Al wat Genks is, houdt hart vast: 'Pozuelo twijfelt over stap naar Midden-Oosten'

Al wat Genks is, houdt hart vast: 'Pozuelo twijfelt over stap naar Midden-Oosten'

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 19:16za 12-01-2019 om 19:16

Alejandro Pozuelo blijft het Genkse nieuws beheersen op de winterstage van de koploper uit de Jupiler Pro League. Sinds bekend raakte dat de spelmaker een opstapclausule van acht miljoen euro in zijn contract heeft staan, is de jacht geopend.

Dat RSC Anderlecht aan Pozuelo denkt, is al breed uitgesmeerd. Het Saoedische Al-Ahli lijkt echter een meer plausibele optie. Daar denkt Pozuelo zelf blijkbaar hetzelfde over, want volgens Het Nieuwsblad overweegt de technicus wel degelijk om te verhuizen naar het Midden-Oosten.

Overigens beweert HNB evenzeer dat Anderlecht Pozuelo nog niet uit het hoofd gezet heeft. De kans op een deal tussen beide partijen wordt echter gezien als 'quasi nihil'. Hoe dan ook gaat Philippe Clement nog enkele bange weken tegemoet omtrent de toekomst van zijn spelbepalende middenvelder.

Poll

Blijft Pozuelo aan boord in Genk, denk je?

(768 stemmen)

Plaats een reactie

VeeDeeVee +17604
zaterdag 12 januari 2019 om 19:57
Nu al voor het geld kiezen zou dom zijn..
Vind ik leuk
blondel +3038
zaterdag 12 januari 2019 om 22:59
Dat is toch die mens zijn eigen keuze,daar moet jij je toch niet mee bemoeien.
Vind ik leuk
Gimini +923
zaterdag 12 januari 2019 om 23:11
Blondel, jij bid wel alle dagen dat hij zou vertrekken zodat Genk verzwakt is voor de PO1? Die krabbers van Brugge kunnen we ook aan zonder Pozuelo. Je zou eerder moeten bidden dat er niets met Vanaken gebeurd , want dan valt Brugge ineen als een kaartenhuisje.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 20:01
Ik weet niet welke Genk supporter deze week zei ,ons huiswerk is al af. Gevaarlijke uitspraak blijkbaar. De ene gaat, de ander komt...
Vind ik leuk
Lunam +1866
zaterdag 12 januari 2019 om 20:16
Nog gene paniek , zolang het maar HNB is die het uitbrengt mag je het met een korreltje zout nemen. Als het Belang van Limburg dit zou uitbrengen denk wel dat er dan iets van aan zou kunnen zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 20:58
Gazettenpraat, midden oosten kan wel wachten tot na het seizoen.
Het is niet dat ze dan plots niet geïnteresseerd zullen zijn...

Vind ik leuk
wesleyvb +1090
zondag 13 januari 2019 om 01:22
Gewoon praat om nog een dikker contract te krijgen in Genk! Als hij blijft, prima voor ons! gaat hij toch, kan hem gaan sjotten voor 5 oliesjeiken in de tribune, meer zit daar niet ! en als hij hier in Belgie al heimwee had naar Spanje en bla bla, moet hem zeker niet naar Al AHLI gaan!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws