Barcelona krijgt pijnlijk nieuws te horen: 150 miljoen euro

Barcelona krijgt pijnlijk nieuws te horen: 150 miljoen euro

dinsdag 15 augustus 2017 om 23:25

Als Barcelona denkt dat Borussia Dortmund de vraagprijs van Ousmane Dembélé nog laat zakken, komen de Catalanen bedrogen uit. Het is en het blijft 150 miljoen euro, meldt Marca.

De Catalanen doen er alles aan om Dembélé, die in Camp Nou Neymar moet opvolger, vast te leggen. De torenhoge vraagprijs van de Duitsers is vooralsnog echter een obstakel gebleken. De speler zelf is ondertussen in staking gegaan en geschorst door de Duitse club.

De clubleiding heeft Barcelona dinsdag opnieuw een duidelijke boodschap gegeven: er is geen noodzaak om te verkopen en dus blijft de vraagprijs fier overeind. Het is 150 miljoen, niks meer, niks minder. De Duitsers hebben Barcelona gewezen op het bedrag dat betaald is voor Neymar en de verhoudingen op de transfermarkt volledig heeft veranderd.

Barcelona heeft nog tot 26 augustus de tijd. Na die datum wil Dortmund geen belangrijke spelers meer van de hand doen.

Plaats een reactie

woensdag 16 augustus 2017 om 00:10
Ik voorspel ongeveer 100 miljoen met een dertig veertig miljoen in extra's onder voorwaarden. Hetzelfde bij coutinho vrees ik. Al zie ik bij dembele meer kans op slagen.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 00:33
ronduit belachelijk.... Gewoon omdat barcelona neymar geld heeft gekregen moet iedereen als het over barcelona gaat ineens de prijs x5 doen, als ik barcelona was dan kocht ik nu niks in het begin van het seizoen en wachtte ik tot einde van de transferperiode om toe te slaan. Alsook ga ook maar eens opzoeken welke spelers opstapclausules hebben... Als PSG ne speler zo mag vrijkopen waarom barcelona nie... Mss moeten ze dan ma zaken doen met iemand als een Raiola die al die clausules van zijn mannetjes haast van buiten weet...
Vind ik leuk
Patfey +1578
woensdag 16 augustus 2017 om 02:45
Tenzij de anderen "veiliger" clausules ingebouwd hebben...
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 11:55
Voor 98 miljoen kunnen ze carrasco ophalen bij atletico... ik zou het wel weten...
Vind ik leuk
Patfey +1578
woensdag 16 augustus 2017 om 11:58
Blijft voor mij veel geld voor een speler met toch nog veel laagtes en hoogstes.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 13:58
Gewoon even melden dat het wel Barcelona zélf is die begon met ronduit debiele bedragen te vragen voor Neymar.
Voetbal wordt niet kapot gemaakt door de Clubs. Wél door de eigenaars die toevallig op een olieberg zitten en krankzinnig genoeg zijn om die bedragen effectief neer te leggen.
Die 300 miljoen die de chinezen een aantal maanden gelee voor Cristiano Ronaldo wilden betalen worden binnen n paar jaar gewoon gangbaar...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:29
Barcelona heeft helemaal niks gevraagd voor Neymar, het is courant om in spanje een afkoopclausule bij niet spaanse spelers in het contract te plaatsen zodat ze als 'belangrijke " speler aanzien worden in verband met de homegrow regel.... Dus barcelona is alles behalve begonnen met deze zever, zij hebben nooit debiele bedragen gevraagd
Vind ik leuk
Liwwadder +3235
woensdag 16 augustus 2017 om 09:27
Het loopt echt de spuigaten uit he met die debiele bedragen...maak het voetbal maar kapot..ik blijf het zeggen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Barcelona krijgt pijnlijk nieuws te horen: 150 miljoen euro