Vanhaezebrouck hekelt zijn 'opvolger': Dat zegt veel over hem

    Vanhaezebrouck hekelt zijn 'opvolger': "Dat zegt veel over hem"

    vrijdag 18 mei 2018 om 13:45

    Anderlecht werd deze week nadrukkelijk in verband gebracht met de Fransman Willy Sagnol. Dat bleek echter vooral gelanceerd door zijn eigen entourage. Hein Vanhaezebrouck kan daar niet mee lachen.

    Op zijn persconferentie gaf Vanhaezebrouck aan dat hij dit behoorlijk triest vindt. "Als je als assistent van Bayern al reclame moet maken voor jezelf, dat zegt veel. Ik heb dat zelf nooit moeten doen en zou het ook niet doen. Het zegt veel over hem of zijn entourage. Als je dat moet gebruiken om jezelf terug in de kijker te zetten..."

    Vanhaezebrouck vindt het kwalijk dat zoiets gelanceerd wordt. "De dag van vandaag lanceert iedereen iets, en dan is het waarheid. Toen ik voetbalde werden bronnen gecheckt. Als je iets schreef dat niet klopte, kreeg je op je tanden van de hoofdredacteur. Nu moet je vooral de eerste zijn, het moet niet gecheckt worden. Het mag de dikste leugen zijn. De waarheid heeft er niets meer mee te maken. Dat is de evolutie."

    Plaats een reactie

    Toca +26905
    vrijdag 18 mei 2018 om 13:50
    Hein volgt volgend seizoen zichzelf op bij Anderlecht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 13:54
    Jammer voor anderlecht
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3616
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:29
    Jammer voor Brugge denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:41
    Serieus niet. Wij zouden niet liever dan Hein hebben bij Rsca. Niet zozeer omwille van z'n kwaliteiten, maar wel voor z'n geweldige communicatie. Ambiance verzekerd. Nu moest die halve wai, sa pinto ook nog eens blijven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 13:51
    Langs de ene kant voelt hij eens hoe Sá Pinto zich voelde, langs de andere kant, wie hoort dat wél graag? Als er iemand opgeleidt wordt op jouw werkplaats voel je de beu ook sowiso al hangen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    le swa +136
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:02
    Heinde Vanhaezebrouck
    Vind ik leuk
    Brick +163
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:17
    baas
    Vind ik leuk
    Reagens +1267
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:21
    Nja.
    De leugens komen natuurlijk altijd van de pers.
    Zo had Hein 2 weken voor zijn aanstelling bij Anderlecht het gedacht om eens een tijdje uit te rusten. Hij was moe. Hij moest nadenken.
    Stijl achterover is hij toen geslagen dat er opeens interesse was vanuit Anderlecht. Mogi wist natuurlijk ook van niets, maar als er vrienden in nood zijn is Mogi de eerste om in gang te schieten.
    Vind ik leuk
    Riddlin +1213
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:32
    Allé, Hein zijn ego had weer een persconferentie nodig
    Vind ik leuk
    ROBSON +1178
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:20
    Deze berichten krijg je als 80% van de joden je liever kwijt dan rijk is.
    Vind ik leuk
    Diego A M +2268
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:51
    Eerder 80 % van de boeren en jullie weten waarom. Volgend jaar krijgen we het Anderlecht te zien dat Vhb gekneed heeft. Zal een heel ander Anderlecht zijn dat dit jaar.
    Vind ik leuk
    SD +4773
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:34
    Zoals altijddurende, groots in arrogantie
    Vind ik leuk
    Kingambo +712
    vrijdag 18 mei 2018 om 17:05
    De pot verwijt de ketel...
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +602
    vrijdag 18 mei 2018 om 18:45
    De pare jaren zijn van ons dus volgend jaar een sabat dan mogen anderl en stand en gent het uitvechten 16 18 20 enz wij hebben ni de arogantie van de paarse die elk jaar kampioen moeten spelen en dan zien dat hun broek weer eens afzakt ha ha haaa
    Vind ik leuk
    CedricVDE +477
    vrijdag 18 mei 2018 om 19:14
    Arrogantie komt er nu eenmaal als je altijd de beste club van het land geweest bent. Net zoals successupporters hebben. Het lot van de beste te zijn. Club is misschien kampioen, maar iedereen weet wir de beste club van het land is. Geschiedenis liegt niet.
    Vind ik leuk
    Julien +968
    vrijdag 18 mei 2018 om 19:56
    Hoor hem eens bezig. Moest iedereen hem ernstig nemen, dan waren er wellicht roddelblaadjes te weinig. Hij is om van te walgen die vent.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:52
    Waar rook is, is vuur.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vanhaezebrouck hekelt zijn 'opvolger': "Dat zegt veel over hem"