Devroe sneert naar fans na vele kritiek op Twitter: Als ik dat moet geloven…

    Devroe sneert naar fans na vele kritiek op Twitter: "Als ik dat moet geloven…"

    Gepubliceerd: donderdag 20 september 2018 om 10:25do 20-09-2018 om 10:25

    RSC Anderlecht zit in een mindere periode. Via de sociale media hekelden heel wat supporters het transferbeleid van Luc Devroe en Marc Coucke. Die eerste reageert nu op die kritiek.

    Verschillende fans van paars-wit vinden dat er te weinig kwaliteit in huis gehaald werd, alsook te weinig creativiteit. "Als ik alles moet geloven wat er op Twitter verschijnt, dan kan ik meteen van het dak springen", opent Devroe in Het Nieuwsblad.

    De sportieve baas van Anderlecht hecht weinig belang aan de meningen op het internet. "Sommigen tweeten zaterdagnacht om 2.53 uur. In welke toestand? Zat? Het probleem is dat de mensen Twitter stilaan beschouwen als dé waarheid."

    "Als iemand straks tweet dat mijn vrouw me bedriegt, zullen er zeker ook zijn die dat gaan geloven", besluit Devroe met een kwinkslag.

    Lees ookDevroe: 'Blij dat Markovic niet kwam en goed dat Mbemba niet terugkeerde'

    Plaats een reactie

    Toca +40716
    donderdag 20 september 2018 om 10:37
    Als er iemand op uw vrouw zit beste Luc zal het ook zat om 2h53 zijn 😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 10:57
    is dit nodig ? behoorlijk ongepast...
    Vind ik leuk
    Toca +40716
    donderdag 20 september 2018 om 11:02
    Sorry meneer pastoor
    Vind ik leuk
    Boerken +7085
    donderdag 20 september 2018 om 11:06
    🙏
    Vind ik leuk
    Boerken +7085
    donderdag 20 september 2018 om 11:05
    Ja van toca zijn we dat gewend he, wat die hier allemaal post!
    Vind ik leuk
    Toca +40716
    donderdag 20 september 2018 om 11:10
    Volgens mij is er iets aan de hand in t waasland. Devroe komt toch ni van daar he ?
    Vind ik leuk
    Kettos +2282
    donderdag 20 september 2018 om 11:25
    Ja ik denk dat diene daar op al hun vrouwen kruipt...ge zou voor minder zuur reageren!
    Vind ik leuk
    Boerken +7085
    donderdag 20 september 2018 om 12:11
    Miss. Eenzelfde ervaring meegemaakt 😜
    Vind ik leuk
    Bob Marley +305
    donderdag 20 september 2018 om 11:15
    Humor...?
    Inderdaad volledig ongepast Toca! (Sinisme)
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2084
    donderdag 20 september 2018 om 13:23
    Luc geeft wel zelf de voorzet hé. Toca kopt hem alleen voor een lege goal blind binnen.
    Vind ik leuk
    Dirk H +3116
    vrijdag 21 september 2018 om 11:13
    Toch nog iemand die scoort voor Anderlecht :)
    Vind ik leuk
    Bob Marley +305
    donderdag 20 september 2018 om 10:42
    De grootste twitteraar is uwen eigen baas Luc, dus spring maar zou ik zeggen, van mij mag het een duosprong zijn.
    Vind ik leuk
    Knightofh +617
    donderdag 20 september 2018 om 12:40
    Hij klaagt twittergebruik ook niet aan. Wel het belang dat eraan wordt gehecht. Goot verschil.
    Vind ik leuk
    Bob Marley +305
    donderdag 20 september 2018 om 12:45
    Gelukkig, dan moeten we ook geen belang meer hechten aan de onzin die Coucke allemaal op twitter verspreidt.
    Vind ik leuk
    Dany RSCA +216
    donderdag 20 september 2018 om 10:47
    De realiteit is dat er creativiteit en slagkracht ontbreekt vooraan. Ik weet dat er gebouwd wordt aan een nieuwe ploeg en ik wil best geduld hebben maar voor de gewone RSCA supporter blijft de transferperiode aan de magere kant en zal er in januari toch wat moeten bijkomen.
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2084
    donderdag 20 september 2018 om 13:47
    Zal ook wel. Geduld is een zeldzaam goed bij paars-witte supporters. Ik hoed er mij voor Coucke te onderschatten. De man heeft in de zakenwereld veel verwezenlijkt. Zoveel dat je er kan van uit gaan dat hij ook wel eens buiten de lijntjes gekleurd zal hebben. Is dus geen goudvis, eerder een haai, en dat past goed in de grote voetbalvijver vol roofvissen. Coucke wil winnen, die wil RSCA maar de top brengen, maar 1 seizoen is wellicht te weinig.
    Vind ik leuk
    Vlad +2814
    donderdag 20 september 2018 om 10:49
    En dat met als voorzitter twitterkoning Coucke
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 11:03
    Toca normaal schat ik uw niveau een pak hoger in.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 11:11
    Devroe is iemand voor op de catwalk ?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16247
    donderdag 20 september 2018 om 11:19
    Heeft die het hier over Coucke?
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +3031
    donderdag 20 september 2018 om 17:02
    Sociale media iedereen is er gek van ,
    Zolang het in hun kraam past
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 00:19
    Blijft zo maar praten en ge gaat er ook snel uitliggen. Uw werk ging al van 15 of 16 juni afzijn en dan zitte just te kloten gelijk al die vorige prutsers. Gebuisd Lucske dik gebuisd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws