Moet Anderlecht sterkhouder verkopen? Ik zou hem verbeterd contract aanbieden

    Moet Anderlecht sterkhouder verkopen? "Ik zou hem verbeterd contract aanbieden"

    dinsdag 15 mei 2018 om 22:18

    De titel zat er eigenlijk nooit in voor RSC Anderlecht dit seizoen, al heeft Adrien Trebel wel zijn stinkende best gedaan. De Franse middenvelder was veruit de meest constante speler van de Brusselaars. Jan Mulder schat hem hoog in.

    "Trebel is een aanjager pur sang", omschrijft de Nederlander de kwaliteiten van Trebel bij Sport/Voetbalmagazine. "Hij heeft nooit gefaald. Hij heeft eigenschappen die Kums zouden kunnen helpen. Trebel had geen moeite om zich aan te passen aan Anderlecht." De linkspoot kwam in de wintermercato van 2017 over van aartsrivaal Standard.

    Volgens Mulder kan Trebel het nog ver schoppen. "Die kun je in elke club ter wereld zetten en hij draait mee. Ook bij Liverpool. Als Wijnaldum daar meedraait, dan Trebel ook", maakt de analist een straffe verwijzing naar de Champions League-finalist. Of Anderlecht hem effectief zal verkopen, staat echter nog niet vast. "Ik zou Trebel houden en hem een verbeterd contract aanbieden. Hij is een steunpilaar", geeft Mulder advies.

    Poll

    Moet Anderlecht er alles aan doen om Trebel te houden?

    (1629 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 15 mei 2018 om 22:28
    Wel Jan, ik ben het volledig met je eens
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:32
    Alles doen om hem te houden ook niet. Een speler die weg wil en die veel gegeven heeft, mag je niet tegenhouden. Hem verkopen voor een mooi bod is een win-win voor iedereen zodat zowel Trebel als Anderlecht op een mooie manier afscheid kunnen nemen en er geen geforceerd verblijf komt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 22:32]
    Vind ik leuk
    Brick +590
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:33
    Een speler zo degelijk dat ik het hem gun om in frankrijk te gaan spelen, wel nog 1 jaartje bij anderlecht blijven omdat em zelf ook wel weet dat hij nu toppers naast hem zal krijgen
    Vind ik leuk
    Kettos +2131
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:39
    Een van de weinige spelers bij rsca waar ik absoluut heb van genoten dit seizoen. Adrien je bent een topper en als je weg wil vind ik dat zeer spijtig maar ik gun het je, je hebt het verdiend!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:04
    Nooit een speler tegenhouden !! Dat werkt contraproductief !!
    Vind ik leuk
    JDP +200
    woensdag 16 mei 2018 om 01:39
    Toonde bij Standard ook mooie dingen, maar laatste half jaar was hij nergens. Dan toch liever Marin.
    Vind ik leuk
    Hierulf +901
    woensdag 16 mei 2018 om 07:33
    RI-DI-CUUL !... of jaloers mss ?
    Vind ik leuk
    JDP +200
    woensdag 16 mei 2018 om 09:22
    Neen, gewoon een “mening”, zoals we er allemaal een hebben...
    Vind ik leuk
    Patfey +5075
    woensdag 16 mei 2018 om 06:35
    Volgens mij niet complementair met Kums. Ook geen type Anderlecht speler.
    Vind ik leuk
    Hierulf +901
    woensdag 16 mei 2018 om 07:32
    En toch onmisbaar...
    Vind ik leuk
    Patfey +5075
    woensdag 16 mei 2018 om 08:18
    Niemand is dat :).
    Vind ik leuk
    Hierulf +901
    woensdag 16 mei 2018 om 07:32
    Zeker houden !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Moet Anderlecht sterkhouder verkopen? "Ik zou hem verbeterd contract aanbieden"