‘Standard krijgt amper steun in Europees duel’

    ‘Standard krijgt amper steun in Europees duel’

    Gepubliceerd: dinsdag 2 oktober 2018 om 15:16di 02-10-2018 om 15:16

    Standard kon afgelopen weekend eindelijk nog eens winnen. Michel Preud’homme en zijn manschappen hopen die lijn door te trekken in de Europa League tegen het Turkse Akhisar Belediyespor.

    La Capitale meldt dat de Rouches slechts 7.000 mini-abonnementen heeft verkocht. De verwachting is dat daar ook niet veel meer zullen bijkomen. Ook de Turkse tegenstander van Standard is niet geïnteresseerd in het duel met de Belgische topclub.

    Naar verluidt zal er geen enkele Turkse supporter vanuit Turkije naar België reizen. Het ziet er dus naar uit dat de duels met Akhisar weinig bezien zullen hebben.

    Plaats een reactie

    Rune1891 +3838
    dinsdag 2 oktober 2018 om 15:28
    Turkse ploeg zonder supporters? Bizar
    Vind ik leuk
    dinsdag 2 oktober 2018 om 15:46
    Wie weet gaan ze wel een thuismatch spelen die Turkse ploeg. Er zullen er van hier wel gaan veronderstel ik dan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 2 oktober 2018 om 15:51
    Rsca hou jullie bezig met jou ploegske want crisis is niet bij ons 👊👊👊👊👊👊
    Vind ik leuk
    dinsdag 2 oktober 2018 om 16:53
    Het gaat pertant niet veel beter bij Standard; waar staan jullie in het klassement, juist ja
    Vind ik leuk
    Toca +39891
    dinsdag 2 oktober 2018 om 18:25
    Pas op dany ze hebben van t weekend is 1 keertje gewonnen he.
    Vind ik leuk
    JDP +301
    dinsdag 2 oktober 2018 om 19:42
    En daar zijn we dan altijd zeer blij mee Toca. De supporters van Standard zien hun ploegske ook graag als het wat minder gaat... ;-)
    Ja.... Ook wanneer we jaren moeten wachten op een nieuwe titel ;-)
    Vind ik leuk
    Toca +39891
    dinsdag 2 oktober 2018 om 19:47
    Dat begrijp ik wel. 😉 ik zie Anderlecht ook altijd graag.
    Vind ik leuk
    Rebel +1415
    dinsdag 2 oktober 2018 om 17:01
    Oei,lange tenen blijkbaar,waarom? Staat toch niets verkeerds
    Hopelijk winnen jullie,tegen de Turkse ploegen is het voor belgie extra belangrijk,mijn steun als Anderlecht supporter heb je in elk geval👍👍👍
    Vind ik leuk
    Smuuw +864
    dinsdag 2 oktober 2018 om 16:09
    Tis crisis in Turkije, de lira blijft maa crashen. Miss is het plaatje te kostelijk op dit moment
    Vind ik leuk
    dinsdag 2 oktober 2018 om 18:28
    Toch Turken genoeg in Belgie , Duitsland en Nederland voor te supporteren voor een ploeg uit de heimat
    Vind ik leuk
    MoCa +246
    dinsdag 2 oktober 2018 om 19:21
    Wie zou er nog naar de comedia d'el arte willen komen zien in het irque de liège ???
    Vind ik leuk
    JDP +301
    dinsdag 2 oktober 2018 om 19:45
    Daar is in ieder geval meer ambiance te beleven dan op Anderlecht :-)
    Vind ik leuk
    MoCa +246
    dinsdag 2 oktober 2018 om 20:07
    Ja idd met arrogante tifo's en verboden bengaals vuur dat over het plein neerslaat. Om nog niet te spreken van de clowns op en naast het veld !
    Vind ik leuk
    dinsdag 2 oktober 2018 om 20:51
    MoCa, niet doen jongen. Je maakt jezelf belachelijk. Er is momenteel maar één clowneske trainer. Juist ja, die is het, die trainer die de eigen supporters schoffeert en die hunkert naar een vurig publiek.En tifo’s en Bengaals vuur zie je ook bij andere clubs waar vurige supporters zijn en voetbal het spelletje overstijgt, niet alleen in Luik. Vraag het aan Hein, die weet wel waar...
    Vind ik leuk
    dinsdag 2 oktober 2018 om 20:57
    MoCa, en ook een gratis lesje Nederlandse taal... tifo’s zijn niet arrogant maar irritant, zoek de woorden eens op, dan wordt het duidelijk. Een voorwerp kan namelijk niet arrogant zijn. “Bengaals vuur slaat over het plein”... ??? Je bedoelt misschien de rook ? U ziet, als je scherp reageert, doe dat dan met correct taalgebruik, dat heeft een sterker effect. Nu is het eerder zielig, dus vraag aan mama of papa om eerst je zinnetjes te corrigeren vooraleer op “plaats reactie” te duwen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws