Geen WK-finale, maar drie Rode Duivels konden FIFA toch overtuigen

    Geen WK-finale, maar drie Rode Duivels konden FIFA toch overtuigen

    donderdag 12 juli 2018 om 23:20

    Ondanks het feit dat de Rode Duivels geen WK-finale hebben gehaald, konden toch heel wat landgenoten overtuigen. Dat zag ook FIFA, die drie Rode Duivels beloont.

    Het voetbalspelletje heeft namelijk zijn 'spelers van het toernooi' bekend gemaakt. Daarin zitten uiteraard heel wat Kroaten, Fransen en Engelsen, maar ook drie Rode Duivels. Romelu Lukaku, Kevin De Bruyne en Eden Hazard staan in de ploeg.

    Sterker nog, Eden Hazard is volgens FIFA dé man van het toernooi. Hij krijgt een bijna perfecte rating na zijn toernooi. Naast de drie Rode Duivels staat er met Guillermo Ochoa ook een JPL-ster in de selectie.

    Plaats een reactie

    Jozef +38727
    donderdag 12 juli 2018 om 23:54
    Kevin had beslissend moeten zijn tegen Frankrijk. Hij was onzichtbaar.

    Ik mis Courtois trouwens en bij het noemen van Lukaku schiet ik spontaan in de lach. Sorry hoor.
    Vind ik leuk
    Intel +1246
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:54
    Lukaku heeft toch een heel goed wk gespeeld buiten tegen Frankrijk maar hoeveel bruikbare ballen heeft hij gehad?
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    vrijdag 13 juli 2018 om 02:44
    Altijd datzelfde excuus.
    Als hij scoort is het door zijn klasse en als we hem 90 Minuten niet zien is het omdat hij niet wordt aangespeeld.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6314
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:23
    Hij stond nagenoeg volledig alleen te zwemmen tegen 4 man (vnl doordat Kevin en Eden de bal lager moesten ophalen), dan word het moeilijk hé
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:12
    Mocht hij een inspanning leveren om zich aanspeelbaar te maken, het zou voor het middenveld een pak makkelijker spelen zijn.
    Een spits wordt ook verwacht zich vrij te spelen en als er dan voorzetten komen moet hij ook voor zijn verdediging komen ipv er zich achter te verstoppen.
    Zag je hoe Mandzukic inspanningen leverde tegen een ook gesloten Engeland? Dat maakt het niet alleen voor henzelf makkelijker om aanspeelbaar te worden maar levert ook ruimte naar je middenveld.

    Vind ik leuk
    WouterB +511
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:00
    Proficiat, je hebt net de omschrijving van een diepe spits gegeven zonder het zelf te beseffen!

    Had Lukaku vier open kansen gemist tegen Frankrijk, dat had hij slecht gespeeld. Als spits ben je nu eenmaal afhankelijk van de aanvoer.

    Van een keeper wordt ook niet gezegd dat hij goed gespeeld heeft als hij geen bal heeft moeten pakken e...
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:18
    Die vergelijking met je keeper heeft nul logica in zich.

    De diepe spits waar jij naar verwijst speelt normaal niet op een wk.
    Een diepe spits tegenwoordig wordt verwacht te bewegen. Zolang hij dat niet kan zal hij geen grote prijzen pakken of het zal vanop de bank zijn zoals eind vorig jaar bij ManU al het geval was.
    Vind ik leuk
    Patfey +5286
    vrijdag 13 juli 2018 om 17:56
    Hij was toen wel gekwetst, en ManUnited heeft het gevoeld. Bij FIFA18 kennen ze er dus ook al niets van.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:35
    Gekwetst tussen zijn oren. Hij zal volgend jaar dikwijls gekwetst zijn, als hij niet begint te bewegen zonder bal.

    En inderdaad, FIFA18 is nog altijd een spelletje voor kleine kindjes.
    Vind ik leuk
    Patfey +5286
    zaterdag 14 juli 2018 om 16:00
    FIFA18 wordt door alle voetballers gespeeld hoor, en die kijken naar hun rating.
    En “gekwetst tussen zijn oren” getuigt gewoon van kwade wil (ik bedoel daarmee : “gelogen” voor wie het niet zou snappen).
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    zaterdag 14 juli 2018 om 18:06
    Mooi dat je hem blijft steunen al was hij vandaag weer een dikke nul.
    Na zijn vervanging kwam er weer ruimte vooraan en konden we weer scoren.
    Dat zal voor jou natuurlijk niets met Lukaku te maken hebben.
    Speel nu maar weer met je spelletjes...
    Vind ik leuk
    Patfey +5286
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:50
    Man, jij bent een arrogante nul, die eich boven iedereen verheven voelt, altijd maar proberen iemand te beledigen of belachelijk re maken, zeker als je geen betere argumenten hebt.
    Zielig hoor. En neen, ik speel niet op PS en al die dingen, daar gaat je sneer.
    Maar ach, jij wad een topvoetballer, dat zegt uiteraard alles over jouw IQ.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    zondag 15 juli 2018 om 09:51
    De arrogantie wordt opgewekt door de boertige onbeschofte reacties van sommigen hier die denken alle waarheid in pacht te hebben.
    Hun reacties worden steevast met beledigingen afgesloten.
    Mijn mening over Lukaku laat ik daardoor niet beïnvloeden en het houdt mij niet tegen om mijn mening te geven. Daar dient dit forum voor...
    Vind ik leuk
    Patfey +5286
    zondag 15 juli 2018 om 13:07
    Daar dient dit forum voor, en veel reacties zijn er hier inderdaad over👎, boertig en onbeschoft. maar ik denk niet dat je dat mij kan verwijten, tot mijn vorige reactie, die inderdaad ook overdreven was, maar die je, en als je eerlijk bent zal je dat wel toegeven, toch ook uitgelokt hebt met je laatste zinnetje.
    En dat ik je voorheen kwade trouw en leugen verweet, wel als je ontkent dat Lukaku op het einde van het seizoen effectief gekwetst was, tja.
    Maar op je mening over Lukaku heb je je volste recht, ik deel die niet, that’s iT. Ik vind wel dat er te veel gefocust wordt op zijn zwakten en te weinig op wat hij goed doet, terwijl het voor anderen net omgekeerd is. Of valt het je neit op dat, naast de schitterende dingen drie ze doen, Hazard en De Bruyne soms beter iets te lang wachten alvorens een pas te geven?
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    zondag 15 juli 2018 om 13:39
    Mijn excuus, je deelde in de klappen die voornamelijk door anderen uitgelokt zijn.
    Het lijkt alsof ik een afkeer heb voor Lukaku maar dat is het niet.
    Batshu is op dit wk wel serieus gepasseerd, vind ik.
    Dat Kevin en Eden de bal iets te lang vast houden is puur om de juiste opening te vinden. Heel vaak spelen ze ook direct in 1 tijd zoals die mooiste combinatie gisteren.
    Vind ik leuk
    Patfey +5286
    zondag 15 juli 2018 om 16:07
    Excuses aanvaard, “no hard feelings”. Er zijn inderdaad een paar beslissingen van Martinez die ik niet goed begrepen heb. Ik had tegen Frankrijk Batshuayi inderdaad veel vroeger ingebracht, ipv Fellaini, maar dan wel naast Lukaku. Bats is inderdaad veel beter bal aan de voet dan Lukaku, maar weegt wel wat licht in de lijf aan lijf gevechten in de back line. Maar ook gisteren, als je dan toch Lukaku vervangt, verwachtte ik inderdaad Bats.
    Over Lukaku, jij ziet zijn fouten, die ik ook zie, gisteren was dat twee keer een heel slechte controle, maar dat is en blijft zijn zwakte, hij heeft ruimte nodig. Maar hij heeft ook zijn sterke punten, weegt op een verdediging en speelde een belangrijke rol in het laatste doelpunt tegen Japan en tegen Japan en het eerste tegen Engeland.
    Over Eden en Kevin, ik weet niet, ik dacht een opening voor pas te zien op het moment dat zij nog even wachten. Misschien ook de fout van Martinez (of van de heterogeniteit van de clubs waarvoor onze spelers uitkomen) : te weinig op looplijnen (over corners wil ik het niet eens meer hebben, dat is hopeloos) getraind? Uiteindelijk moet je kunnen spelen naar een plaats waar er maar iemand moet zijn als de bal er aankomt, zonder eerst te moeten kijken.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:31
    Het was weer te denken, hier zijn de aasgieren weer. Als Chadli zijn corners niet verder krijgt als de grote baklijn, De Bruyne 30 ballen verliest, Dembele zichzelf 10x vast dribbelt...dan nog is het de schuld van Lukaku. Bende triestige planten!
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:20
    Van planten ken jij wellicht meer dan van voetbal...
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    vrijdag 13 juli 2018 om 15:01
    Woehahahahaha
    Vind ik leuk
    Intel +1246
    vrijdag 13 juli 2018 om 11:05
    Ja hoeveel bruikbare ballen heeft hij gehad? Kijkt ge wel naar het voetbal? U reactie's doen mij vermoeden van niet wat een klasse wk van lukaku hij had veel vaker op goal kunnen trappen de matchen voor Frankrijk maar hij gaf alles voor de ploeg , echt ne kenner gij onnozelaar...
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:22
    Jouw schrijfwijze vertelt alles over je IQ.
    Blijf je best doen op school en geniet van je verdiende vakantie!
    Vind ik leuk
    Intel +1246
    vrijdag 13 juli 2018 om 15:44
    Ik praat gewoon in mijn dialect mij boeit da geen fluit of dat het correct is of niet .. school is al jaren geleden ne grote bek op vp is simpel he internetgangster .. En over mijn iq? Kijk eens naar al u reactie's hier op VP en dan heb ik een laag iq , ge zoekt hier gewoon aandacht omdat ge voor de rest geen kloten aan u leven hebt zielig ventje...
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:25
    Dat IQ heeft jou duidelijk geprikkeld omdat je weet dat het klopt. Voor je iemand voor onnozelaar bestempeld, kijk eerst in de spiegel.
    Wat ik in het voetbal heb gepresteerd daar kun jij enkel van dromen. Het zou je niet mis staan om je wat low profile te houden, amateur.
    Vind ik leuk
    WouterB +511
    zaterdag 14 juli 2018 om 08:57
    Wel grappig en ironisch dat je naar je eigen prestaties als voetballer verwijst en den afgeeft Lukaku die bij Manchester United speelt en topschutter aller tijden bij de Rode Duivels.

    Als je dan toch zo'n kenner bent, had je wel het simpele feit kunnen weten dat het type spits dat je gebruikt afhankelijk is van het systeem dat je speelt. Mertens bij United en Lukaku bij Napoli zou nooit gaan.

    Gewoon andere types en daar beoordeel je een speler op.

    If you judge a fish bij its ability to do fly, it will always be studie.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:42
    Je statement rond Mertens en Lukaku zou kunnen kloppen maar dan zou je ook het simpele feit moeten weten dat een Lukaku niet past bij het offensieve combinatievoetbal van de Duivels.

    Ik ben trouwens nog zo zeker niet dat Mertens bij United niet zou slagen.
    Vind ik leuk
    Intel +1246
    zaterdag 14 juli 2018 om 10:52
    Ja kut hollander, en geprikkeld niet echt ik heb er eerder mijn plezier in ;) ,
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 17:27]
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    zaterdag 14 juli 2018 om 11:08
    Je minder IQ beschouwen we dus als een feit.

    Laat mij duidelijk zijn : ik heb wel enorm veel respect voor mensen in de zorgsector... maar niet voor jouw manier van communicatie hier.
    Elke reactie op een andere mening, sluit je meteen af met een scheldwoord. Dan moet je niet schrikken als je tegenwind krijgt.
    Nog bedankt voor de tip en je krijgt een tip terug: gebruik eens wat leestekens en hoofdletters.
    Vind ik leuk
    Intel +1246
    zaterdag 14 juli 2018 om 11:25
    Hoe ik op een voetbalsite communiceer is niet belangrijk voor mij . En bijlange niet elke reactie ge lokt het zelf uit. wat aandacht zoeken omdat ge het nergens anders krijgt .. ne grote bek openzetten achter u schermpje maar voor de rest u schamen om in de spiegel te kijken en het was geen tip hoor gewoon een feit tijd om volwassen te worden...
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3524
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:27
    Odat hij geen doelpunt maakt na de groepsfase? 3-2 tegen Japan vergeten, 0-2 tegen Brazilië vergeten?
    Lukaku heeft zeer degelijk gevoetbald!
    En er maar 1 keeper die in die ploeg hoort te staan: Courtois
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:34
    Kevin is een prima voetballer die er staat als het nog niet zo moeilijk is. Lukaku ook. Niet zonder reden hebben alle spelers van België nooit een CL gewonnen. Dat is voor de echt grote meneren, die gelukkig voor België hun kruit dit seizoen al verschoten hadden.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:33
    Jaloerse Hollander, we spelen een goed WK buiten die kutmatch tegen Frankrijk. Nu kom je hier wat stoken, bij winst was je mooi in je windmolen gebleven. Oprotten Kees!
    Vind ik leuk
    RD +797
    vrijdag 13 juli 2018 om 12:59
    Het is afgezaagd, maar toch: lekker veel Nederlanders in de top van het internationale voetbal!
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:39
    Ach, niet erg.

    We komen alleen als er wat te halen valt. Derde op het vorig WK zonder nederlaag en tweede op het WK ervoor. Dat moet jullie gouden generatie nog maar laten zien...


    Vind ik leuk
    RD +797
    vrijdag 13 juli 2018 om 12:57
    Lukaku was absolute top dit WK!
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:40
    Toen ie er moest staan, tegen Frankrijk, toen gaf hij niet thuis.
    Toch een beslissend kenmerk van absolute toppers...
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    zaterdag 14 juli 2018 om 02:32
    En uwe Vespa rijdt rapper dan een Porsche.
    Blijf van de pillen af!
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 03:15
    Ik mis toch Courtois in dit overzicht
    Vind ik leuk
    Dirk H +3106
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:58
    Nog eens schitteren tegen Engeland en Hazard wordt uitgeroepen tot speler van het WK en laat Romelu nog 2 goals maken voor topschutter en Courtois doet nog een paar wereldsaves en Lloris doet een flatertje en dan niet te vergeten best spelende ploeg
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:44
    Het is nog nooit gebeurd dat een speler die geen finale speelt tot beste speler wordt gekroond. Hoe je het ook wendt of keert, hij had beslissend moeten zijn in de halve finale. Prima speler, maar natuurlijk geen Mbappe.

    Nee, helaas ook deze prijs niet. Die behoort aan winnaars.
    Vind ik leuk
    Patfey +5286
    vrijdag 13 juli 2018 om 17:58
    Fout, is al gebeurd hoor.
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:57
    Nu niet hoor, maak je maar geen zorgen.
    Vind ik leuk
    Intel +1246
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:01
    Ik ben al blij dat wij tenminste zo geen kut voetbal gespeeld hebben als jullie 4jaar geleden op het wk , zo laf spelen en toch nog geen finale halen en wat hebben jullie gouden generaties gepresteerd dan ? Wat finales en ocharme 1 ek en dat met jaren topspelers in jullie ploeg das toch ook gene vette zenne . moest een Duitsers dat nu zeggen of een Braziliaan die hebben recht van spreken maar toch geen Nederlander een grote bek maar zelf al 5 gouden generatie,s gehad en wat heeft het opgebracht niet veel he
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:56
    Het doet pijn hé?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws