OFFICIEEL: Anderlecht grijpt naast talentvol transfertarget

    OFFICIEEL: Anderlecht grijpt naast talentvol transfertarget

    maandag 15 januari 2018 om 18:24

    Josué Colman wordt dan toch geen speler van RSC Anderlecht. De Paraguayaan leek op weg naar Brussel, maar heeft voor een ander avontuur gekozen. Hij gaat aan de slag in de Verenigde Staten, bij Orlando City.

    De interesse van paars-wit in Colman was al een tijdje bekend. In Paruguay klonk het zelfs dat de deal helemaal rond was. De middenvelder zou voor 3,5 miljoen euro vertrekken naar Anderlecht. Daar komt uiteindelijk niets van in huis.

    Het Paraguayaanse toptalent gaat aan de slag bij Orlando City. De ambitieuze Amerikaanse ploeg is erin geslaagd om Colman voor de neus van Anderlecht weg te snoepen. Hij zette zijn handtekening onder een vijfjarig contract bij de club.

    Plaats een reactie

    maandag 15 januari 2018 om 18:27
    Hipipip!
    Vind ik leuk
    Shredder +3130
    maandag 15 januari 2018 om 18:30
    En den Herman slaapt verder
    Vind ik leuk
    Hitpower +15
    maandag 15 januari 2018 om 18:42
    Wanneer komt er daar nu uiteindelijk een einde aan. Bij RSCA is er de laatste dagen niets anders te horen : RSCA grijpt naast Transfertarget. Daarin moet verandering komen. Ik denk dat het bestuur een aankoopfobie heeft.
    Vind ik leuk
    freeman +11525
    maandag 15 januari 2018 om 19:29
    Aankoopfobie ? Denk dat de bewuste spelers eerder een eeuwige schrik hebben om naar Brussel af te zakken ?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15000
    maandag 15 januari 2018 om 18:48
    Als een MLS-team al wordt verkozen boven Anderlecht.. Amai.
    Vind ik leuk
    Carloske +154
    maandag 15 januari 2018 om 18:55
    Om te kopen ebde centjes van doen. Misschien es mailen naar meneer Cofidis.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 januari 2018 om 19:46]
    Vind ik leuk
    SD +9378
    maandag 15 januari 2018 om 19:29
    Ha ha ha ! En nochtans kon hij bij RSCA voor pinda's spelen
    Vind ik leuk
    Toca +36593
    maandag 15 januari 2018 om 19:51
    Er zijn ook wel andere posities dan deze waar de prioriteiten liggen.
    Vind ik leuk
    vanhimst +992
    maandag 15 januari 2018 om 21:44
    Goed zo het middenveld is genoeg bezet we hebben een goed scorende spits en een goed verdediger die naar voor voetbalt en passes kan geven die aankomen en die niet in het wilde weg verdedigd
    Vind ik leuk
    Bonanza +688