'Strijd om Trossard is begonnen, tweede Duitse club meldt zich bij Genk'

'Strijd om Trossard is begonnen, tweede Duitse club meldt zich bij Genk'

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 19:16ma 25-03-2019 om 19:16

De kans is bijzonder klein dat Leandro Trossard volgend seizoen nog in een shirt van KRC Genk te zien zal zijn. De flankspeler wordt gevolgd door een pak clubs. Vooral in Duitsland zijn ze geïnteresseerd.

Eerder raakte al bekend dat Borussia Mönchengladbach interesse toont, maar dat is niet de enige Duitse club die Trossard volgt. Zo weet het Duitse Kicker dat ook VfL Wolfsburg Trossard op het lijstje heeft staan. De Duitse club wil de komende weken een bod neerleggen bij KRC Genk.

Het is niet de eerste keer dat er een ex-speler van Genk bij Wolfsburg zou spelen. Momenteel komt Koen Casteels al uit voor de Duitse club en in het verleden kende Kevin De Bruyne er grote successen.

Trossard was dit seizoen goed voor negentien doelpunten en acht assists in 37 wedstrijden, waardoor Genk de jackpot verlangt voor Trossard. Het zou zo'n vijftien miljoen euro vragen.

Plaats een reactie

Vaneigens +1403
maandag 25 maart 2019 om 19:34
Zou 2x een goede keuze zijn!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 20:13
Helemaal mee akkoord, hij kan alleszins best voor de Bundesliga gaan want voor de PL weegt hij nog wat te licht en die competitie is m.i. te hard voor hem .
Vind ik leuk
THOR4ever +3441
dinsdag 26 maart 2019 om 08:52
En de Bundesliga niet ? Staat fysiek en technisch boven de JPL hoor. De kwaliteit van de top en subtop ligt hoger dan bij ons.
Vind ik leuk
Messifanboy +1229
maandag 25 maart 2019 om 21:25
15m is te weinig, zou eerder voor 18-20m gaan.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 23:33
Inderdaad, minstens 15 miljoen en een mooi percentage op de doorverkoop. Het is,altijd zo geweest. Wij verkopen onze spelers aan pakweg 8 miljoen en een jaar later vragen ze er in Duitsland of Frankrijk of Italië het dubbele of driedubbele voor. Als Belgische club moeten we niet met onze voeten laten spelen. De Rode Duivels staan toch ook hoog geklasseerd. Dat moet uitgespeeld worden.
Vind ik leuk
THOR4ever +3441
dinsdag 26 maart 2019 om 08:54
Als ik zie hoeveel de Nederlanders vragen dan moeten de Belgische clubs hun beste spelers niet meer laten gaan voor 15 miljoen. Speelde hij bij PSV of Ajax dan kostte hij dubbel zoveel.
Vind ik leuk
firedwarf +4275
maandag 25 maart 2019 om 22:02
dan liefst monchengladbach... 1 omdat ik zelf fan van de ploeg ben 2 omdat die de laatste seizoenen toch iets stabieler draaien... Wolfsburg is altijd een koopploeg geweest waar veel ingekocht werd maar ook evensnel verkocht werd... Niet echt iets voor een speler die nog moet "groeien"
Vind ik leuk
Riddlin +2661
maandag 25 maart 2019 om 22:18
Bij Bayern zoeken ze nog een vervanger voor Ribery
Vind ik leuk
THOR4ever +3441
dinsdag 26 maart 2019 om 08:55
Daar is hij nog te min voor. Slaagt er nog niet in om in België een constant niveau te halen, dus zet best een kleinere stap.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws