Cercle Brugge-speler komt met uitleg: Daarom heb ik die vlag geplant

Cercle Brugge-speler komt met uitleg: "Daarom heb ik die vlag geplant"

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 20:00zo 10-02-2019 om 20:00

In de Brugse derby zorgde spits Irvin Cardona voor een relletje. Hij ging de vlag van Cercle planten op de middenstip, maar werd teruggefloten door de spelers van Club. Bij RTBF geeft hij aan dat hij niet wilde provoceren.

"Voor de wedstrijd lazen wij artikels waarin stond dat Club Brugge vandaag de vlag ging planten. Maar we speelden vandaag thuis, om dat duidelijk te maken heb ik die vlag geplant. Het was niets persoonlijks tegen Club Brugge", zo gaf Cardona aan bij RTBF.

Cercle was sowieso extra gemotiveerd voor deze partij. "Wij wilden in deze wedstrijd iets laten zien, dat was belangrijk voor ons én de supporters. We hebben als groep een goed niveau gehaald en goed samen gespeeld."

In september van vorig jaar won Club Brugge nog met 4-0 van de stadsgenoot, waarna Ruud Vormer een blauw-zwarte vlag op de middenstip zette. Dat waren de spelers van Cercle kennelijk niet vergeten. 

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 20:22
Dus met andere woorden: elk van de twee clubs gaat het blijven en blijven doen, telkens omdat de vorige keer de andere het gedaan heeft...

en de wielen van de bus draaien rond en rond...
Vind ik leuk
w-b forever +1385
zondag 10 februari 2019 om 20:23
Niet dat club weer geweldig was maar dat ze hun kansen hadden afgemaakt was er nooit sprake geweest van een cercle vlag op de middenstip.
Vind ik leuk
Nico10 +30
zondag 10 februari 2019 om 20:26
Goed samen gespeeld ????!!!
Vrees dat deze jongen een andere match gezien heeft .
Zo goed was het helemaal niet ,
Van beide zijden trouwens
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:26
Ieder om zijn beurt
Dat Cordero fier was en de Cerclevlag eer wou aandoen kan ik begrijpen in hun thuiswedstrijd.
Vormer deed het vorig jaar... en zoiets als de poets wederom poets... staat het 1-1 😇
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:37
moet kunnen in een stadsderby
Vind ik leuk
LDN +242
zondag 10 februari 2019 om 20:40
Een huurling gaat bij een gelijkspel een vlag gaan planten. Belachelijk wetende wat voor geweld er kan uitbarsten. Er zijn daar supporters met kinderen
Vind ik leuk
Time +242
zondag 10 februari 2019 om 20:52
En bij een overwinning is dit geen probleem?
Vind ik leuk
sus +1295
zondag 10 februari 2019 om 22:14
calimero...
alleen vormer mag dat ofwa???
want toen vond je dat leuk he????
of had je toen ook commentaar????
Vind ik leuk
LDN +242
zondag 10 februari 2019 om 22:32
Je hoeft geen uitspraken of conclusies onder mijn naam te zetten, ik stoor me al een tijdje aan je reacties, een beetje aan de simpele kant
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 07:44
Blijkbaar mag volgens jou alleen FC Brugge in Jan Beydel een vlag planten. Het was de thuismatch van Cercle en voor hen was dit gelijkspel een overwinning waard en wetende dat Vormer dit ook heeft gedaan hier zie je nu hoe kleingeestig de spelers van FC Brugge zijn ze doen als of zij boven de voetbal wet staan.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18546
zondag 10 februari 2019 om 20:45
Klein, klein kleuterken...
Vind ik leuk
w-b forever +1385
zondag 10 februari 2019 om 21:04
Proficiat trouwens met jullie overwinning gisteren(was zeker verdiend).
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws