Atlético-fans willen ingrijpen na gebaar Courtois: “Gebrek aan respect”

Atlético-fans willen ingrijpen na gebaar Courtois: “Gebrek aan respect”

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 18:48ma 11-02-2019 om 18:48

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 19:06ma 11-02-2019 om 19:06

Thibaut Courtois won afgelopen speeldag met Real Madrid van ex-club Atlético Madrid. De Madrileense derby eindigde op 1-3 en na afloop stak de Rode Duivel drie vingers in de lucht naar de fans.

Lees ook: Winnende Courtois krijgt hoongelach over zich heen na nieuwe 'nutmeg' in kraker

Courtois werd heel de wedstrijd belaagd met pluchen ratten. Ook waren er spandoeken te zien met ‘Thibaut is een rat’. De sluitpost heeft een gedenkplaat bij het nieuw voetbalstadion van Atlético Madrid, maar het overkoepelend supportersorgaan van de Spaanse club, Union internacional de peñas del Atlético de Madrid, wil die gedenkplaat verwijderen.

De supporters vinden dat Courtois een gebrek aan respect heeft getoond voor de supporters van Atlético Madrid. “Wij willen er samen voor zorgen dat de gedenkplaat van Courtois wordt verwijderd omwille van zijn gebrek aan respect voor de fans van Atlético. Enkel legendes die de waarden en de fans van de club respecteren, verdienen er zo één. Zijn gedrag indachtig, verdient deze speler dat niet”, klinkt het.

Lees ook: De bewogen dag van Courtois: van rat en pispaal tot de grote overwinnaar

Plaats een reactie

dakcota +4524
maandag 11 februari 2019 om 18:53
moch, het club brugge van spanje, bende bleters
Vind ik leuk
Vlad +3712
maandag 11 februari 2019 om 19:06
Ze hebben daar ook een Anderlechtequivalent...Villarreal 😅
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:08
Meer het Anderlecht van Spanje want ze stoppen niet met bleten en mekkeren
Vind ik leuk
Reagens +2823
maandag 11 februari 2019 om 18:54
Dutsen.
Eerst uitdagen en stoer doen en dan slaag krijgen en janken.

Ze moesten blij zijn voor de periode waar hij daar gespeeld heeft. Dat hij nu voor een rivaal speelt is zuur, maar dan moet je ook niet de hele tijd toeteren dat Oblak toch veel beter is.
Vind ik leuk
w-b forever +1369
maandag 11 februari 2019 om 18:58
Een gebrek aan respect vanwege de supporters aan thibault zou hier zeker meer op zijn plaats zijn.
Vind ik leuk
Heppen1J +714
maandag 11 februari 2019 om 19:12
Het tegenovergestelde is beter op zijn plaats een aansteker en dan problemen krijgen typisch courtois
Vind ik leuk
TageMeister +7111
maandag 11 februari 2019 om 19:18
Wa wille die vingers zegge?
Vind ik leuk
Lord Wenger +16979
maandag 11 februari 2019 om 19:21
De drie tegengoals voor Atlético?
Vind ik leuk
TageMeister +7111
maandag 11 februari 2019 om 19:30
Zijn jaren bij Atletico? Zijn prijzen bij hen?
Vind ik leuk
Lord Wenger +16979
maandag 11 februari 2019 om 20:07
Het aantal vingers dat Simeone zullen penetreren?
Vind ik leuk
BVDS +1221
maandag 11 februari 2019 om 19:46
Hunger games?
Vind ik leuk
ScheveStek +1884
maandag 11 februari 2019 om 20:04
Het aantal kinderen dat zijn ouders hebben?
Vind ik leuk
JoeCanoe +1214
maandag 11 februari 2019 om 20:44
3 pintjes ... want bij 2 pintjes denken ze daar aan Tommeke Waes.
Vind ik leuk
Lord Wenger +16979
maandag 11 februari 2019 om 19:22
Zelf uitdelen maar niet kunnen incasseren. Flauw volk.
Vind ik leuk
j.caesar +828
maandag 11 februari 2019 om 19:47
Nog dommer dan die van bij ons !
Vind ik leuk
Joesay +889
maandag 11 februari 2019 om 20:24
Take it like a man! 1st gaan uitdagen en doen en dan een pakske slaag krijgen en daarna gaan bleiten... Had hem met respect ontvangen had hij respect weer gegeven maar ja
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:25
Als je een speler jent, moet je er maar tegen kunnen dat die speler ook jent. En er is een verschil met urineren en pluche ratten gooien of eens gewoon 3 vingers opsteken. Ik vind dat nog een klasse reactie, voor hetzelfde geld gaat hij echt uitdagen of met verwensingen zwieren of het f.... gebaar. Zijn reactie was subtiel en groots.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18498
maandag 11 februari 2019 om 20:54
Als je als supporter hem uitjouwt, mag je iets terugverwachten natuurlijk. Niks mis mee.
Vind ik leuk
Daydreamer +5710
maandag 11 februari 2019 om 20:56
Allez, de Courtois-fans zijn weer op post 😂😂.
Aan de Belgische goden wordt niet getornd 😉
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws