'Anderlecht biedt drie miljoen euro op speler van Galatasaray'

'Anderlecht biedt drie miljoen euro op speler van Galatasaray'

Gepubliceerd: woensdag 16 januari 2019 om 18:00wo 16-01-2019 om 18:00

Laatste update: woensdag 16 januari 2019 om 18:09wo 16-01-2019 om 18:09

Anderlecht heeft de transfer van Peter Zulj officieel gemaakt, maar het huiswerk is nog niet af. Ook Yunus Akgün zou een serieuze optie zijn voor Anderlecht.

Dat meldt de Turkse sportkrant Fanatik. Anderlecht zou zelfs al een bod hebben gedaan van drie miljoen euro op Akgün, die ook in de belangstelling staat van Lazio Roma. Akgün is een linksvoetige winger die liefst van de rechterkant komt.

Het bod is opvallend, want de amper achttienjarige Akgün kan zich voorlopig nog niet doorzetten bij Galatasaray. Hij speelde er dit seizoen amper 90 minuten mee. Akgün lijkt voor Anderlecht dus vooral een wissel op de toekomst te zijn. Galatasaray heeft voorlopig nog geen beslissing genomen over de aanbieding van Anderlecht.

Plaats een reactie

woensdag 16 januari 2019 om 18:14
Excuses maar het gaat me even te snel. Krijg dit alles maar verwerkt. Ik waan me in de serie Thuis 😳
Vind ik leuk
JanB +6607
woensdag 16 januari 2019 om 18:14
Ik heb altijd moeite om de lach in te houden als ik lees: "speler 'x' lijkt voor ploeg 'y' vooral een wissel op de toekomst te zijn"
Dit betekent zoveel als: binnen een paar maanden is die opnieuw de deur uit
Vind ik leuk
Freddyploiks +14068
woensdag 16 januari 2019 om 19:29
Is dat zo moeilijk om te snappen? Gij als voorzitter zou dat toch moeten begrijpen??
En eeeuh, hou u lach vooral niet in. Benieuwd hoelang het lachen nog gaat duren...
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 18:15
Geen idee wie dat nu weer is...
Vind ik leuk
strat2 +1071
woensdag 16 januari 2019 om 18:33
Hij wordt gevolgd door verschillende grote clubs (o.a. Chelsea) als wissel op de toekomst. Zeer goede stats bij U19, en daar ook al verkozen tot man van de match.

http://global.espn.com/soccer/soccer-transfers/story/3706627/chelseajuventuswolfsburgbenfica-monitoring-galatasarays-yunus-akgun-sources
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 19:36
Dank je wel
Vind ik leuk
Hierulf +1806
woensdag 16 januari 2019 om 18:16
Al twee keer destijds turkse voetballers gehad : Engin Verel en Serhat Akin. Goeie spelers maar geen toppets geweest...
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 januari 2019 om 18:16]
Vind ik leuk
Minunten +449
woensdag 16 januari 2019 om 19:48
Karaca, wat ook geen succes was...
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 januari 2019 om 19:51]
Vind ik leuk
THOR4ever +2812
woensdag 16 januari 2019 om 18:24
Anderlecht heeft zich nu al versterkt. Een fitte Kara is absoluut een meerwaarde en van een Oostenrijks international voor de 10 mag je ook wel wat verwachten.
Vind ik leuk
Prpldynmt +7051
woensdag 16 januari 2019 om 18:29
Ik dacht dat Devroe ontslagen was?
Vind ik leuk
Joesay +889
woensdag 16 januari 2019 om 18:46
Ik zou zeggen: wie bied meer?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18498
woensdag 16 januari 2019 om 18:48
Zekerheden heeft RSCA nodig, laat deze jongen maar voor wat het is.
Vind ik leuk
woensdag 16 januari 2019 om 18:55
Naart schijnt een groot talent!
Vind ik leuk
Bonanza +1004
woensdag 16 januari 2019 om 19:01
Laat maar komen, ziet r goed uit voor volgend seizoen
Vind ik leuk
Dirk H +3396
woensdag 16 januari 2019 om 19:06
Dat was nog voor Devroe zijne C4 kreeg :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws