Gefrustreerde Salzburg-staf valt Brugs ballenmeisje lastig, man vliegt naar tribune

Gefrustreerde Salzburg-staf valt Brugs ballenmeisje lastig, man vliegt naar tribune

Gepubliceerd: vrijdag 15 februari 2019 om 12:30vr 15-02-2019 om 12:30

FC Salzburg was afgelopen donderdag op weg naar het eerste verlies en dat zorgde voor heel wat frustratie bij de Oostenrijkers. Bij één staflid sloegen de stoppen door.

Bij een 1-1 stand vonden de Oostenrijkers het wel lekker om tijd te rekken en zocht het naar het fluitsignaal. Toen Wesley Moraes uiteindelijk de 2-1 scoorde, ging het wel vooruit bij FC Salzburg. Toen één ballenmeisje iets te traag de bal teruggaf aan FC Salzburg, sloegen de stoppen door.

Eén staflid van de Oostenrijkers veerde recht uit zijn zetel en ging in volle sprint naar het ballenmeisje in kwestie. Die gooide de bal snel naar de uitploeg en zette het ongetwijfeld geschrokken zelf op een lopen.

De scheidsrechter kon de actie van het staflid uiteindelijk maar matig appreciëren en stuurde hem terecht naar de tribune.

Plaats een reactie

DDT +3950
vrijdag 15 februari 2019 om 12:34
Een scheet in een fles, is het komkommer tijd
Vind ik leuk
freejazz +2590
vrijdag 15 februari 2019 om 12:35
Toch moet je meisjes met ballen niet lastig vallen.
Vind ik leuk
MrComment +2133
vrijdag 15 februari 2019 om 12:44
True maar dat heeft dan weer een andere reden. Het zou wel eens pijnlijk kunnen worden. :-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:36
Komkommertijd ?
Op de Oostenrijkse TV was dat een hoofdpunt
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 22:47
Komkommers aus Tirol?
Vind ik leuk
DOMI +493
vrijdag 15 februari 2019 om 12:37
Tja, als je niet meer gewoon bent om te verliezen geraak je snel gefrustreerd! Misschien wordt het bij een uitschakeling nog erger!
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +1522
vrijdag 15 februari 2019 om 12:39
Moraal van het verhaal: Wie een ballenmeisje lastig valt heeft het aan zijn ballen jongen. ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 14:09
In Brugge mag dat wel , de voorzitter valt ook stewards aan
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 20:04
Ward, laag niveau van u tewege.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 12:52
Waarom , ik lieg toch niet en als Jan Modaal met een bekertje bier gooit krijgt hij (terecht) stadionverbod .
Het ballenmeisje had vorig seizoen goed opgelet tijdens de beslissende wedstrijd Cercle -Beerschot Wilrijk dus in Brugge is dat de regel voor de ballenrapers : bij achterstand snel reageren , bij winst tijd trekken
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 17:15]
Vind ik leuk
MoCa +686
vrijdag 15 februari 2019 om 19:36
Jah, de competitie ligt al 2 maanden stil in Oostenrijk, dus deze 'Anton' moest dringend z'n adrenaline ergens kwijt zeker ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws