'Anderlecht wil floptransfer van Devroe uitlenen: Denen kloppen mogelijk aan'

'Anderlecht wil floptransfer van Devroe uitlenen: Denen kloppen mogelijk aan'

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 12:10zo 09-12-2018 om 12:10

Anderlecht staat voor een zeer grote kuis in januari. Liefst twaalf spelers mogen op zoek naar een nieuwe bestemming. Luka Adzic is één van hen. Voor hem zou er interesse zijn uit Denemarken.

Adzic werd bij Rode Ster Belgrado gezien als een toptalent en sportief directeur Luc Devroe besloot de Servische linksbuiten afgelopen zomer voor 800.000 euro over te nemen. Tot op heden is het een floptransfer van formaat gebleken, want de 20-jarige Serviër speelde nog geen enkele minuut voor de Brusselaars. Adzic haalde zelfs nog nooit de wedstrijdkern.

Michael Verschueren, opvolger van Devroe, wil de flankaanvaller volgens Het Nieuwsblad dan ook uitlenen. FC Kopenhagen zou mogelijk een poging willen wagen, nadat de Deense topclub naar verluidt in een eerder stadium al interesse had voor Adzic.

Plaats een reactie

Mckenzie +4347
zondag 9 december 2018 om 12:19
Niet wat vroeg? Uitlenen dan? Een 19-jarige na een half jaar afvoeren?
Vind ik leuk
hoekschop +3449
zondag 9 december 2018 om 12:30
wel spannend zo'n titel. je hebt geen idee over welke floptransfer het gaat.
Vind ik leuk
Mckenzie +4347
zondag 9 december 2018 om 12:42
En 't gaat dan nog over enen waarvan we dat eigenlijk onmogelijk al zeker kunnen weten.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:04
Inderdaad een beetje raar , iemand die nog geen seconde mogen spelen heeft bestempelen als flop transfer ...
Begrijpen wie kan ...
Vind ik leuk
Kettos +2294
zondag 9 december 2018 om 14:29
Tschijnt dat ie bij de beloften al niet meekan, dan is het logisch dat hij niet wordt opgesteld en men andere beloften een kans geeft die wel uitblinken. Dus ik begrijp het label floptransfer wel, al kan dat nog keren ntrlk...
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:21
Haha goeie opmerking 😂👍
Vind ik leuk
GILLEMANS +427
zondag 9 december 2018 om 13:06
Doe maar, doe maar. Zorg dan wel dat je niet hetzelfde meemaakt als bij Lukebakio.
Vind ik leuk
JoeCanoe +1011
zondag 9 december 2018 om 13:36
Ik dacht dat dat er eentje voor de toekomst was ... maar ja als ze kunnen verkopen voor meer dan wat hij gekost heeft dan noemen ze dat winst zeker ...
Vind ik leuk
Roach +2277