'Pozuelo sliep als enige alleen, alsof hij in gedachten al afscheid heeft genomen'

'Pozuelo sliep als enige alleen, alsof hij in gedachten al afscheid heeft genomen'

Gepubliceerd: donderdag 14 februari 2019 om 09:10do 14-02-2019 om 09:10

Laatste update: donderdag 14 februari 2019 om 09:28do 14-02-2019 om 09:28

Blijft hij of blijft hij niet? De ophef rond Alejandro Pozuelo hangt als een grote wolk boven de Europese match van Racing Genk, dat het donderdag in Tsjechië opneemt tegen Slavia Praag. Vanzelfsprekend lijkt hoofdrolspeler Pozuelo niet meer met zijn gedachten bij de wedstrijd.

Pozuelo stapte woensdag wel mee op het vliegtuig, maar Het Laatste Nieuws zag de Spanjaard mistroostige manier op de luchthaven zitten. 'Het mag duidelijk zijn, deze hele zaak wéégt op de Spanjaard. Muziekje op, wat tokkelen op de smartphone en zijn Gucci-tas nonchalant om de schouders. En voor de rest... zoveel mogelijk alles en iedereen mijden. Het bestuur, de fans, zelfs de eigen ploegmakkers bleven wat uit de buurt', schrijft de krant.

De krant denkt dat Pozuelo fysiek, maar niet mentaal in Praag is. 'Op het oefen-veld eenzelfde wat apathische houding. Diep verscholen onder een muts en een nekverwarmer. Gisterennacht sliep hij als enige alleen op een kamer. Alsof hij in gedachten al afscheid heeft genomen.'

Lees ook: "Of Pozuelo klaar is om te spelen, weet ik niet. Ik kan niet in zijn hoofd kijken"

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pozuelo is samen met de spelersgroep van @krcgenkofficial toch afgereisd naar Praag đŸ˜Č #europaleague #jpl #krcgenk #pozuelo

A post shared by VoetbalPrimeur.be (@voetbalprimeur.be) on

Plaats een reactie

Freddyploiks +14109
donderdag 14 februari 2019 om 09:16
Beter laten gaan. Nu heb je een ongemotiveerde speler en géén centen.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 09:22
Weg ermee, alleen gemoĂŸiveerde spelers!
Vind ik leuk
AzEz86 +7074
donderdag 14 februari 2019 om 09:23
Of de afspraak maken: Nog 1 keer knallen en we leggen niks meer in de weg...
Vind ik leuk
BW +217
donderdag 14 februari 2019 om 09:23
Houden, maar naar de B-kern sturen. Hij zal geen contract meer krijgen van 4M € in mei. En zijn makelaar zla ook veel minder krijgen. Ondankbare kwast.
Vind ik leuk
AzEz86 +7074
donderdag 14 februari 2019 om 09:35
Ik snap je reactie enigszins wel maar dat zou pure kapitaalsvernietiging zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 09:50
Misschien net wel verstandig om het zo te doen. Pozo is toch weg, en je verliest een een paar miljoen op, maar je stuurt wel een forse waarschuwing naar andere spelers, en er gaan er deze zomer nog staan springen om een dikke transfer. Zo stuur je een sterk signaal aan de hele ploeg dat je je niet laat sjarelen door makelaars.
Vind ik leuk
BW +217
donderdag 14 februari 2019 om 14:24
Idd, nu heb je misschien 6M € minder, maar daar kun je een heel groot deel van recupereren deze zomer met de transfer van andere spelers. Anders gaan ze in augustus allemaal koppig doen die willen vertrekken. Als hij niet meer speelt tot mei, zal zijn toekomstig loon toch heel wat lager zijn vrees ik. Wie wil een speler die al een half jaar niet meer gespeeld heeft. En het is nog afwachten of hij bij eeen andere ploeg daarna ook nog dit niveau haalt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 14:24]
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 09:43
Z'n wedde zal niets nu niets veranderen, z'n toekomstige ook niet.
Enkel z'n transferprijs zal dus enorm dalen.
Vind ik leuk
Steven007 +77
donderdag 14 februari 2019 om 10:28
En Genk zal dan ook geen 8 miljoen meer krijgen!
Vind ik leuk
Quizmaster +531
donderdag 14 februari 2019 om 09:46
Goed dat hij zich wat afzijdig houdt..rotte appels horen niet in een groep te zitten..
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18509
donderdag 14 februari 2019 om 09:52
Man, hoe kan je uw ploegmaats zo in de steek laten. Wat een belachelijk beeld zeg!
Vind ik leuk
TageMeister +7153
donderdag 14 februari 2019 om 10:10
als hij als enige alleen sliep komt dat omdat ze met een oneven aantal op pad zijn , maw er moest altijd iemand alleen slapen !
Vind ik leuk
Brubru +4745
donderdag 14 februari 2019 om 11:29
Grappig hoe iedereen - mezelf incluis - zich laat meeslepen in dit verhaal.
Alleen, voor mij gaat het om de sport, of Genk (of eender welke club waar zich dit voordoet) daar nu geld aan verliest of niet laat mij als voetballiefhebber koud.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws