'Vanhaezebrouck niet op de hoogte van beslissing van Coucke en last training af'

'Vanhaezebrouck niet op de hoogte van beslissing van Coucke en last training af'

Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 22:22do 15-11-2018 om 22:22

Sporza pakte donderdag uit met een bijzonder bericht uit Brussel. Volgens die bron heeft Marc Coucke Landry Dimata vrijaf gegeven. Hein Vanhaezebrouck was naar verluidt niet op de hoogte van het verlof.

Met een blessure haakte Dimata af voor een interland van de Belgische beloften. Toch werd de aanvaller op Anderlecht verwacht, maar opduiken deed hij daar niet. Volgens Sporza kreeg Dimata als enige kernspeler een tijdje verlof.

Geen training(en) meer
Vanhaezebrouck zou niet blij geweest zijn met de beslissing van Coucke. Na overleg met zijn spelers besliste de trainer om de training van donderdag over te slaan. Tot en met zondag wordt er in Neerpede niet meer getraind.

Plaats een reactie

Bart Joos +2050
donderdag 15 november 2018 om 22:30
Hoe dit te interpreteren?
Vind ik leuk
Toca +47343
donderdag 15 november 2018 om 22:32
Staking van Hein. 😉😉 kan natuurlijk niet dat coucke een speler vrij geeft zonder dat aan de trainer te laten weten.
Vind ik leuk
Freddyploiks +14011
donderdag 15 november 2018 om 22:34
Ik denk dat er een paar journalisten kamperen in de vestiaire van RSCA, écht alles komt daar naar buiten. En Olli (de zogezegde lek) is nu weg. Dat is toch ongelooflijk!
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 22:35]
Vind ik leuk
Toca +47343
donderdag 15 november 2018 om 23:06
Goeie opmerking . Voor diegene die echt nog denken dat het lek Olli was. Maar dat er journalisten overal achter de struiken zitten moet je niet aan twijfelen .
Vind ik leuk
Bart Joos +2050
donderdag 15 november 2018 om 23:01
Er wacht Michael V een titanenopdracht denk ik.
Vind ik leuk
sirxel +32
vrijdag 16 november 2018 om 08:56
Inderdaad - ik vind oplossing van Hein nog heel proper en fair naar iedereen toe
Vind ik leuk
Goaltje +1158
donderdag 15 november 2018 om 22:31
Ego’s botsen.
Vind ik leuk
Geertkeano +439
donderdag 15 november 2018 om 22:33
Denk da hvh devoilgende is die mag vertrelkenn
Vind ik leuk
freeman +13317
donderdag 15 november 2018 om 22:34
Wel heel duidelijke afspraken aldaar ? Het begin van het einde ....?
Vind ik leuk
Kettos +2308
donderdag 15 november 2018 om 22:43
Zoals u commentaren hier? We kunnen maar hopen...
Vind ik leuk
freeman +13317
vrijdag 16 november 2018 om 00:37
Ben blij dat jij die manier van handelen goedkeurt .... ! Kon ik ook wel verwachten !
Vind ik leuk
Knightofh +748
donderdag 15 november 2018 om 22:35
Zucht. Er kan iets van waar zijn ga ik niet beweren.

Maar even als tegenkanting plaatsen dat Hein steeds van mening is dat de spelers tijdens de helft van het seizoen een korte rustperiode verdiend hebben. En ja hoor dat is deze week...
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 22:41
Ebbe kik hier ergens een vergadering gemist?!?
Vind ik leuk
Roach +2535
donderdag 15 november 2018 om 22:43
Iets zegt mij dat het geen gezellige kerstdagen gaan worden...
Vind ik leuk
Hierulf +1807
donderdag 15 november 2018 om 22:44
Een beetje rust voor iedereen, kan geen kwaad doen...
Vind ik leuk
Lord Wenger +16978
donderdag 15 november 2018 om 22:45
Niet onlogisch. Jaloezie in de kleedkamers is schering en inslag. Straks denkt de rest dat Dimata een voorkeursbehandeling krijgt, dan nog van de voorzitter zelf..
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18447
donderdag 15 november 2018 om 22:57
Ik vind toch ook wel dat een trainer hierover geïnformeerd moet zijn. Is zoals je grote baas je vrijaf geeft, maar je ploegbaas van niks weet.
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 23:12
Hein, hein, hein, de zon van rsca... Niet tevreden ok, begrijpelijk. Maar een statement maken op deze manier... Hoogmoed of goeie ontslagvergoeding? Beide denk ik!
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 01:11
Moest ik Heineken ik deed net hetzelfde. Of Dimata moest terugkeren of heel de ploeg verlof. Niemand - en zeker geen voorzitter - hoeft zich met de kleedkamer,te moeien. Coucke maakt het gewoon moeilijker voor iedereen door zijn dwaze ideeën en gedrag.
Vind ik leuk
Kingambo +2349
donderdag 15 november 2018 om 23:19
Coucke is ver familie van Duchâtelet en we weten allemaal wat die naar de kloten gedaan heeft door zich met het sportieve te willen bemoeien; De reactie van HVH zou wel eens bewust kunnen zijn ...begin stilaan het idee te krijgen dat dit zottekot moe geworden is
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 23:35
Tgoh, Coucke toch. Ik dacht echt: "Die man gaat RSCA een warm en goed gevoel geven". Niet dus. Dit doe je niet zonder overleg met de trainer.
Zou ik ook schande vinden moest Bartje dit doen...

Ik denk dat Coucke vanaf het beginhet slechte pad is opgegaan. Beginnend met Devroe zo belangrijk te laten zijn.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 23:36]
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 00:48
Als,dit waar is dan is dat degoutant van Coucke. De trainer en niemand anders beslist over het verlof, een voorzitter heeft zich niet te moeien met de kleedkamer!!! Ik krijg het echt van die Coucke he.
Vind ik leuk
strat2 +1072
vrijdag 16 november 2018 om 05:48
Is dit wel waar? Remember something as fake news, niet noodzakelijk met deze site als bron uiteraard.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 05:56]
Vind ik leuk
Vancamp +217
vrijdag 16 november 2018 om 02:17
Denk dat HVH stilaan naar buitenlands werk moet beginnen zoeken,ben geen fan van Hein maar dit is een zottekensspel op rsca.
Vind ik leuk
willyy +131
vrijdag 16 november 2018 om 05:26
coucke de verkeerde man op de verkeerde plaats !
Vind ik leuk
maverick +276
vrijdag 16 november 2018 om 06:58
Vraag is waarom hij congé moest hebben? Transfer in het vooruitzicht of gaan eten met Coucke in Durbuy?
Vind ik leuk
hoekschop +3630
vrijdag 16 november 2018 om 07:04
de pidpa kwam langs om de meterstand op te nemen. Daar moet ge voor thuis zijn.
Vind ik leuk
Vlad +3703
vrijdag 16 november 2018 om 13:38
Weer eens duidelijk wat een voetbalkenner Coucke is en hoe hij als de beste weet hoe een voetbalclub te leiden
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws