Uitgefloten: Vertenten en Delferière worden geschorst

    Uitgefloten: Vertenten en Delferière worden geschorst

    donderdag 11 oktober 2018 om 17:12

    Bart Vertenten en Sébastien Delferière zullen we niet snel meer terugzien in de Jupiler Pro League. Beide scheidsrechters zijn geschorst.

    Scheidsrechtersbaas Johan Verbist heeft aan Sporza laten weten dat Vertenten en Delferière de komende weken niet meer in actie komen. De twee worden geschorst. Wanneer en of de schorsing ooit ongedaan wordt, is nog niet beslist.

    Vertenten en Delferière werden donderdag opgepakt en verhoord door de politie. Ondertussen zijn de twee weer op vrije voeten. 

    Lees ookPrivate omkoping: 'Velkjovic & bestuursleden van Mechelen hadden contact met refs'

    Plaats een reactie

    donderdag 11 oktober 2018 om 17:21
    De logica zelve,kunnen niet riskeren ze op te stellen en zullen zelf ook niet in staat zijn om een deftige match te fluiten
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:22
    nu moeten we het doen met Smetje, Boucaut en nog paar onbekwamen.. arm JPL
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:29
    Ja zijn die te vertrouwen. In elk geval ik heb me heel erg vergist. Dit WAREN voor mij de 2 beste onpartijdigste refs uit de reeks... nu de nieuwelingen moet ik toegeven doen t niet altijd slecht. Ze hebben hun goede momenten ook. En int het busje tja als daar vertenten of delfernière ik zat ookal niet te betrouwen... wat voor nut heeft de VAR nu nog.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:33
    Een paar uit Afrika importeren, er gaan er op dit moment niet veel zijn die nog een opleiding als ref willen volgen
    Vind ik leuk
    JDP +205
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:48
    Welke goedmenende jonge gast wil straks nog scheidsrechter worden : driekwart van de tijd wordt hij uitgescholden voor blind en onbekwaam. En nu zal er nog bij komen dat hij een sjoemelaar is...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:34
    VAR afschaffen en die overbodige klojo's terug op het terrein..

    Eén scheids en twee lijntjesmannen. Punt..zoals vroeger,..

    En we gaan misschien wat kwaliteit binnenkrijgen.

    Voor jongere scheids staat de deur nu meer en meer open naar een versnelde carrière..en gaan op hun tellen passen..

    Zoals we in west-vl zeggen : skoeine kuiskinge...

    Vind ik leuk
    Tornado79 +897
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:37
    Verbist ook opgepakt VK?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:39
    t'is te hopen van wel ,want zijn uitleg over de fouten van de Var raakt soms nog kant of wal
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14463
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:45
    Dat is einde carrière, dat kan niet anders. Niemand neemt die sjarels nog au sérieux.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:02
    Op alle velden worden de refs nu uitgescholden voor omkoping, gezellig voor die gasten
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14463
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:12
    De goeie moeten het met de slechte bekopen, dat is bij alles zo.
    Vind ik leuk
    Heppen1J +49
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:02
    rot op gerafineerde gangsters
    dat zijn de besterefs


    levenslang en een fikse boete
    zo simpel is dat
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:31
    Hallo Johan Verbiest deze twee voor altijd te schorsen is een zeer goed plan ok.En ook niet vergeten van andere Refs op hun plaats te zetten want gele en rode kaarten kennen geen verschil ok .groetjes De Ref groetjes.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:15
    Raar dat Laforge er niet tussen zit. Standard - Gent twee keer Laforge twee keer Gent bestolen geweest.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:56
    Geef de jeugdige scheidsrechters de kans zider poortjes maar wel volgens prestatie
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Uitgefloten: Vertenten en Delferière worden geschorst