournable zijn voor het eigen geloof.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:09
    En nu maar hopen dat Navas zijn maatje Ramos ,Courtois niet in de zak zet.
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1663
    woensdag 7 november 2018 om 20:10
    Als je die opstelling ziet besef je dat er gerief moet komen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:13
    Heb je de bank al eens bekeken ,Modric Isco Ascensio die moeten toch altijd spelen .Het ziet er naar uit dat Solari een veredeld B-elftal opgesteld heeft
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4783
    woensdag 7 november 2018 om 20:32
    Klopt! Met Courtois in doel... Duidelijk een veredeld B-elftal!
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1663
    woensdag 7 november 2018 om 20:55
    Ik weet het maar 80% van die toppers is ruim de 30 voorbij.En de echte jonge toppers hebben ze al een tijdje niet meer. Isco en Ascensio kunnen in mijn ogen niet wat nodig is om Real aan de top te houden.
    Vind ik leuk
    Fredje17 +331
    woensdag 7 november 2018 om 20:43
    Terecht ook!! Courtois is gewoon 10x beter dan Navas. Hij mag dan wel 3x de CL hebben gewonnen, het was niet direct zijn grootste verdienste. De beste club ter wereld hoort gewoon de beste doelman in het doel te hebben staan. En dat is nu eenmaal Courtois, niet Navas!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws