Anderlecht-aankoop afgemaakt: 'Zijn geld waard ... in Belgische Frank'

    Anderlecht-aankoop afgemaakt: 'Zijn geld waard ... in Belgische Frank'

    Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 18:47zo 23-09-2018 om 18:47

    Op slag van rust in Anderlecht - Standard kwamen de bezoekers op voorsprong. Moussa Djenepo scoorde, nadat Bubacarr Sanneh zich nog al eenvoudig liet aftroeven. Op Twitter werd de zomertransfer van paars-wit meteen afgemaakt. 

    Plaats een reactie

    Dirk H +3116
    zondag 23 september 2018 om 18:54
    Sanneh de uitvoetballer die we nodig hadden ??? En Milic voor de zoveelste week op rij de zwakste schakel
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 18:55]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 18:58
    En ik maar denken dat Anderlecht alleen maar toptransfers doet.
    Vind ik leuk
    La joya +262
    zondag 23 september 2018 om 19:02
    Tja met die clown aan het roer, coucke maakt rsca kapot, let op mijn woorden...
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:12
    Dat is het idee altijd al geweest van Couckiemonster om anderlecht te laten verdwijnen. Gaat een Duchateleke doen. Al het geld optrekken dat er in zit en dan dumpen die handel.
    Vind ik leuk
    tom1981 +608
    zondag 23 september 2018 om 19:18
    Klinkt miss raar. Maar denk het ook. Zie hem een aantal jaren geleden nog in Brugge staan met zijn blauw zwarte sjaal aan...
    Vind ik leuk
    Dirk H +3116
    zondag 23 september 2018 om 20:35
    Tja als ge al een goal van Cercle binnen krijgt hahaha
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:42
    zijn wij toch niet de eersten die dat overkomt. BTW, wat is uw probleem, het staat al weer 1-2.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    Dirk H +3116
    zondag 23 september 2018 om 22:24
    Ik denk dat gij het probleem zijt hier op VP
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 22:37
    Omdat ik trots ben op mijn club?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16248
    zondag 23 september 2018 om 18:59
    Een kat in een zak kopen noemen ze zoiets.. Wat een wanbeleid daar zeg.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:01
    Het wordt echt tijd...bende circusclowns.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:06
    Die gaan we met veel winst doorverkopen. :-) Man man, voor een verdediger geven we acht miljoen. Voor een offensieve speler 2 miljoen. Ja, begrijpen wie begrijpen kan.
    Vind ik leuk
    ROBSON +3163
    zondag 23 september 2018 om 19:06
    Standard kan zijn favoriete spelletje gaan spelen.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:07
    Hein weet van geen hout pijlen te maken transfers trekken op niets , geen basisploeg en waar is de jeugd nu
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:14
    Coucke en de polonaises 🤪🤪
    De Marie-Louise gaat op en neer...
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:16
    Voorlopig geen polonaise of couckebak voor Hein, ik ben benieuwd hoelang hij dit nog volhoud
    Vind ik leuk
    Frefke +927
    zondag 23 september 2018 om 19:24
    Ze (Coucke/Devroe) gingen het eens snel oplossen. En de lijken die ze hebben moeten opkuisen en blablablabla... En onnodig om dure transfers af te sluiten.
    De competitie is nog maar 2 maand oud en we zien het resultaat... Neen stop er mee heren aub. Jullie zijn niet de geschikte personen om een topclub te leiden !
    Vind ik leuk
    Xytox +1279
    zondag 23 september 2018 om 19:51
    Nog eens een bewijs dat de gemiddelde supporter geen kl*ten van voetbal kent... Sanneh moet uitvoetballen maar Trebel en Makarenko steken zich constant weg, Amuzu verliest alle duels en Santini en Gerkens zijn ontzichtbaar...
    Vind ik leuk
    sporting +193
    zondag 23 september 2018 om 19:52
    geef die gast wat tijd,
    oeps wie heeft er gescoord
    Vind ik leuk
    Xytox +1279
    zondag 23 september 2018 om 19:54
    Oei, wat nu...waardeloze verdediger is plots matchwinnaar...!?
    Vind ik leuk
    Kettos +2282
    zondag 23 september 2018 om 20:21
    Waardeloze verdediger maar topspits dus!! :p
    Vind ik leuk
    tom1981 +608
    zondag 23 september 2018 om 21:10
    Zit ook wel iets in. Mooi binnen gekopt. Ook al had ik liever een gelijkspel.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 21:19
    Maak een speler toch niet af omwille van een slimme aktie (Carcela die de bal mooi door zijn benen laat gaan). Met de winterstop mogen jullie een evaluatie maken.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 21:28
    Typisch de verwaande Anderlecht supporters aan het woord. (ze zijn niet allen zo). Eén fout en het is al slecht wat er is. Verdomme wukke azijnpissers vint. Diezelfde Sanneh scoort op het einde van de match, maar daar zeggen ze niks over. Niet alle supporters van Anderlecht zijn zo maar diegenen die hier hun gal spuien zijn echte minkeukels. Miljaarde, zo'n zagen. Als hun vrouw teveel zout in het eten doet, zetten jullie ze dan ook meteen buiten. Get a life!!!!
    Vind ik leuk
    Jasper55 +343
    zondag 23 september 2018 om 22:38
    Kvind sowieso dat eerste seizoen niet veel zegt, je hebt spelers die zich moeten aanpassen aan de competitie en soms duurt da wat langer (word minder aanvaard bij de Belgische top) en sommige doen het goed het eerste seizoen en prutsen dan voor de rest (Teodorcyk, Chipciu, etc...) Dus ik geef iedereen een seizoen zich te bewijzen
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 22:58
    Ik volg je mening. Goed gezegd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:54
    wachten oke
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws