We wilden de Anderlecht-fans tonen dat we vechten voor elk punt

"We wilden de Anderlecht-fans tonen dat we vechten voor elk punt"

Gepubliceerd: zondag 21 april 2019 om 21:15zo 21-04-2019 om 21:15

Anderlecht - KAA Gent heeft een muis gebaard met een slappe 0-0. Sebastiaan Bornauw blonk uit bij de thuisploeg, maar kon niet tevreden zijn met het resultaat.

De mentaliteit zat volgens hem wél goed. "We speelden een redelijke match, we hebben vooral alles gegeven als ploeg. Dat was het beeld dat we aan onze fans wilden geven: dat we vechten voor elk punt", zo klinkt het bij Play Sports.

Tegen het einde van de wedstrijd kreeg Bornauw zelf wel af te rekenen met krampen. "Ik heb zelf lange tijd geen volledige wedstrijd gespeeld en had het op het einde wat lastig. Ik heb geprobeerd om me zo goed mogelijk voor te bereiden en ben dan ook tevreden. Al bij al speelden we behoorlijk."

Lees ook: 'Bornauw is Man Van De Match'

Plaats een reactie

Vlad +5396
zondag 21 april 2019 om 21:40
Het is ver gekomen, Anderlecht dat moet vechten om een 0-0 te halen tegen een zwak Gent , thuis in PO1, en daar daarna nog fier op is...
Vind ik leuk
RSCA2703 +260
zondag 21 april 2019 om 21:41
Bornauw speelde een redelijke wedstrijd, maar meent hij dat nu dat hij vindt dat RSCA een ‘redelijke match’ speelde? Dit was het zwakste wat we al getoond hebben in PO 1, dit was PO 1 onwaardig, en dit tegen een Gent dat duidelijk niet gekomen was om iets in de weg te leggen maar al volop met de bekerfinale in het hoofd zat. Kums en Trebel duidelijk gefrustreerd door de opeenvolging van gebeurtenissen binnen de club, Amuzu die er geen enkele keer in slaagt zijn man te passeren en uitblinkt in het missen van overzicht (hiervoor wel applaus van de harde kern bij zijn wissel), Saelemaekers aan zijn overkant die het zo mogelijk nog slechter doet. En dan Bolasie die aangeeft dat wat hem betreft zijn avontuur in België er bijna op zit, zichzelf verliezend in zijn eigen dribbels. En dit is dan waar we op bouwen voor volgend seizoen (behalve Bolasie). Dit is de jeugd waarin we geloven? Hard to believe
Vind ik leuk
freeman +14429
zondag 21 april 2019 om 21:51
De uitslag vertelt alles :een dubbele zéro !
Vind ik leuk
j.caesar +2392
zondag 21 april 2019 om 22:26
Snel tevreden die Bornauw ! Zulke reactie had ik eerder van een teleurstellende Salemaekers verwacht.
Vind ik leuk
Julien +1430
zondag 21 april 2019 om 22:33
Moest Constant dit lezen ...
Vind ik leuk
maverick +286
zondag 21 april 2019 om 23:40
Komaan, er waren toch lichtpunten, we houden de 0 nog eens danzij de vechtlust, we hebben toch kansen gecreëerd, we hadden deze match moeten winnen. Ik vond dat de spelers de wil getoond hebben vandaag en hun shirt hebben nat gemaakt. Vergeet niet van hoe diep we komen.
Vind ik leuk
Boerken +8930
maandag 22 april 2019 om 07:51
Het kon beide ploegen zijn die wonnen ieder had kansen, zeker in de tweede helft, zo slecht wad dit niet, maar blijkbaar verwacht iedereen plots een wereldelftal te zien.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws