Fans KV Mechelen reageren op uitspraken: “Kans op confrontaties stijgt”

Fans KV Mechelen reageren op uitspraken: “Kans op confrontaties stijgt”

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 14:13do 14-03-2019 om 14:13

Laatste update: vrijdag 15 maart 2019 om 16:45vr 15-03-2019 om 16:45

Beerschot Wilrijk-voorzitter Francis Vrancken liet zich scherp uit over KV Mechelen vlak voor de promotiefinale. Het supportersorgaan van KV Mechelen reageert nu met een boodschap op sociale media.

De fans van Malinwa zijn niet blij met de woorden van de preses van Beerschot Wilrijk. “Beide supportersclans worden nog eens op scherp gezet”, klinkt het. “Welk resultaat ook, de kans op confrontaties stijgt hierdoor sterk. Ons advies? Geen bezoekende toeschouwers toelaten.”

De KBVB en KV Mechelen wilden niet reageren op de uitlatingen van Vrancken. Dat is zijn versie van de feiten, wij hebben hier geen weet van”, wordt woordvoerder Pierre Cornez geciteerd door Het Laatste Nieuws. Ook KV Mechelen houdt zich op de vlakte en focust zich enkel op het sportieve.

Plaats een reactie

Rune1891 +6383
donderdag 14 maart 2019 om 14:17
Lol, de fans gaan nu al veiligheidsadvies geven....
Vind ik leuk
Geertkeano +504
donderdag 14 maart 2019 om 14:19
Normaal ik zou ook geen bezoekende fans meer binnenlaten en zelf de voorzitter van Wilrijk zou ik niet in het stadion laten voor zijn eigen veiligheid
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:24
Ik vrees dat deze uitspraken voor een verhitte sfeer zullen zorgen,denk zo iets,maar kom er mee naar buiten na de wedstrijd,zo fok je de boel niet op.
Vind ik leuk
ronny +220
donderdag 14 maart 2019 om 14:30
stel dat Beerschot wint, gaan vieren op Mechelen, kan nooit goed komen vrees ik.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:47
Wilrijk beste...
Vind ik leuk
Toca +50314
donderdag 14 maart 2019 om 14:43
In het begin van de week al hooligans van andere ploegen uitnodigen, en nu een reden zoeken om te kunnen knokken.
Zo werkt het ..
Vind ik leuk
Red Cloud +36
donderdag 14 maart 2019 om 14:55
Waarom de hooligans uitnodigen?. Stamp gewoon dat strontventje van een voorzitter in elkaar, en de hooligans van de andere ploegen maken er daarna een stevig feest van.
Vind ik leuk
Toca +50314
donderdag 14 maart 2019 om 15:03
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ze in t begin al uitgenodigd waren.
Voor de uitspraken van vandaag.
En sorry maar in het ineenstampen van de voorzitter ga ik echt ni mee.
Ik blijf hooliganisme namelijk belachelijk en marginaal vinden.
het is door zo'n kerels dat we met al die veiligheidsmaatregelen zitten en het voetbal voor de gewone supporters voor een stuk naar de kloten is.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:49
Wat die voorzitter doet ook niet. Schorsen die handel. Enkel om de boel op te jutten. Zielig persoontje.
Vind ik leuk
Den Didi +446
donderdag 14 maart 2019 om 20:59
Hé toca

Ik denk dat het zo en zo spanning had geweest tussen die supporters,

In mijn ogen is de pers olie op het vuur aan het gooien

En de bond is daar ook schuldig aan om zo laat te reageren op de uitspraak! Op die manier heb je altijd rellen!! Alleen jammer dat er enkele supporters niet zullen tegen houden!
Media en de bond daar zouden ze beter iets aan doen
Vind ik leuk
Toca +50314
donderdag 14 maart 2019 om 21:27
Dag van vandaag hebben de flikken het wel redelijk onder controle he. Het duurt lang maar had niks anders verwacht zene.
Vind ik leuk
Den Didi +446
donderdag 14 maart 2019 om 21:33
Ik moet er altijd mee lachen als ik ze zie staan om ter dikke flik of lopen dat lukt ook niet
Als naar Nederland gaat of Frankrijk of Duitsland die zijn afgetraind
Vind ik leuk
TageMeister +7840
donderdag 14 maart 2019 om 15:03
als dit geen uitdagen is...
Vind ik leuk
Rebel +2039
donderdag 14 maart 2019 om 15:54
Hopelijk wordt de match even spannend met een verdiende winnaar en niet te veel VAR toestanden.
Vind ik leuk
Wolf1986 +1981
donderdag 14 maart 2019 om 17:20
En wat als hij gelijk heeft?
Vind ik leuk
DOMI +476
donderdag 14 maart 2019 om 17:30
Van een preses mag je verwachten dat dit een verstandig man is. En het is zeker niet verstandig om vóór een wedstrijd dergelijke uitlatingen te doen. Dit is provoceren. De sfeer is sowieso al gespannen, dan moet je niet nog olie op het vuur gieten!
Vind ik leuk
THOR4ever +3063
donderdag 14 maart 2019 om 19:38
De klasse van de oude Beerschot-kliek komt weer boven drijven 🤮
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws