Genk moet vertrek van Trossard vrezen: Voor minder zie ik hem niet vertrekken

Genk moet vertrek van Trossard vrezen: "Voor minder zie ik hem niet vertrekken"

Gepubliceerd: vrijdag 19 april 2019 om 07:00vr 19-04-2019 om 07:00

Laatste update: vrijdag 19 april 2019 om 07:20vr 19-04-2019 om 07:20

Leandro Trossard is met KRC Genk aan een ijzersterk seizoen bezig. De flankaanvaller zelf draait ook op toerental, wat hem de interesse van verschillende grote clubs in Europa oplevert. Een vertrek deze zomer lijkt dan ook niet veraf.

Onder meer Arsenal en Wolfsburg werden al gelinkt aan de komst van Trossard. Josy Comhair, zijn makelaar, vertelt dat de Genk-aanvaller deze zomer het best voor een transfer kiest. "In België kan hij niets meer bijleren, hij is klaar voor de 'next step'. Alleen moet hij daarbij de juiste keuze maken", klinkt het in Het Nieuwsblad.

Niet minder dan 20 miljoen euro
Maar welke club wordt het dan voor Trossard? "Arsenal zou kunnen. Maar voor zijn carrière is het wellicht beter dat hij eerst naar een club als Wolfsburg gaat. Als hij daar twee jaar speelt, kan hij nog altijd naar Arsenal. Ga je meteen naar Arsenal en speel je daar niet, dan wordt het mentaal wellicht een moeilijker verhaal", aldus Comhair.

Wat wel vaststaat, is dat Genk een stevige transfersom verwacht voor Trossard. "Voor minder dan 20 miljoen zie ik hem niet vertrekken", besluit zijn makelaar.

Poll

Waar zal Trossard volgend seizoen spelen?

(457 stemmen)

Plaats een reactie

Truth +4551
vrijdag 19 april 2019 om 07:43
Niet minder dan 20 mil goed recht omdat te vragen want in nederland beginnen ze zelfs voor niet minder ...dus zoals ik al eerder zei ...we moeten niet onder doen voor hen maar enkel wat harder en minder bescheiden zijn als het daarop aankomt !
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 april 2019 om 08:56]
Vind ik leuk
Jake Genk +364
vrijdag 19 april 2019 om 08:31
Inderdaad en Belgie heeft betere spelers dan Nl.
Vind ik leuk
Steve-O212 +209
vrijdag 19 april 2019 om 12:24
Volledig mee eens!
Er word over het algemeen veel te laks onderhandeld door de belgische ploegen! En om die reden hebben wij geen europese topploegen!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 april 2019 om 12:24]
Vind ik leuk
vrijdag 19 april 2019 om 07:44
't ja tis eigelijk tijd en in in Wolfsburg kan hij nog sterker worden met kans op spelen dat is zeer belangrijk voor zijn toelkomst
Vind ik leuk
zapperboy +1350
vrijdag 19 april 2019 om 08:04
20 Miljoen ???
Moeten wij weer 20 jaar achter liggen op Nederland ???
Of 30 jaar op Portugal ???
Vind ik leuk
Rimka96 +1293
vrijdag 19 april 2019 om 08:57
Jammer voor onze JPL, maar uiteraard wel een speler die betere oorden kan opzoeken, ik zou hem graag in Premier League zien spelen, bij een subtopper à la Leicester of West Ham zien spelen, om zeker speelkansen te krijgen. En 20M vind ik een koopje voor zo'n profiel!
Vind ik leuk
Vaneigens +1454
vrijdag 19 april 2019 om 09:25
Nederland, Nederland, Nederland,... Iemand moet precies het pad voor ons effenen, want anders durven we geen stelling met lef innemen.

Los daarvan is 20 000 000 wel een haalbare kaart en zal Leandro zijn entourage slim genoeg zijn om hem te laten groeien in pakweg Duitsland.

Komt goed.
Vind ik leuk
margot +464
vrijdag 19 april 2019 om 11:13
Zijn makelaar heeft de rekening al gemaakt. 10% mooi meegenomen... Daar moeten sommigen 10 jaar voor werken.....
Vind ik leuk
Kess +684
vrijdag 19 april 2019 om 11:25
sinds Wanneer beslissen makelaars de transferprijs ?
Vind ik leuk
margot +464
zaterdag 20 april 2019 om 17:58
Wie laat het ballonnetje op??? Toch de makelaar.... niet soms.
Vind ik leuk
Kess +684
zaterdag 20 april 2019 om 18:58
Dus hij zuigt die prijs uit zijn duim ? Word de speler zijn contract afgekocht bij de club ? Of bij de makelaar ? Dus wie bepaalt de prijs ? Ff nadenken doet geen pijn hoor
Vind ik leuk
pie_111 +401
vrijdag 19 april 2019 om 12:38
goed dat hij hoopt op een tussenstap ipv direct de hoge top. Maar een tussenstap-ploeg als Wolfsburg kan geen 20 miljoen neerleggen voor trossard.
Enkel een ploeg uit Engeland zou dat eventueel wel kunnen.
Vind ik leuk
nico blabla +1301
zondag 21 april 2019 om 12:47
Zijn manager oordeelt over voetbal, transferbedragen, … terwijl die man totaal geen reet van voetbal kent.
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 02:35
Goede kwaliteit € uro, Amerikaanse dollars, Britse ponden Vervalste facturen te koop WhatsApp; +3197010210177
Wij zijn de beste producent van valse valutadocumenten en valse documenten van hoge kwaliteit. Met meer dan een miljard van onze producten circuleert over de hele wereld. We bieden alleen originele valse valse documenten van hoge kwaliteit en valse documenten.

Wij bieden valse facturen van hoge kwaliteit voor de volgende valuta;

EUR - Euro
USD - Amerikaanse dollar
GBP - Britse pond
INR - Indiase roepie
AUD - Australische dollar
CAD - Canadese dollar
AED - Emirati Dirham
ZAR - Rand
CHF - Zwitserse Frank
CNY - Chinese Yuan Renminbi
MYR - Maleisische ringgit
THB - Thaise Baht

WIJ BIEDEN EVENEENS HIGHT-QUALITY REAL AND FAKE PASSPORTS, DRIVER'S LICENSES, ID CARDS, VISAS, STAMPS, FAKE DEGREES EN DIPLOMA'S EN ANDERE NEERPRODUCTEN VOOR EEN AANTAL LANDEN ALS: BRAZILIË, VS, UK, CANADA, AUSTRALIË, ITALIË, FRANKRIJK, Duitsland, België, Finland, Noorwegen, Spanje, Portugal, Zwitserland, Denemarken, Mexico, Zuid-Afrika en Japan en ...

Voor meer informatie en om uw bestelling te plaatsen, bezoekt u gewoon onze website of uzelf

>> Contact e-mails: daniel.realdocuments@gmail.com

Algemene ondersteuning: daniel.realdocuments@gmail.com

Technische ondersteuning: daniel.realdocuments@gmail.com

WhatsApp; +3197010210177

neem gerust contact op via e-mail op elk gewenst moment.
----------
sleutelwoorden:

EUR - Euro
USD - Amerikaanse dollar
GBP - Britse pond
INR - Indiase roepie
AUD - Australische dollar
CAD - Canadese dollar
AED - Emirati Dirham
CHF - Zwitserse Frank
CNY - Chinese Yuan Renminbi
MYR - Maleisische ringgit
THB - Thaise Baht
NZD - Nieuw-Zeelandse dollar
JPY - Japanse yen
PHP - Filipijnse peso
SGD - Singaporese dollar
SAR - Saoedi-Arabische Riyal
ZAR - Zuid-Afrikaanse rand
HKD - Hong Kong Dollar
MXN - Mexicaanse Peso
SEK - Zweedse kroon
HUF - Hongaarse forint
PROBEER - Turkse Lira
BRL - Braziliaanse real
IDR - Indonesische Rupiah
NOK - Noorse kroon
DKK - Deense kroon
PKR - Pakistaanse roepie
QAR - Qatari Riyal
KWD - Koeweitse dinar
EGP - Egyptische pond
OMR - Omaanse Rial
KRW - Zuid-Koreaanse Won
COP - Colombiaanse Peso
ARS - Argentijnse peso
PLN - Poolse Zloty
RUB - Russische roebel
CLP - Chileense peso
CZK - Tsjechische kroon
ILS - Israëlische Shekel
LKR - Sri Lankaanse Roepie
TWD - Taiwan Nieuwe Dollar
MAD - Marokkaanse Dirham
NGN - Nigeriaanse Naira
BHD - Bahreinse Dinar
VND - Vietnamese Dong
BDT - Bengalese Taka
KES - Keniaanse Shilling
IQD - Iraakse Dinar