Verbaast Anderlecht vriend en vijand? 'Kara heeft zin om zondag aan te treden'

Verbaast Anderlecht vriend en vijand? 'Kara heeft zin om zondag aan te treden'

Gepubliceerd: dinsdag 21 augustus 2018 om 11:20di 21-08-2018 om 11:20

Door een bijzonder ongecontroleerde tackle tegen Royal Excel Moeskroen moet Ognjen Vranjes de topper tegen Club Brugge (hoogstwaarschijnlijk) aan zich voorbij laten gaan. De vraag wie de Bosniër moet vervangen, zou wel eens tot een gigantische verrassing kunnen leiden.

Volgens La Dernière Heure zou niemand minder dan Kara Mbodji namelijk azen op een plekje in de basis. Zeer opmerkelijk, aangezien de Senegalees al een hele zomermercato in verband wordt gebracht met een transfer. Hoewel die er tot op heden nog niet kwam, behoorde King Kara nog geen enkele keer tot de wedstrijdselectie van paars-wit.

Daar zou de mandekker nu zelf verandering in willen brengen. LDH weet alvast dat hij 'veel zin' heeft om aan de kraker tegen Club Brugge te beginnen. Fysiek zou hij klaar zijn, aangezien Kara de voorbije weken steeds meetrainde. Of Hein Vanhaezebrouck daarin zal meegaan, is echter maar zeer de vraag. Andere opties in de driemansachterhoede zijn Dennis Appiah of de jonge Hannes Delcroix.

Poll

Zou Kara een goede optie zijn voor Anderlecht op Club?

(917 stemmen)

Plaats een reactie

Toca +47688
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:35
Zolang het niet Appiah is ben ik tevreden.
Vind ik leuk
RD +861
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:50
Ik zou dan toch liever Appiah zien natuurlijk, haha.
Vind ik leuk
Bonanza +1006
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:41
Alles beter dan appiah
Vind ik leuk
AzEz86 +7075
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:48
Idd, zelfs een Kara zonder benen is nog beter...
Vind ik leuk
Kettos +2293
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:11
Ok Musona dan maar als CV :)
Vind ik leuk
Wankstar123 +2091
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:43
Let’s go Appiah tum tum tumtumtum
Vind ik leuk
CedricVDE +1297
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:51
Zolang het Appiah niet is is het voor goed. Ik zou hem ook liever zien dan Delcroix omwille van zijn extra ervaring en leiderschap vanachter. Als die bij Anderlecht zou blijven en fit geraakt dan hebben we geen extra verdediger nodig zeker niet als Niakaté er ook nog is.
Vind ik leuk
BBBBB +157
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:06
Moest Kara toevallig nog kunnen blijven zitten we nog sterker!! Van mij mag ie spelen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 12:07]
Vind ik leuk
Boerken +8027
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:10
Je zal maar appiah zijn!
Vind ik leuk
BBBBB +157
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:34
Als je niet goed genoeg bent.. Als er ene is die weg moet is appiah het wel
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 12:35]
Vind ik leuk
Boerken +8027
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:51
Zo zal hij idd dan ook niet beter worden zonder vertrouwen te krijgen
Vind ik leuk
RubenRSCL +214
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:03
Da was net hetzelfde me scholz of zit ik hier verkeerd
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:13
Ik vrees dat Kara een groot probleem zal worden bij transfers wegens z'n medische toestand. Zou wel eens een vertrek langs de achterdeur kunnen worden ipv via de grote loper vooraan.
Vind ik leuk
Prpldynmt +7067
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:18
Een Kara op 25% is nog altijd beter dan een topfitte Appiah. Appiah's contract zou eigenlijk als achtste wereldwonder moeten worden uitgeroepen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 12:20]
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:39
neen, neen, neen, neen, neen, neen. aub niet!
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 13:10
Hein zal wel een verrassing uit zijn hoed toveren. Kums als centrale verdediger in het centrum. Heeft daar toch als ervaring mee. :)
Vind ik leuk
Hhti +1589
dinsdag 21 augustus 2018 om 14:22
Dendoncker? Ah nee die is al vertrokken!!
Vind ik leuk
CedricVDE +1297
dinsdag 21 augustus 2018 om 14:42
En bij Club in de spits? Wesley? Vossen? Diaby? Hahahaha Schrijvers en Openda in de spits 😂😂😂😂. Anderlecht kan misschien beter zonder verdediging spelen als je het spitsenduo van Club bekijkt. 😂😂😂
Vind ik leuk
E.V +2745