Bruggeling nog steeds zwaar onder de indruk: 'Ik kon toen wel wenen'

    Bruggeling nog steeds zwaar onder de indruk: 'Ik kon toen wel wenen'

    donderdag 13 september 2018 om 20:35

    Wesley Moraes is sinds vorig seizoen uitgegroeid tot één van de absolute sterkhouders bij Club Brugge. Maar de Braziliaanse spits laat zich af en toe nog vangen door overbodige fouten te maken.

    Enkele weken geleden dreigde een schorsing van zes weken voor Wesley voor een elleboogstoot. "Ik kon wel wenen", vertelde de aanvaller van Blauw-Zwart aan Het Laatste Nieuws. "Ik was goed gestart aan het seizoen en dan plots. Wat er toen allemaal gezegd en gebeurd is, heb ik nooit goed beseft. Op een gegeven moment zei Dévy (Rigaux, teammanager, nvdr.) dat ik weer mocht spelen, maar waarom wist ik niet. Het maakte me ook niet uit."

    "Ik voelde me zo ongelukkig toen ik aan de kant moest blijven, dat de motivatie ongelooflijk groot was toen ik weer mocht spelen tegen Anderlecht. De ploeg had mij nodig – dat heb ik gevoeld aan mijn ploegmakkers toen ik niet mocht spelen. Dévy zei: ‘Nu zullen de verdedigers je nog harder aanpakken, maar wees gewoon bezig met je spel.’ Ik weet dat ze als een gek naar mij toe vliegen, maar ik leer ermee omgaan."

    De Braziliaanse aanvaller gaat nu proberen zijn houding op het veld te veranderen. "Dit zal niet meer gebeuren. Ik had ook nooit de intentie om iemand te blesseren. Dat ik alsnog geschorst kan worden, daar probeer ik niet aan te denken. Ik heb mijn lesje wel geleerd. Het is moeilijk om rustig te blijven wanneer ze je aanvallen, maar dat geldt voor elke speler", besloot Wesley.

    Plaats een reactie

    donderdag 13 september 2018 om 20:43
    Kan hij nu wel zeggen maar als het potje overkookt gaat hij zich kunnen inhouden, ik heb mijn twijfels
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:41
    Dat ze degenen die Wesley op een onsportieve wijze willen afstoppen on opdracht van hun trainer ook enkele weken geven
    Vind ik leuk
    TageMeister +4052
    donderdag 13 september 2018 om 21:01
    Laten we hem het grote voordeel van den twijfel geven...

    Een rsca fan
    Vind ik leuk
    Peed +33
    vrijdag 14 september 2018 om 00:03
    Mja op zich wel, maar ik vrees ervoor. Vele spelers zijn/worden zo opgefokt voor een wedstrijd zodat ook de ratio verdwijnt ...
    Vind ik leuk
    tom1981 +22
    vrijdag 14 september 2018 om 06:44
    Idd het voordeel van de twijfel krijgt ie. Maar vrees er beetje voor. Soms een te opgelaaide boel ook vrees ik
    Vind ik leuk
    ROBSON +2352
    vrijdag 14 september 2018 om 11:25
    Dit zullen we dan ook doen bij santini waarbij het iedere week van dat is.
    Vind ik leuk
    freeman +10184
    donderdag 13 september 2018 om 21:04
    Denk dat hij zijn lesje wel geleerd heeft .
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10426
    donderdag 13 september 2018 om 21:23
    Dat zal wel, met zo’n zware schorsing...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 00:22
    Het was niet de eerste keer en als dat in uw karakter zit is dat er moeilijk uit te krijgen. De spitsen krijgen veel te incasseren tijdens een wedstrijd en als het te wordt kunnen ze soms niet meer inhouden en reageren ze.Plus dat de zijn tegenstanders dat ook weten en hem proberen te provoceren dus daarom mijn twijfels
    Vind ik leuk
    freeman +10184
    vrijdag 14 september 2018 om 08:06
    Helemaal geen zorgen meer in maken .....! :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:42
    De manier waarop hij werd vastgehouden verdient ook zwaar bestraft te worden
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 01:54
    Laat ons hopen, Wes!🙏
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Bruggeling nog steeds zwaar onder de indruk: 'Ik kon toen wel wenen'