'Anderlecht laat vraagprijs voor mokkende Dendoncker drastisch zakken'

    'Anderlecht laat vraagprijs voor mokkende Dendoncker drastisch zakken'

    donderdag 18 januari 2018 om 08:17

    Voorlopig is Leander Dendoncker nog een speler van RSC Anderlecht, maar de vraag is maar of hij dat ook nog na januari is. De middenvelder aast op een transfer en volgens de laatste geruchten lijkt Anderlecht mee te willen werken aan een deal.

    Het is al een tijd geweten dat vooral West Ham United aan Dendoncker denkt. De middenvelder ziet een overstap naar de Premier League zitten en hoopt dat paars-wit hem laat gaan. In het begin van de transfermercato maakte Herman Van Holsbeeck zich sterk dat Dendoncker enkel mocht vertrekken bij een waanzinnig bod. De manager van Anderlecht dacht aan een bedrag rond de 25 miljoen euro.

    Volgens L'Avenir is Anderlecht nu al tevreden met een pak minder. 'Als er een cheque van 15 miljoen euro op tafel landt, laat Anderlecht hem gaan', klinkt het. Dat bedrag is duidelijk lager dan Anderlecht eerst hoopte te krijgen voor de Rode Duivel.

    Gedrag op stage
    Op stage liet Dedoncker nog een uitstekende indruk na, maar in Wallonië zagen ze dat blijkbaar anders. 'Dendoncker wil kost wat kost Anderlecht verlaten, zelfs met het oog op het WK. Zijn gedrag en zijn niveau op training in La Manga waren exemplarisch. Hij heeft niet langer meer de motivatie van vorig seizoen.'

    Lees ook: 'Transfertarget van Anderlecht maakt zich onmogelijk en mag nu niet weg'

    Poll

    Hoeveel is Dendoncker waard?

    (1537 stemmen)

    Plaats een reactie

    Garland +5351
    donderdag 18 januari 2018 om 08:25
    Die Walen drinken ook genoeg in de ochtend.
    Vind ik leuk
    Toca +33836
    donderdag 18 januari 2018 om 08:27
    Ach, wat ne zever, eerder deze week zei Herman nog iets helemaal anders in een tv interview, dus L'avenir gooit gewoon wat in de media..
    Vind ik leuk
    Garland +5351
    donderdag 18 januari 2018 om 08:57
    Inderdaad, ik snap ook niet dat L'Avenir zoiets beweerd
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14268
    donderdag 18 januari 2018 om 08:30
    West Ham had toch al een bod gedaan van over de 20 miljoen?
    Vind ik leuk
    Patfey +5103
    donderdag 18 januari 2018 om 09:07
    Zeggen “geruchten”, eerst zien en dan geloven.
    Vind ik leuk
    Basvyncke +609
    donderdag 18 januari 2018 om 08:31
    Intrinsiek de sterkste speler van de selectie maar door zijn vorm minder waard dan eind vorig seizoen. Tis wikken en wegen. De speler wil zelf weg. Blijft hij onder zijn niveau presteren is hij straks misschien nog minder waard. Het omgekeerde is natuurlijk ook waar... Niet simpel... Zou toch vanaf 15milj aan tafel gaan. Doorverkoop percentages kunnen ook veel opbrengen... nogmaals, niet simpel
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3715
    donderdag 18 januari 2018 om 09:26
    De nieuwe soap, nu? Nood aan soaps? Kunnen ze niet ergens anders zoeken? Ik hoop dat Dendoncker blijft, in elk geval.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 januari 2018 om 09:26]
    Vind ik leuk
    ROBSON +2595
    donderdag 18 januari 2018 om 23:42
    Ik hoop ook dat hij blijft.
    is bij de zwakste spelers van de top zes ploegen.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 10:19
    Een afspraak is een afspraak ! Als er een afspraak is om op het einde van de competitie mee te werken voor een transfer , dan moet de speler niet in januari beginnen te zagen dat hij weg wil omdat er een ploeg is die deze speler wilt .
    Ik ben voorstander om de winter transfers af te schaffen , de ploegen moeten in de zomer maar zien dat hun ploeg sterk genoeg is om heel de competitie door te komen . Dit is een soort van competitie vervalsing , de rijkere ploegen kunnen in de winter spelers kopen of huren en de niet zo rijke clubs moeten het met veel minder doen .
    Vind ik leuk
    Patfey +5103
    donderdag 18 januari 2018 om 16:58
    Volgens mij zijn die wintertransfers een compromis om te beletten dat iemand het idee krijgt om via de rechtbank het recht af te dwingen eender wanneer van ploeg te kunnen veranderen, zoals geldt voor een gewone werknemer.. Dus ik denk niet dat we daar nog ooit vanaf geraken.
    Vind ik leuk
    Vaneigens +863
    donderdag 18 januari 2018 om 10:21
    70 miljoen voor een Chinese transfer. 40-50 miljoen voor een Engelse transfer. Een 7-10 miljoen voor de rest van de wereld.
    Vind ik leuk
    ketje55 +2074
    donderdag 18 januari 2018 om 11:33
    Vanaf 30 miljoen mogen ze den Herman bellen. Laat hem anders gerust zodat hij zijn werk kan doen. Met het weinige geld dat hij krijgt zal hij wel nog iets deftigs halen, zo kennen we hem.
    Vind ik leuk
    blondel +2464
    donderdag 18 januari 2018 om 19:37
    Zeker ketje,t' zal ne strontspeler zijn.Is dat deftig genoeg.HAHA
    Vind ik leuk
    donderdag 18 januari 2018 om 12:11
    Zelfs voor 15 miljoen...strik rond en buiten...
    Vind ik leuk
    JVR +150
    donderdag 18 januari 2018 om 13:03
    Dien Dendoncker hangt het serieus uit! Heeft dit seizoen welgeteld 1 degelijke wedstrijd gespeeld en denkt dat hij dé man is! Als het aan mij ligt verpatsen naar Engeland en niet mee naar het WK in Rusland, daar heeft hij helemaal niets te zoeken!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 januari 2018 om 13:03]
    Vind ik leuk
    ROBSON +2595
    donderdag 18 januari 2018 om 23:39
    heeft op het wk idd niks te zoeken.
    die ene goeie wedstrijd was op club dacht ik....niet?
    Vind ik leuk
    ROBSON +2595
    donderdag 18 januari 2018 om 23:38
    "hij heeft lang niet meer de motivatie van vorig seizoen"?
    sinds het vertrek van Tielemans stampt hij geen deuk meer in een pakje boter.
    op het middenveld is hij totaal geen meerwaarde en zou hij zelf bij menigte ploegen niet eens op het blad staan.
    achteraan tegen janneken en mieken wil het wel nog juist lukken.
    15 miljoen?.................pakken zouk zeggen want volgend seizoen is de prijs 5 miljoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 januari 2018 om 15:45
    Verkopen die speler. Heeft het hoog in het koppeke !!!!!! Is momenteel een rem in de ploeg.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws