Buffel velt oordeel over vertrek Clement bij Genk richting Club Brugge

Buffel velt oordeel over vertrek Clement bij Genk richting Club Brugge

Gepubliceerd: zaterdag 16 maart 2019 om 09:00za 16-03-2019 om 09:00

Laatste update: zaterdag 16 maart 2019 om 09:12za 16-03-2019 om 09:12

Heel wat supporters van Club Brugge hopen Philippe Clement ooit trainer van Blauw-Zwart te zien worden. Misschien zelfs heel snel, want het contract van Ivan Leko is nog steeds niet verlengd. Plukt Club Brugge de trainer weg bij KRC Genk?

Hier en daar werd al geopperd om Clement weg te plukken bij Genk. Volgens Thomas Buffel moeten ze bij Genk echter niet vrezen. Hij gelooft niet dat Clement de Limburgers zal verlaten.

"Als Clement met Genk de titel pakt en de Champions League zou kunnen spelen, zou ik niet weten waarom hij de club zou verlaten. Allez, dat zou ik toch niet doen", geeft hij aan in Het Belang van Limburg.

Misschien verlaat Clement Genk wel als hij oordeelt de top al bereikt te hebben? "Daar ben ik het niet mee eens. Als je met Genk kampioen speelt, is het fantastisch om met jouw ploeg op het kampioenenbal aan de slag te kunnen. Die keuze heb ik destijds als speler ook gemaakt", aldus Buffel.

Plaats een reactie

zaterdag 16 maart 2019 om 09:09
ALS ALS Genk kampioen speelt. Maar, er kan er maar één kampioen zijn, en dat zal Club zijn.
Vind ik leuk
Daydreamer +6364
zaterdag 16 maart 2019 om 09:11
Iets met een vel, een beer en het werkwoord schieten... 😀😉
Vind ik leuk
freeman +13870
zaterdag 16 maart 2019 om 09:42
Ook een pensjager misschien ....?
Vind ik leuk
Vlad +4223
zaterdag 16 maart 2019 om 11:59
Laat dat nu net zijn wat Buffel doet in dit artikel...
Vind ik leuk
Vlad +4223
zaterdag 16 maart 2019 om 12:00
Als ge in uw bloot vel in den beer valt gaat ge ferm verschieten?
Vind ik leuk
blondel +3522
zaterdag 16 maart 2019 om 09:30
En zo maken onze supporters zich populair door te roepen dat "wij" kampioen gaan worden.Maar o wee,als het niet zo is en iedereen dan lacht met hun hoogmoed,dan hebben ze kleine teentjes en op alles schieten dat kritiek heeft op hen.Met zulke uitspraken maak je je niet populair,eerder arrogant.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3542
zaterdag 16 maart 2019 om 09:56
Zo zijn er meerdere supporters in elke club dat is niet alleen in brugge ,dat is een steekspel wat over en weer mekaar jennen, er zijn er hier ook paarse die dat nog verkondigde dat ze kampioen worden dus arrogant als ge zegt dat ge de titel gaat winnen is niet zo erg als ge maar op 3punten ? van de leider staat ,dan is er een reele kans op winnen , dat geleuter over de beide trainers past ook goed in de kaart van media,analisten en supporters omdat vuurtje altijd op te stoken
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19181
zaterdag 16 maart 2019 om 10:33
En ALS ze geen kampioen spelen... 👉👋
Vind ik leuk
Lodecol13 +3542
zaterdag 16 maart 2019 om 10:41
Ja dan is dat maar zo, hopelijk 2e dan is dat ook zo slecht toch niet ,pf denk je dat brugge elk jaar kampioen gaat spelen dat geloof ik zelf ook niet , ze zijn wel ellk jaar titel favoriet dat is zeker
Vind ik leuk
firedwarf +3924
zaterdag 16 maart 2019 om 15:29
Ge speelt een competitie om te winnen niet om 2de te worden,als ge het ganse seizoen gedomineerd hebt zoals genk en op 1 hebt gestaan snap ik niet waarom het bestuur nu gezwicht is en pozo laat vertrekken... In mijn ogen heeft het bestuur de titel aan brugge verkocht voor 8 miljoen en een paar habbekrats clausules
Vind ik leuk
taz +500
zaterdag 16 maart 2019 om 10:56
En ALS en ALS ?
als mijn tante k..... had ?
was het mijn nonkel !
Vind ik leuk
Vlad +4223
zaterdag 16 maart 2019 om 12:01
Al eens gecheckt?
Vind ik leuk
w-b forever +1712
zaterdag 16 maart 2019 om 13:36
Zijt ge zeker dat uw tante geen kloten heeft?De dag van vandaag is dat schering en inslag.
Vind ik leuk
firedwarf +3924
zaterdag 16 maart 2019 om 15:28
ALS als mijn tante een snor had wur het men nonk... Ik zie fluppe met dit genk geen kampioen spelen,daarvoor hebben ze het al verkloot tegen brugge en met de pozuelosoap...
Vind ik leuk