Tovert Leko grote verrassing uit zijn hoed? Hij toont zich op training

    Tovert Leko grote verrassing uit zijn hoed? "Hij toont zich op training"

    donderdag 9 augustus 2018 om 15:00

    Club Brugge speelt vrijdagavond al zijn match van Speeldag 3. In eigen huis is KV Kortrijk dan de tegenstander. Ivan Leko moet wel nog uitvissen wie naast Jelle Vossen zal spelen.

    Wesley Moraes is hoe dan ook een aderlating, zo weet ook de Kroaat. "Een type als Wesley vind je niet vaak terug. Groot, sterk, scorend vermogen. Maar goed, het is zo, het is een uitdaging voor de kern en de staff om daar oplossingen te vinden", zo liet Leko weten op de persconferentie.

    Met Siebe Schrijvers en Emmanuel Dennis zijn er twee grote kandidaten... al gaat Leko er prat op dat er nog een derde is. "Wie naast Vossen zal spelen? Dennis kan, Schrijvers kan, maar ook Openda. Hij toont zich op training. Ze zijn allen kandidaat", benadrukt Leko. Krijgt Openda zijn eerste officiële minuten voor Club?

    Poll

    Wie is de beste optie?

    (667 stemmen)

    Plaats een reactie

    blondel +1988
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:10
    Dat durft hij niet ,een jonge gast opstellen.
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1112
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:19
    Wedden dat...😉
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:49
    Als er 1 coach is die niet naar naam,leeftijd en faam kijkt is het Leko wel?
    Vind ik leuk
    Geertvdd +1330
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:06
    Huh??
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1007
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:24
    Zo zo dan bestaat onze ploeg alleen maar uit oude spelers leko geeft iedere speler zijn kans jong en oud ?? als hij zich inzet al meermals bewezen sinds hij bij brugge is
    Vind ik leuk
    SD +7183
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:27
    Tegen Kortrijk ? weinig risico dus die gast gewoon testen
    Vind ik leuk
    Mario_ +1452
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:35
    niet twijfelen, gewoon doen. Daar kan je zoveel uit leren zonder veel risicio te lopen.
    Vind ik leuk
    camargue +1024
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:34
    gooi die jonge mannen in de strijd, de competitie is toch nog maar net begonnen, dus als je een keer puntjes laat liggen heb je nog maaaanden om dat terug recht te zetten.
    Vind ik leuk
    freeman +9169
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:32
    Openda kan misschien straks een " goudhaantje " genoemd worden ?
    Vind ik leuk
    Kris1 +328
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:29
    Zeker doen, dit gebeurt nog te weinig bij Club. Dat is de enige reden waarom ik Anderlecht dit seizoen benijdt. Zij durven de jeugd echt een kans te geven ( misschien noodgedwongen) maar dit pakt verrassend goed uit. Hierdoor zullen zij in de toekomst de voorkeur krijgen van jonge talenten. Spijtig dat wij niet meer durven experimenteren met jongens als Dendonker, Fadiga en Openda. Binnenkort hebben we een fantastisch jeugdcomplex een ideaal uithangbord maar talenten effectief een kans geven is misschien nog belangrijker voor die talentvolle youngsters. Er is nog werk aan die lange termijnvisie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Tovert Leko grote verrassing uit zijn hoed? "Hij toont zich op training"