UPDATE: 'STVV stelt begin volgende week opvolger De Roeck voor'

    UPDATE: 'STVV stelt begin volgende week opvolger De Roeck voor'

    zaterdag 19 mei 2018 om 23:00

    Marc Brys, tot nader order nog altijd coach van Beerschot-Wilrijk, trok volgens Het Laatste Nieuws dinsdag opnieuw naar Sint-Truiden om te onderhandelen.

    Dat deed hij volgens de krant deze keer enkel met de Japanse eigenaars van de Kanaries en sportief directeur Tom Van den Abbeele. STVV-voorzitter Meekers was niet aanwezig. Op enkele punten en komma's na is er een akkoord voor een contract van drie jaar.

    In de loop van deze week zou zijn overstap officieel moeten zijn. Daar dringt ook Beerschot-Wilrijk op aan, want de Antwerpse club wil snel duidelijkheid zodat de zoektocht naar een nieuwe coach kan beginnen. Bart De Roover zou de topkandidaat zijn.

    Update 19/05 23:00: Sporza weet het zeker, Brys wordt de opvolger van Jonas De Roeck bij STVV. De coach zou maandag de contracten tekenen bij de club uit Limburg.

    Plaats een reactie

    Toca +28532
    woensdag 16 mei 2018 om 19:22
    Contract van 3 jaar bij stvv dat is in praktijk 6 maanden zeker.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +1195
    woensdag 16 mei 2018 om 19:42
    Ik ken heel wat Beerschot en STVV supporters
    Dus graag wat meer respect
    Vind ik leuk
    Toca +28532
    woensdag 16 mei 2018 om 19:46
    Ten eerste heeft dat niks met respect maar met feiten te maken. En ten tweede, respect dat moet jij zeggen na uw posts van vorige week.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +1195
    woensdag 16 mei 2018 om 19:54
    Mijn brave toca
    Jij denkt nu toch wel echt dat
    Ge het warm water hebt uit gevonden
    En dat terwijl er nog geen koud was.
    Jij bent nu de laatste waarvan ik lessen
    Heb te ontvangen.
    Als Godfather van dit forum
    Come to the punt man
    In plaats van constant te hengelen naar likes

    Vind ik leuk
    Toca +28532
    woensdag 16 mei 2018 om 19:57
    Ik kom helemaal niet to the punt gast. Jij vraagt mij om meer respect te hebben terwijl jij mij uitschijt voor vanalles. Ik zit hier al jaaaaaren op het forum en heb met niemand een probleem. De likes horen er hier bij.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +1195
    woensdag 16 mei 2018 om 19:59
    Bingo
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3629
    woensdag 16 mei 2018 om 20:24
    Alleszins meer verstand van voetbal dan jij , no pun intented. Als je al niet begrijpt waarop Toca alludeert is erg gesteld met u ,maar uw vraag om meer respect? Zou je niet eens de handen boven je eigen hoofd houden man.
    Vind ik leuk
    VaSy +581
    woensdag 16 mei 2018 om 23:27
    Volgens mij heb jij nog veel lessen te leren..
    Hou de eer aan jezelf en reageer zo niet meer.. niet hier en niet op andere artikels..
    Als iemand hier een gebrek aan respect heeft, ben jij het wel..
    Ipv ruzie te zoeken waar niets te vinden valt, zou je beter leren lezen wat er staat..

    Btw, nu je toch over likes begint, je komt niet aan zoveel likes als Toca als je geen respect toont naar andere toe.. hij was de eerste om jullie te feliciteren met de titel en eerlijk genoeg om ook nog eens te zeggen dat het oververdiend was over het hele seizoen bekeken..

    Je eerste les om te leren, lijkt me..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 23:27]
    Vind ik leuk
    dakcota +4253
    zondag 20 mei 2018 om 00:35
    come to the punt? lol
    niet dat de rest van uw post zinnig was maar goed. beter zwijgen :)
    Vind ik leuk
    RD +457
    woensdag 16 mei 2018 om 21:19
    Toca heeft gelijk. STVV is toch geen ploeg die trainers langer dan 2 seizoenen kan/wil houden.
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +559
    woensdag 16 mei 2018 om 22:50
    als gij ratten EN boeren als kameraden hebt gaat ge niet veel respect afdwingen.
    Vind ik leuk
    Kingambo +918
    woensdag 16 mei 2018 om 22:00
    Noem mij eens enkele ploegen waar de trainer langer dan 2 seizoenen blijft, ‘t is tegenwoordig overal iets , Stvv zeker geen uitzondering ; trouwens Leko en Ferrera zijn ze wel komen halen
    Vind ik leuk
    ekakia +321
    zondag 20 mei 2018 om 08:31
    Die doet het jaar niet uit en dat ligt niet aan zijn kwaliteiten.
    STVV heeft naar mijn mening een van de zwakste kernen in de JPL. Dat Jonas De Roeck zolang meedeed voor playoff I vond ik beresterk. Enkel de laatste vijf matchen waren er te veel aan, geen schande voor een club als STVV.
    Als Legear jouw topspeler is, dan knipper ik alvast een paar keer extra met mijn ogen.
    Gelukkig gaat het scoutingsbeleid van de Japanners hoge toppen scheren en vinden ze wel ergens in een of ander duikgat de 'nieuwe Messi', de 'nieuwe Buffon' en de 'nieuwe Chiellini'. En zo gaat STVV op weg naar de top volgend seizoen.
    Als je het klassement ondersteboven zet...
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 10:26
    ja ekakia, 0 op 6 tegen een ploegske als stvv kan pijn doen...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    UPDATE: 'STVV stelt begin volgende week opvolger De Roeck voor'