Anderlecht-speler maakt een grote indruk: 'Zegen voor het Belgisch voetbal'

    Anderlecht-speler maakt een grote indruk: 'Zegen voor het Belgisch voetbal'

    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:00

    RSC Anderlecht wist vrijdagavond met enig gemak van Moeskroen te winnen. Het werd 2-0 tegen de Henegouwers. Daarin kon RSC Anderlecht rekenen op een sterke Adrien Trebel, maar ook een goede Landry Dimata.

    De jonge spits was meermaals gevaarlijk voor paars-wit en zag dat uiteindelijk ook beloond worden. Dimata kon voor het laatste doelpunt van de avond zorgen. Tevens ook al zijn vijfde doelpunt in amper vier wedstrijden.

     De belofteninternational kreeg al lof van de fans, maar ook de Waalse analist/commentator Rodrigo Beenkens kan zijn lof niet op. 'Dimata is niet enkel een zegen voor Anderlecht, maar voor het hele Belgische voetbal', schreef hij op Twitter.

    Plaats een reactie

    MoCa +246
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:10
    Als Lukaku binnen 2 jaar stopt als rode duivel zoals hij zegt, dan is de opvolging al verzekerd ! Gewoon nog enkele jaren ervaring opdoen bij RSCA en dan grote transfer.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2395
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:41
    Geen basisplaats bij het bijna gedegradeerde Wolfsburg maar 2 maand en 4 goeie matchen bij Anderlecht later is hij de toekomst van de nationale ploeg?
    Echt een kenner gij
    Vind ik leuk
    MoCa +246
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:09
    Wat voor kenner zijt gij ??? Heeft echt talent, maar doe mss eerst uwen bril aan loser !!!
    Vind ik leuk
    Riddlin +2395
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:24
    Over 2 jaar wordt David van Gent Belg dus het zal tussen hen 2 gaan om Lukaku op te volgen bij de Duivels
    Vind ik leuk
    MoCa +246
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:45
    Binnen 2 jaar praten ze niet meer over David !!!
    Vind ik leuk
    SjaakBoy +19
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:34
    Volgens mij praat jouw RSCA - voorrecht
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:05
    Dit is waarlijk een reactie van een heel laag niveau...
    Vind ik leuk
    blondel +2589
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:32
    Dacht dat hij al zijn grote transfer gedaan had vorig seizoen.En Lukaku stond op zn 21é al veel verder,plus hij scoorde veel meer ook.Naar belgische normen is hij geen slechte speler,zeker niet.
    Vind ik leuk
    Vlaming +1537
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:17
    Wat een onnozel statement is dat
    Vind ik leuk
    Diego A M +3596
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:52
    Moest hij bij Brugge spelen was dit natuurlijk geen onnozel statement.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3864
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:14
    Een franstalige journalist die iets positiefs zegt over een Anderlecht-speler en Brusselaar van Afrikaanse origine zal voor jou altij onnozel zijn, nietwaar 'Vlaming'?
    Vind ik leuk
    hoekschop +2626
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:23
    Mijn kapper heeft laatst ook eens iets leuk getweet over Dimata. Jammer dat VP dit niet opgepikt heeft.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws