Pozuelo legt keuze voor vertrek bij KRC Genk uit: “Het was genoeg”

Pozuelo legt keuze voor vertrek bij KRC Genk uit: “Het was genoeg”

Gepubliceerd: dinsdag 26 maart 2019 om 09:31di 26-03-2019 om 09:31

Laatste update: dinsdag 26 maart 2019 om 09:34di 26-03-2019 om 09:34

Alejandro Pozuelo koos om KRC Genk te verlaten voor het Canadese Toronto FC. De Spanjaard legt tegenover Het Nieuwsblad zijn keuze uit.

De middenvelder kon kampioen spelen met KRC Genk, maar besloot te vertrekken bij de leider van de Jupiler Pro League. “Ik heb 3,5 jaar bij Genk gespeeld. Het was genoeg. Iedereen keek constant naar mij. Altijd zette de andere ploeg een mannetje op mij.”

“Dat kon zo niet doorgaan”, gaat Pozuelo verder. “Ik moest veranderen. Ook al had ik het gevoel dat mijn Genk-teammaats mij nog ten volle steunden, maar mentaal was ik echt toe aan iets anders.”

Lees ook: Pozuelo over supporters KRC Genk: “Ik snap dat ze kwaad op me waren”

Poll

Snap jij de keuze van Pozuelo?

(331 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 26 maart 2019 om 09:36
Ge hebt eerste 2 jaar niks gedaan vriend.. onder stuivenberg was het zelfs slecht.. onder clement pas echt goed geworden.. golddigger.
Vind ik leuk
sus +2041
dinsdag 26 maart 2019 om 09:38
hoe zou jezelf zijn???
4 miljoen per jaar...
Vind ik leuk
GT8 +757
dinsdag 26 maart 2019 om 09:54
Och altijd die vergelijkingen met het fucking "normale leven". Oké, wil je een echte vergelijking? Stel je bent bouwvakker in het oostblok. Het bedrijf gaat failliet, niemand anders wil je hebben, je hebt geen inkomen meer, je familie heeft geen inkomen meer. Maar in België krijg je een aanbieding van een bedrijf dat in je gelooft. Je gaat er op in omdat je niets te verliezen hebt. Integratie verloopt moeilijk, maar ze zijn geduldig met jou want ze geloven in je en willen jouw carriere als bouwvakker herlanceren. Je verdient goed en groeit met de jaren. Het bedrijf groeit mee en maakt kans om een grote overname te doen, wat het bedrijf een multi-million company kan maken, maar het heeft daarvoor de beste bouwvakker in het bedrijf nodig, dat ben jij. Goh, net voor de overname, komt een ander bedrijf jouw wegkapen voor 4x jouw loon. Toch heb je alles te danken aan jouw huidig bedrijf omdat je anders nog in het oostblok met een arme familie zat. Wacht je nog 4 maanden, krijg je alsnog een super mooie aanbieding en dank je jouw huidig bedrijf voor alles wat het jouw heeft gegeven. Of ga je meteen de klote op als een ondankbare hond?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 11:18
Idd
Vind ik leuk
K1908 +3005
dinsdag 26 maart 2019 om 11:54
+1
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 12:15
idd zo had clement het ook kunnen doen... :) :) :)
Vind ik leuk
K1908 +3005
dinsdag 26 maart 2019 om 18:22
Totaal onvergelijkbaar, er was geen personferentie geweest om te zeggen dat hij bleef en het was in januari, wanneer transfers nu eenmaal gebeuren...

Ik zou het clement afgeraden hebben, omdat ik dacht dat dat voor hem te vroeg zou geweest zijn, was ik daar even mis...
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
dinsdag 26 maart 2019 om 17:27
Kunnen we ook gewoon zeggen dat dit ipv de typsiche vergelijking met het bedrijfsleven, ook gewoon een typische vergelijking is door de ogen van een Genk fan?
Vind ik leuk
Mofr +43
dinsdag 26 maart 2019 om 09:47
Koos gewoon voor het geld ,dus sluit dat hoofdstuk maar af ,is helemaal die aandacht niet waard 🤪
Vind ik leuk
Lupo +618
dinsdag 26 maart 2019 om 10:57
Daar gaan ze geen mannetje op hem zetten !!!
Vind ik leuk
Quizmaster +1139
dinsdag 26 maart 2019 om 11:40
En gaan ze nu niet naar hem kijken? Gaan ze nu geen mannetje op hem zetten?
Dikke zever.. die man kunnen ze beter links laten liggen want er komt de laatste tijd toch alleen maar onzin uit!
IEDEREEN weet dat als hij geen 4milj per jaar kreeg hij nu niet in Toronto zat..
Hopelijk kennen ze de naam Pozuelo over een paar jaar niet meer in Europa..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 11:42]
Vind ik leuk
K1908 +3005
dinsdag 26 maart 2019 om 11:53
Zwakte met andere woorden:
"Ik kan enkel iets als ze me niet kennen en dus gerustlaten"

Toppers worden nu eenmaal gedekt, als je daar niet mee omkan kan je inderdaad beter gaan lopen.

Ik snapte hem beter voor zijn zwakke uitleg...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws