OFFICIEEL: Coucke haalt opnieuw een Oostende-kracht naar Anderlecht

    OFFICIEEL: Coucke haalt opnieuw een Oostende-kracht naar Anderlecht

    woensdag 18 juli 2018 om 16:34

    Eerder meldde VoetbalPrimeur.be al dat Rudy Fort op weg was naar RSC Anderlecht. Nu heeft paars-wit de komst van de videoanalist ook officieel gemaakt. 

    Fort is geen onbekende voor Coucke en Luc Devroe. De afgelopen seizoenen was Fort immers aan de slag bij ... KV Oostende. 'Vergeet Fort Napoleon, Rudy Fort is de trots van Oostende', titelt Anderlecht.

    'Rudy Fort (60) is een vakman met heel wat ervaring op de teller. Hij begon zijn loopbaan als wedstrijd- en videoanalist bij KSV Roeselare, een rol die hij daarna ook bij Club Brugge (2007-2014) en KV Oostende (2014-2018) vervulde. Daarnaast stond hij bij de kustploeg aan het hoofd van de scouting', laat Anderlecht weten. 

    'Tijdens zijn periode bij Roeselare werkte Rudy, die een UEFA A-licentie heeft, ook vier jaar voor de Belgische voetbalbond. Als trainer van het provinciaal elftal van West-Vlaanderen, van de 12- tot 14-jarigen, had hij onder andere Tessa Wullaert onder zijn hoede, de Red Flame die voor Manchester City uitkomt.'

    Plaats een reactie

    Garland +4969
    woensdag 18 juli 2018 om 16:42
    De laatste keer dat ik naar mijn abonnement keek, betaalde ik een Anderlecht-prijs. Maar ik had nu toch een KVO-bedrag verwacht.
    Vind ik leuk
    JanB +4790
    woensdag 18 juli 2018 om 16:46
    Dus in feite is Anderlecht gewoon "Oostende aan de Zenne" geworden
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +492
    woensdag 18 juli 2018 om 16:52
    De wc madam is het volgende target......
    Vind ik leuk
    Vlad +1007
    woensdag 18 juli 2018 om 16:59
    Nu gaat men het stadion van Oostende verhuizen naar Neerpede, wordt nieuwe thuishaven van Anderlecht
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 17:09
    Da ga een weireldploegsje worden...
    Vind ik leuk
    azerty +1362
    woensdag 18 juli 2018 om 17:30
    Die mannen in Oostende weten teveel van Coucke. Daarom dat hij ze nu naar RSCA overbrengt.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 18:15
    Coucke kan van hoog terugvallen laat hem maar doen
    Vind ik leuk
    SD +7180
    woensdag 18 juli 2018 om 18:46
    En volgens de KBVB geen vuiltje aan de lucht !
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3653
    woensdag 18 juli 2018 om 18:55
    waarom zou er een vuiltje aan de lucht moeten zijn?
    Vind ik leuk
    bolclbr +676
    woensdag 18 juli 2018 om 23:42
    Volgens mij is er tussen RSCA en Oostende belangenvermenging via Marc Coucke. Wettelijk en volgens de reglementen van de voetbalbond verboden. Coucke (een geslepen zakenman) moet opletten dat hij met RSCA niet voor het FIFA-tribunaal komt.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3653
    woensdag 18 juli 2018 om 23:47
    Ik weet wel dat er op belangenvermenging gealludeerd wordt. Zolang dat niet aangetoond wordt met bewijzen, zijn we puur speculatief bezig.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 18:53
    Blijkbaar heeft kvo toch een hoger plafond dan gedacht..... wie is de volgende????? De supporters???
    Vind ik leuk
    Vlad +1007
    woensdag 18 juli 2018 om 22:46
    Het strand, het wordt Bruxelles sur mer
    Vind ik leuk
    JOY +89
    woensdag 18 juli 2018 om 21:18
    Coucke wil zeker spelen, PO2 moet gewonnen worden..... én die mislukte transfers bij KVO , was dat nu Devroe zijn schuld of Fort ( hoofdscouting ??? )
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 21:24]
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +492
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:22
    Die zijn toch niet mislukt ??!! Anderlecht heeft ze gekocht ;))
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    OFFICIEEL: Coucke haalt opnieuw een Oostende-kracht naar Anderlecht