Didillon houdt zich niet in na nederlaag: “Dat is onacceptabel”

    Didillon houdt zich niet in na nederlaag: “Dat is onacceptabel”

    vrijdag 21 september 2018 om 09:48

    Anderlecht ging donderdagavond pijnlijk onderuit op het veld van Trnava. Paars-wit had nochtans ambitie om hoge ogen te gooien in Europa.

    Doelman Thomas Didillon hield zich na afloop niet in. “Ploegen die de wedstrijd controleren en toch verliezen, hebben vaak te weinig gegeven. Trnava toonde meer strijdlust dan wij. In een Europese wedstrijd onvoldoende inzet tonen is onacceptabel. Het doelpunt viel op een moment waarop we fysiek iets minder sterk waren en de wedstrijd wat ondergingen. Ons positiespel was niet goed, we waren minder fel op de bal”, is Didillon kritisch tegenover Sporza.

    "Het is frustrerend, want we hadden tijdens de rust nog gezegd dat ze ons enkel konden kloppen op stilstaande fasen. Het is een kwestie van concentratie en inzet. Het is een collectief probleem, dat moet dringend beter. We moeten zondag een grote reactie tonen tegen Standard. Wat we vanavond lieten zien was onvoldoende. We moeten ons snel herpakken, zeker op het gebied van inzet, intensiteit en engagement”, aldus de sluitpost.

    Poll

    Heeft Didillon hier gelijk?

    (514 stemmen)

    Plaats een reactie

    Goaltje +1029
    vrijdag 21 september 2018 om 09:53
    Na een 1 op 9 zoudt ge u al lang moeten herpakt hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 09:54
    Mooi!
    Vind ik leuk
    Toca +33174
    vrijdag 21 september 2018 om 09:57
    Liever deze uitleg dan excuses zoeken die beginnen met ALS.
    Vind ik leuk
    Frefke +433
    vrijdag 21 september 2018 om 11:40
    Toch beschamend dat je zelf moet toegeven dat het niet goed was...
    Ik vind dat ze al te gemakkelijk met of zonder excuses aan alles een uitleg geven. Maar finaal hebben we toch verloren...
    Vind ik leuk
    Toca +33174
    vrijdag 21 september 2018 om 12:04
    Het is vooral beschamend dat het slecht was, achteraf moeten ze zichzelf in vraag stellen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 10:00
    Toch enen dat zegt..
    Vind ik leuk
    SD +8646
    vrijdag 21 september 2018 om 10:24
    Kritiek is gemakkelijk, maar waar was hij toen de bal ingekopt werd ? Heeft hij zich niet verkeken op de assist ?
    Vind ik leuk
    K1908 +573
    vrijdag 21 september 2018 om 11:31
    Man toch, helemaal niet op zijn kap, Dimata staat een meter van zijn man in de kleine baklijn, hij is de schuldige!

    Didillon komt niet, die bal is gewoon heel goed gegeven, al mag hij nooit bij de tegenstrever aankomen daar. Nogmaals, de enige die schuld treft (op de corner want verder was het ook maar triest) is dimata!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 10:34
    Er is een groot verschil tussen EL-voetbal en onze competitie. Trnava speelde met fysieke inzet en keihard in de duels.
    In onze competitie vielen er gisteren minstens 3 rode kaarten !
    Dat was duidelijk op de beelden en de commentaren. De aanslagen op Kums en Amuzu (2) verdienden rood
    Geen excuus maar een vaststelling !
    Vind ik leuk
    Brick +592
    vrijdag 21 september 2018 om 10:38
    zelf tegen 8 gingen we niet kunnen scoren, maakt gwn ni uit
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:12
    Schat hem hoog in als keeper, maar zou misschien beter analist worden ter vervanging van Gert Verheyen. Slaat de nagel op de kop. No sweat no glory. Al heeft het seat van FCB geen glorie opgebracht. Spijtig genoeg.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Didillon houdt zich niet in na nederlaag: “Dat is onacceptabel”