Slecht nieuws voor Club Brugge-speler: Zijn positie wordt er niet gunstiger op

    Slecht nieuws voor Club Brugge-speler: "Zijn positie wordt er niet gunstiger op"

    donderdag 18 oktober 2018 om 10:15

    Arnaut Danjuma schitterde deze week bij Nederland, hij maakte zelfs een doelpunt tegen de Rode Duivels. Die andere Bruggeling, Ruud Vormer, was er op eigen vraag niet bij wegens oververmoeidheid. In de Nederlandse pers zijn er twijfels rond hem.

    De dertigjarige middenvelder zou wel eens nooit meer kunnen terugkeren, want het team draait nu goed. "Koeman toonde begrip voor hem, maar de positie van Vormer binnen Oranje werd er niet gunstiger op. Hij mag dan gekozen zijn tot beste speler van de Belgische competitie, juist op het middenveld viel de puzzel van Koeman dus langzaam in elkaar, vooral tegen Frankrijk en Duitsland", staat te lezen in Algemeen Dagblad.

    Zijn concurrenten deden het uitstekend. "Pröpper en De Roon deden het in die duels prima, Rosario debuteerde daarna tegen de Belgen. Op de rechtervleugel, waar Vormer hangend speelde tegen Peru, heeft Steven Bergwijn meer potentie. Vormer zal ongetwijfeld nog wel eens worden opgeroepen, maar een volwaardig international? Kleine kans."

    Plaats een reactie

    BS90 +4582
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:20
    Vormer is dan ook een enorm overroepen speler
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1955
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:26
    Gelukkig speeld die bij ons in brugge laat hij dan nog maar een paar jaar een overroepen speler zijn
    Vind ik leuk
    Kingambo +1714
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:50
    Doet pijn aan de ogen speeld met een D ...wow man
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:54
    Heeft de 'dash' terug in het elftal gebracht en pikt regelmatig goaltje mee.

    Is geen salonpop die voor de tribune speelt.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2961
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:28
    In Anderlecht zien ze nochtans groen van jaloezie dat club hem heeft en niet zij.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:10
    Euh, ik zou hem niet graag bij Anderlecht zien spelen hoor.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:37
    Ge moet gen schrik hebben.. Hij zal bedanken voor zoveel eer..
    Vind ik leuk
    ROBSON +2961
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:08
    Op dit moment zou Anderlecht hem nochtans goed kunnen gebruiken.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:58
    Ik wil niet zeggen dat hij minder is dan het spelersmateriaal dat er nu is. Want Trebel, Kums, Vormer, Makarenko zijn zo'n beetje hetzelfde . Dus hij past wel mee in het rijtje, maar ik hoop dat Anderlecht terug eens meer technisch verfijnde spelers gaat halen.
    Vind ik leuk
    DDT +3415
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:21
    Niks tegen u maar Ruud mag ginder blijven
    Vind ik leuk
    JanB +5981
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:32
    Die "overroepen" speler zou veel toppers in België enorme diensten kunnen bewijzen
    Het zijn niet altijd de salonspelers die voor toegevoegde waarde zorgen; veelal integendeel
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:40
    Nog een geluk of we zaten dinsdag met VIER internationals in brusle...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 10:40]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3440
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:53
    Ruud Vormer is gewoon niet goed genoeg voor het Nederlands elfatl
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:38
    Stoort ons niet..

    Afzakken naar Zeist om de bank te warmen is ook geen optie..

    Vind ik leuk
    Kingambo +1714
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:52
    of naar DEINZE ...LOL
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:25
    Union is geen optie...spreekt geen frans..
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:59
    Is Wesley nu al geschorst???
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:24
    Neen we hebben toestemming tot terugkeer Vranjes om hem eens goed zijn les te spelle,,eventueel,met slaande argumenten..
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:56
    Hoe minder hij voor Oranje speelt hoe frisser hij aan PO1 begint.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws