OFFICIEEL: Coucke haalt opnieuw een Oostende-kracht naar Anderlecht

    OFFICIEEL: Coucke haalt opnieuw een Oostende-kracht naar Anderlecht

    Gepubliceerd: woensdag 18 juli 2018 om 16:34wo 18-07-2018 om 16:34

    Eerder meldde VoetbalPrimeur.be al dat Rudy Fort op weg was naar RSC Anderlecht. Nu heeft paars-wit de komst van de videoanalist ook officieel gemaakt. 

    Fort is geen onbekende voor Coucke en Luc Devroe. De afgelopen seizoenen was Fort immers aan de slag bij ... KV Oostende. 'Vergeet Fort Napoleon, Rudy Fort is de trots van Oostende', titelt Anderlecht.

    'Rudy Fort (60) is een vakman met heel wat ervaring op de teller. Hij begon zijn loopbaan als wedstrijd- en videoanalist bij KSV Roeselare, een rol die hij daarna ook bij Club Brugge (2007-2014) en KV Oostende (2014-2018) vervulde. Daarnaast stond hij bij de kustploeg aan het hoofd van de scouting', laat Anderlecht weten. 

    'Tijdens zijn periode bij Roeselare werkte Rudy, die een UEFA A-licentie heeft, ook vier jaar voor de Belgische voetbalbond. Als trainer van het provinciaal elftal van West-Vlaanderen, van de 12- tot 14-jarigen, had hij onder andere Tessa Wullaert onder zijn hoede, de Red Flame die voor Manchester City uitkomt.'

    Plaats een reactie

    Garland +5359
    woensdag 18 juli 2018 om 16:42
    De laatste keer dat ik naar mijn abonnement keek, betaalde ik een Anderlecht-prijs. Maar ik had nu toch een KVO-bedrag verwacht.
    Vind ik leuk
    JanB +6152
    woensdag 18 juli 2018 om 16:46
    Dus in feite is Anderlecht gewoon "Oostende aan de Zenne" geworden
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +972
    woensdag 18 juli 2018 om 16:52
    De wc madam is het volgende target......
    Vind ik leuk
    Vlad +2644
    woensdag 18 juli 2018 om 16:59
    Nu gaat men het stadion van Oostende verhuizen naar Neerpede, wordt nieuwe thuishaven van Anderlecht
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 17:09
    Da ga een weireldploegsje worden...
    Vind ik leuk
    azerty +1405
    woensdag 18 juli 2018 om 17:30
    Die mannen in Oostende weten teveel van Coucke. Daarom dat hij ze nu naar RSCA overbrengt.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 18:15
    Coucke kan van hoog terugvallen laat hem maar doen
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 18:53
    Blijkbaar heeft kvo toch een hoger plafond dan gedacht..... wie is de volgende????? De supporters???
    Vind ik leuk
    Vlad +2644
    woensdag 18 juli 2018 om 22:46
    Het strand, het wordt Bruxelles sur mer
    Vind ik leuk
    JOY +113
    woensdag 18 juli 2018 om 21:18
    Coucke wil zeker spelen, PO2 moet gewonnen worden..... én die mislukte transfers bij KVO , was dat nu Devroe zijn schuld of Fort ( hoofdscouting ??? )
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 21:24]
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +972
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:22
    Die zijn toch niet mislukt ??!! Anderlecht heeft ze gekocht ;))
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws