Marca: 'Real Madrid heeft keuze tussen Courtois en Becker gemaakt'

    Marca: 'Real Madrid heeft keuze tussen Courtois en Becker gemaakt'

    maandag 18 juni 2018 om 11:45

    Alisson Becker wordt zo goed als zeker de nieuwe doelman van Real Madrid. Een overeenkomst tussen De Koninklijke en AS Roma is in de maak, meldt onder meer sportkrant Marca maandag. 

    AS Roma heeft een prijskaartje van circa 70 miljoen euro om de nek van Alisson gehangen. Real bood aanvankelijk 50 miljoen op de nummer één van Brazilië, weet MarcaWaarschijnlijk vinden Roma en Real elkaar ergens in het midden en gaat de Serie A-grootmacht akkoord met 60 miljoen. 

    De 25-jarige Alisson werd in 2016 door Roma overgenomen van Internacional. Afgelopen seizoen ontpopte de goalie zich tot één van de beste doelmannen van Italië. Ook onder meer Chelsea, Juventus en Liverpool zijn in verband gebracht met Alisson. Alles wijst er nu op dat de doelman komend seizoen actief is in de Primera Division. Afgelopen week tikte Real ook al 45 miljoen af voor het Braziliaanse toptalent Rodrygo. 

    Door zijn komst is Thibaut Courtois alvast geen optie meer voor de Koninklijken. De Rode Duivel stond ook in de belangstelling. Uiteindelijk valt de keuze dus op Becker. Afwachten of het Belgische sluitstuk komende zomer toch nog vertrekt bij Chelsea.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +13579
    maandag 18 juni 2018 om 11:49
    Hopelijk vertrekt hij alsnog bij Chelsea..
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:19
    En die amateurclubs blijven maar denken dat Argentijnen en Brazilianen betere voetballers zijn.
    Vind ik leuk
    zapperboy +603
    maandag 18 juni 2018 om 13:07
    Die " amateursclubs" weten wel beter.
    Haal een speler uit Zuid- America en Gatorade betaald direct 50% of meer met de portret rechten op te eisen en Gatorade bereikt dan 250 a 300 miljoen verbruikers.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 13:18
    De Belgen hebben op dit moment een even grote commerciele waarde. Dus dit is geen reden om voor Z-amerikaanse prutsers te gaan.
    Vind ik leuk
    zapperboy +603
    maandag 18 juni 2018 om 19:34
    Klopt.
    Maar de sponsors bereiken hier maar 10 miljoen mensen en in Z.America 30x meer.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 13:19
    Het gaat vooral om de grotere afzetmarkt dat een land als Brazilië kan bieden t.o.v. België.
    Vind ik leuk
    DOMI +33
    maandag 18 juni 2018 om 13:19
    Toch wel ferm voor een amateurclub om over zo'n budget te beschikken en driemaal na elkaar de Champions League te winnen!
    Vind ik leuk
    DDT +3044
    maandag 18 juni 2018 om 13:25
    Hey en Neymar komt ook naar real. Real heeft de keuze gemaakt
    Ronaldo gaat weg en Neymar komt in de plaats.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:40
    Die keuze is dan toch niet gemaakt op basis van zijn match van gisteren. Neymar komt niet in de buurt van Ronaldo.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Marca: 'Real Madrid heeft keuze tussen Courtois en Becker gemaakt'