Supporters zien Vanhaezebrouck al bij Anderlecht: Exit Hein en richting RSCA?

Supporters zien Vanhaezebrouck al bij Anderlecht: "Exit Hein en richting RSCA?"

zondag 24 september 2017 om 14:57

Enkele supporters zien Hein Vanhaezebrouck al bij RSC Anderlecht. De coach van de Buffalo's is de droomkandidaat van Herman Van Holsbeeck. Door de slechte resultaten van Gent maken enkele supporters al gewag van een overstap.

"Hein wint altijd. Ofwel vandaag tegen Zulte ofwel wordt hij coach van Anderlecht", schreef een fan op twitter. AA Gent speelt zondagnamiddag thuis tegen Zulte Waregem. De Buffalo's kunnen in het eerste half uur zeker niet overtuigen. Na een paar minuten was Gent al op achtervolgen aangewezen na een blunder in de verdediging. 

Plaats een reactie

Svh +107
zondag 24 september 2017 om 15:23
Zou idd fijn zijn Hein bijn rsca maar ik vrees ervoor en trouwens. Volgens mij lach het niet eens aan weiler weiler is nu vertrokken en hoe spelen ze ?? We hebben niet eens goeie flankspelers
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:24
Maar met bijna dezelfde spelers haalden ze de 1/4 finale van de EL en speelden kampioen. En aanvallend moeten we beter kunnen. Ik denk of hoop tenminste, met een góed en duidelijk systeem en een trainer die weet wat hij wil moet het veel beter. Hein kan dat, denk ik. Hoop ik.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:31
Om het met Frankie Loosveldt zijn woorden te zeggen: Zever, gezever!
Vind ik leuk
Dirk H +510
zondag 24 september 2017 om 16:16
Moeten we nu hopen dat Gent verliest?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:45
Zou idd fijn zijn met Hein!
Weiler was gwn geen trainer voor Anderlecht, maar het is heel de ploeg die het momenteel laat afweten en we zullen enkel weten of het te wijten was aan weiler als we een nieuwe trainer hebben en het nog niet draait, in januari sowah en appiah verkopen en nieuwe flanken halen!!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:57
Obradovic en Najar zijn goede flanken. En Sowah is nog jong. Ik zou die niet te snel afschrijven en niet meer op links laten depanneren. Liever Trebel dan of lukebakio zoals Carrasco bij België, in driemansverdediging. Gerkens zou hetzelfde op rechts kunnen, mocht het met Najar niet goedkomen. Lukebakio terughalen, dus.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:02
Idd obra en najar, zijn de flanken die zouden moeten spelen, enkel dat die laatste wat sukkelt met blessure nu!!
Had idd liever lukebakio gehouden heeft meer technische bagage en snelheid dan bv chipciu of Bruno!!
Ze hebben teveel jong talent laten vertrekkende hebben nu op sommige posities een tekort of probleem dat de speler niet naar behoren en/of kunnen voetbalt!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Supporters zien Vanhaezebrouck al bij Anderlecht: "Exit Hein en richting RSCA?"