'Tielemans wordt via zijn entourage aangeboden bij Europese topclub'

    'Tielemans wordt via zijn entourage aangeboden bij Europese topclub'

    Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2018 om 14:55za 22-09-2018 om 14:55

    Youri Tielemans heeft na een moeilijk eerste seizoen een basisplaats te pakken bij AS Monaco. De Rode Duivel hoopt op termijn een stapje hogerop te zetten en dat kan misschien sneller gebeuren dan verwacht.

    Volgens Calciomercato heeft de entourage van Tielemans immers een lijntje uitgeworpen naar Juventus. De Italiaanse topclub volgt de middenvelder al geruime tijd, maar op dit moment is onze landgenoot geen prioriteit bij Juventus. 

    Tielemans kwam dit seizoen al zes keer in actie in de Franse Ligue 1 en wist daarin al twee doelpunten te maken. Na een moeilijk eerste seizoen bij Monaco moet de middenvelder dit seizoen helemaal doorbreken in het Prinsdom.

    Plaats een reactie

    zaterdag 22 september 2018 om 15:02
    hij kan nog ni mee bij ASM! wat moet hij hogerop gaan doen??
    Vind ik leuk
    FcRazor +1340
    zaterdag 22 september 2018 om 15:22
    Hij moet het gewoon rustig aan doen. Hij komt er wel. Je moet die jongen nu ook niet te snel afbreken he. Zijn we al vergeten hoe lukaku en de bruyne bij hun clubs begonnen? Al dat negatieve, neerkijkende gedrag...
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 17:21
    De Bruyne kon een ploeg op sleeptouw nemen op de leeftijd van 18 jaar. Ander karakter, inhoudelijk gewoon meer.
    Tielemans moet nog stappen zetten. Een ploeg dirigeren kan hij nog niet. Naar atletisch vermogen zal hij nooit een De Bruyne worden denk ik. Lukaku topscorer op de leeftijd van 16- 17 jaar. Beide hebben een moeilijke,periode,gehad. De Bruyne Chelsea dit lag eerder aan Mourinho dan aan Kevin. Lukaku heeft stap terug gezet naar West Brom om zich te bewijzen. Is blijven hard werken en haalt nu topniveau.
    Bij Tielemans is alles zo vanzelfsprekend verlopen dat hij eerst wat tegenslagen moet kennen om nadien zijn niveau nog op te vijzelen. Techniciteit heeft hij. Aan de rest moet hij nog werken.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    zaterdag 22 september 2018 om 18:10
    Dat Tielemans nog veel moet leren .. daar geef ik u gelijk in. Maar dat hij op zijn 18de zijn ploeg niet leidde...?? Denk toch dat je even vergeet hoe hij er met kop en schouder boven uitstak bij rsca toen ze de laatste keer kampioen hebben gespeeld en dit bij een zwak Anderlecht. Hij nam de rest mee op sleeptouw met karakter , voetballend vermogen en zijn afstandsschoten.
    Vind ik leuk
    FcRazor +1340
    zondag 23 september 2018 om 00:33
    Niks meer aan toe te voegen
    Vind ik leuk
    sporting +193
    zaterdag 22 september 2018 om 15:35
    ben jij een verzuurde mens !
    hoeveel jongeren zijn er op hun 21 meegeweest naar het WK en ook nog gespeeld ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 15:57
    sporting, ik zeg gewoon, wat ik elke week zie! ben al supp van ASM sinds midden jaren 80' en zie die wekelijks bezig! vandaar ik zeg dat hij bij Monaco, zijn middenveld ni beheerst!!
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    zaterdag 22 september 2018 om 15:23
    Zou wel eens kunnen verbazen in Italië. Biglia kon volgens 80% “voetbalkenners” ook niks en heeft het toch ook heel goed gedaan in Italië. Hebben een beetje dezelfde stijl. Alleen was Biglia sterker met het hoofd en heeft Tielemans een beter afstandsschot.
    Vind ik leuk
    FcRazor +1340
    zaterdag 22 september 2018 om 15:40
    Dat is waar maar tielemans kan nog veel leren. Biglia was een jaar of 6 ouder toen hij vertrok
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    zaterdag 22 september 2018 om 16:06
    Klopt. Tielemans is nog een stuk jonger en kan nog veel leren.
    Toch wordt het tijd dat rsca nog eens naar Argentinië gaat. Misschien dat we nog eens een Pareja-Biglia-Frutos(zonder blessures dan) kunnen vinden.
    Vind ik leuk
    FcRazor +1340
    zaterdag 22 september 2018 om 16:18
    Vrees dat het huidige bestuur dar niet gaat doen. Ik ze ze niet in staat om zulke spelers nog over de streep te trekken bij de onderhandelingen. Het feit dat RSCA al een hele tijd op de dool is zal niet helpen, waar coucke en devroe nu toch ook een stukje verantwoordlijkheid in hebben.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4810
    woensdag 26 september 2018 om 14:02
    Ben op zich zeker niet tegen dat idee, maar de marktprijzen daar zwieren ook de pan uit. Echt koopjes kun je daar niet echt meer doen. Mss een ander zuid amerikaans land opteren?
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 17:30
    Johan Boskamp had spelers als Degrijse , Nilis, Albert, Grun, Andersen, Van Tichelen enz. dit was ander kaliber dan Jan Middelmaat van vandaag. Toen kon je balcirculatie , vernuft op kleine ruimte , mooie goals bijna wekelijks bewonderen.
    In Europa betekenden we nog iets. Nu ondergaan we wedstrijden tegen klein grut soms. Te veel laag geschoolde schooljongens. Balvastheid, rust aan de bal, tempo wisselingen binnen balcirculatie, 1/1 mannetje uitspelen, flank verdedigers die,kunnen overlappen, scorend vermogen hebben( zie Grun, Andersen) joengens we zen sukkeleirs daartegen zo wijlen R. Goethals gezeid hebben.
    Vind ik leuk
    hoekschop +3020
    zaterdag 22 september 2018 om 18:07
    Andersen en Van Tichelen hebben volgens mij nooit in een kern van Boskamp gezeten. Grun wel, in zijn nadagen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws