Degryse over Vanhaezebrouck: Vindt hij Club dan de grootste ploeg van België?

    Degryse over Vanhaezebrouck: "Vindt hij Club dan de grootste ploeg van België?"

    maandag 11 december 2017 om 23:09

    Anderlecht nam het zondagavond op tegen Charleroi. Na de verloren wedstrijd (1-3) beklaagde Hein Vanhaezebrouck zich voor de camera’s van Play Sports over de arbitrage.

    Volgens de Anderlecht-coach worden er de laatste weken wel erg veel beslissingen in het nadeel van Anderlecht en in het voordeel van de concurrentie genomen. Maandagavond gaven de analisten van Extra Time op hun beurt hun mening over de reactie van Vanhaezebrouck.

    Marc Degryse stelde zich vragen bij de reactie van de coach van paars-wit. "Toen Hein coach was van Kortrijk vertelde hij altijd dat grote clubs de beslissingen van de scheidsrechter altijd meekrijgen. Nu zit hij bij een grote club en klaagt hij nog. Moeten we dan gaan concluderen dat hij Club Brugge de grootste club van het land vindt?", vroeg Degryse zich af.

    Plaats een reactie

    Kingambo +750
    maandag 11 december 2017 om 23:34
    Hein kan het niet aan, hij is mentaal te zwak, wenen, wenen is zijn beste vak
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 06:42
    En zagen dat van u....
    Vind ik leuk
    BST83 +574
    dinsdag 12 december 2017 om 09:12
    Het verhaal van de pot en de ketel hier
    Vind ik leuk
    Denilson +19
    maandag 11 december 2017 om 23:50
    In het begin janken dat hij nog niet veel tijd had om zijn ploeg te vormen.
    Dat excuus kan hij nu niet meer gebruiken, dan maar andere uitvluchten zoeken...
    Vind ik leuk
    freeman +8301
    dinsdag 12 december 2017 om 00:22
    Zijn " Calimero-gehalte" neemt al heel snel serieuze proporties aan na amper enkele maanden bij Anderlecht !
    Vind ik leuk
    Mckenzie +2728
    dinsdag 12 december 2017 om 07:41
    Heb je Preud'homme ooit zien tekeer gaan? Dan stelt dit niets voor. Hij geeft zijn mening. En zowat iedereen vond het een lichte penalty en vooral licht kaarten. De wedstrijd was verkloot na minder dan half uur. Maar Hein begint nog altijd niet te tieren tegen de scheids, flessen te schoppen of boekjes te gooien.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 december 2017 om 18:44
    Nee, Weiler daarentegen trapt een extra bal het veld op uit spelbederf en krijgt niet eens een waarschuwing... Preud'homme trapt tegen een flesje NAAST het veld en moet de tribune in... En maar telkens bashen op dezelfde!
    Vind ik leuk
    Hhti +989
    dinsdag 12 december 2017 om 01:11
    Ik vergelijk Hein een beetje met Trond Sollied, zijn manier van spelen waren nieuw en zeer goed toen het nog nieuw was. Toen de ploegen zich daar een beetje op instelden gaat het soms wel vlug minder met die aanpak. Van Trond Sollied was het zo, en heb het gevoel dat dit bij Hein ook zo is en eigenlijk niet mee evolueert met het voetbal en keihard vasthoudt aan zijn systeem. Spelers gaan dan ook niet vlug mee in zijn manier van denken en zijn er al gauw hier en daar spelers die er niet moeten van weten van die aanpak. In Gent was het ook zo, en hij was nog maar weg en tongen kwamen al los bij sommige spelers, die nu idd terug zeer goed niveau beginnen te halen. Dus maw Hein is niet die wonder trainer die ieder van hem gemaakt heeft, NOCH kan hijzelf hiermee omgaan. Zijn eigen IK is zijn grootste tegenstander!!
    Vind ik leuk
    blondel +1602
    dinsdag 12 december 2017 om 11:07
    Sorry ,maar die vergelijking gaat helemaal niet op.Club is 4x 2é en 1x kampioen geworden onder SolliedAlleen kregen de spelers teveel vrijheid van Sollied en deed iedereen beetje zijn goesting op het einde.Maar als je zulke uitslagen haalt ,ligt het niet aan het systeem .Door teveel vrijheid te geven was Sollied de controle over de spelers kwijt.Dat is nog iets anders dan
    Vind ik leuk
    Regaal +971
    dinsdag 12 december 2017 om 05:06
    Jammer dat VP alleen een artikel schrijft over wat Degryse zei in Extra Time...Typisch! Clement en Vandenbempt gaven tenminste toe dat het geen penalty was... om nog maar te zwijgen van die 1ste gele kaart.

    Degryse zegt: er is contact dus... penalty. Ok... vanaf nu wil ik elke scheids de bal op de stip zien leggen bij verderlicht contact in de 16.... er volgen boeiende penaltyreeksen ;-)

    PS Als Club Brugge weer eens geholpen wordt door de scheids haast men zich om te veralgemenen: is bij "alle grote clubs" zo.... maar ik denk dat het genoeg bewezen is de laatste jaren dat dit niet het geval is.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 december 2017 om 05:14]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 06:07
    De nagel op de kop....regaal
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 december 2017 om 06:07]
    Vind ik leuk
    Patfey +4299
    dinsdag 12 december 2017 om 08:50
    Penalty bij elke corner (mag van mij hoor, dan leren ze dat duzwen en trekken af) :).
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 10:23
    Ja mag van mij ook?
    Maar dan in elke match he
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 december 2017 om 10:23]
    Vind ik leuk
    Patfey +4299
    dinsdag 12 december 2017 om 11:17
    Uiteraard ja. Het valt mij wel op dat het meestal gaat over “een lichte strafschop” als het in het voordeel van Anderlecht is en “fout is fout” als het tegen hen is, en die twee reacties komen dan meestal nog van dezelfden ook :).
    Vind ik leuk
    woensdag 13 december 2017 om 18:58
    Ik erger me de laatste jaren net het meest aan die verdedigers die bij het minste gaan liggen. Vaak ook nog terwijl ze met de armen gespreid de bal afdekken...
    Vind ik leuk
    Patfey +4299
    woensdag 13 december 2017 om 19:27
    Dit is evenzeer valsspelen als een duwtje of een schwalbe, inderdaad.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +2728
    dinsdag 12 december 2017 om 07:23
    De Grijse is een azijnpisser. Echt een zuurpruim. Visser heeft zondag de wedstrijd kapot gefloten. En Hein heeft het recht om dat te zeggen. Basta.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 09:33
    Hein heeft veel rechten, maar Visser heeft de wedstrijd niet kapotgefloten. De wedstrijd is kapotgemaakt door jullie eigen spelers. Van een ploeg als Anderlecht mag je denk ik toch verwachten dat ze zelfs met 10 tegen 11 georganiseerd kunnen blijven spelen ? Dat er meer ruimte kwam voor Charleroi, akkoord, maar dan nog moet een topploeg als Anderlecht een vuist kunnen maken en georganiseerd blijven spelen. Nu was het alsof ze niet wisten wat te doen. Het werd 0-1 door een lichte strafschop, maar zelfs dan moesten jullie de mentale weerbaarheid hebben om terug te knokken. Tegen Celtic ging het allemaal wel goed, tegen Charleroi bleek dat deze groep toch nog niet top is. Jullie hebben nog wat werk voor de boeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 10:26
    Wa is dat nu weer voor zever?
    70 minuten met 10 tegen de tweede in de stand?
    Heb je gezien hoe ze gescoord hebben ?
    2 keer via een afgeweken bal en 1 penalty...:
    Vind ik leuk
    woensdag 13 december 2017 om 19:04
    Enkel effe reageren op uw laatste zin: was die laatste en enige goal van Anderlecht dan geen toeval?... Denk het ook wél. Dat maakt dan ook 0 goals voor Anderlecht, hebben jullie gezinspeeld op een gelijkspel?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12023
    dinsdag 12 december 2017 om 09:48
    Deze reactie van Degryse is wel top. Het is gewoon zo, altijd dat gemekker op de scheidsrechter..
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 10:28
    Zo lang er tegen Anderlecht gefloten wordt kan het allemaal geen kwaad he veedeevee?hypocriet
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12023
    dinsdag 12 december 2017 om 10:37
    Jij kent me duidelijk niet. Ik heb niks met Anderlecht en Club, zowel niet in positieve als in negatieve zin.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 11:38
    Je komt hier altijd zeiken tegen Anderlecht ,ik heb je nog nooit iets over een andere ploeg horen zeggen?
    Anderlechthaterke..
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12023
    dinsdag 12 december 2017 om 11:43
    Nu zijde er echt wel aant naast slaan ze.. Ik zeik helemaal niet, maar jij ziet enkel de negatieve dingen. En dan nog, wat maakt jou dat uit? Niet iedereen geilt op paars-wit, maar daarom ben ik nog geen ‘hater’, helemaal niet zelfs.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 13:35
    Bekijk u reacties dan maar is ....
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12023
    dinsdag 12 december 2017 om 13:41
    Keel calm :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 december 2017 om 19:16
    Op Uw teen getrapt ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Degryse over Vanhaezebrouck: "Vindt hij Club dan de grootste ploeg van België?"