'Vanhaezebrouck niet op de hoogte van beslissing van Coucke en last training af'

    'Vanhaezebrouck niet op de hoogte van beslissing van Coucke en last training af'

    Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 22:22do 15-11-2018 om 22:22

    Sporza pakte donderdag uit met een bijzonder bericht uit Brussel. Volgens die bron heeft Marc Coucke Landry Dimata vrijaf gegeven. Hein Vanhaezebrouck was naar verluidt niet op de hoogte van het verlof.

    Met een blessure haakte Dimata af voor een interland van de Belgische beloften. Toch werd de aanvaller op Anderlecht verwacht, maar opduiken deed hij daar niet. Volgens Sporza kreeg Dimata als enige kernspeler een tijdje verlof.

    Geen training(en) meer
    Vanhaezebrouck zou niet blij geweest zijn met de beslissing van Coucke. Na overleg met zijn spelers besliste de trainer om de training van donderdag over te slaan. Tot en met zondag wordt er in Neerpede niet meer getraind.

    Plaats een reactie

    Bart Joos +983
    donderdag 15 november 2018 om 22:30
    Hoe dit te interpreteren?
    Vind ik leuk
    Toca +40272
    donderdag 15 november 2018 om 22:32
    Staking van Hein. 😉😉 kan natuurlijk niet dat coucke een speler vrij geeft zonder dat aan de trainer te laten weten.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12412
    donderdag 15 november 2018 om 22:34
    Ik denk dat er een paar journalisten kamperen in de vestiaire van RSCA, écht alles komt daar naar buiten. En Olli (de zogezegde lek) is nu weg. Dat is toch ongelooflijk!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 22:35]
    Vind ik leuk
    Toca +40272
    donderdag 15 november 2018 om 23:06
    Goeie opmerking . Voor diegene die echt nog denken dat het lek Olli was. Maar dat er journalisten overal achter de struiken zitten moet je niet aan twijfelen .
    Vind ik leuk
    Bart Joos +983
    donderdag 15 november 2018 om 23:01
    Er wacht Michael V een titanenopdracht denk ik.
    Vind ik leuk
    sirxel +32
    vrijdag 16 november 2018 om 08:56
    Inderdaad - ik vind oplossing van Hein nog heel proper en fair naar iedereen toe
    Vind ik leuk
    Goaltje +1139
    donderdag 15 november 2018 om 22:31
    Ego’s botsen.
    Vind ik leuk
    Geertkeano +298
    donderdag 15 november 2018 om 22:33
    Denk da hvh devoilgende is die mag vertrelkenn
    Vind ik leuk
    freeman +12009
    donderdag 15 november 2018 om 22:34
    Wel heel duidelijke afspraken aldaar ? Het begin van het einde ....?
    Vind ik leuk
    Kettos +2255
    donderdag 15 november 2018 om 22:43
    Zoals u commentaren hier? We kunnen maar hopen...
    Vind ik leuk
    freeman +12009
    vrijdag 16 november 2018 om 00:37
    Ben blij dat jij die manier van handelen goedkeurt .... ! Kon ik ook wel verwachten !
    Vind ik leuk
    Knightofh +604
    donderdag 15 november 2018 om 22:35
    Zucht. Er kan iets van waar zijn ga ik niet beweren.

    Maar even als tegenkanting plaatsen dat Hein steeds van mening is dat de spelers tijdens de helft van het seizoen een korte rustperiode verdiend hebben. En ja hoor dat is deze week...
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 22:41
    Ebbe kik hier ergens een vergadering gemist?!?
    Vind ik leuk
    Roach +2013
    donderdag 15 november 2018 om 22:43
    Iets zegt mij dat het geen gezellige kerstdagen gaan worden...
    Vind ik leuk
    Hierulf +1285
    donderdag 15 november 2018 om 22:44
    Een beetje rust voor iedereen, kan geen kwaad doen...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15591
    donderdag 15 november 2018 om 22:45
    Niet onlogisch. Jaloezie in de kleedkamers is schering en inslag. Straks denkt de rest dat Dimata een voorkeursbehandeling krijgt, dan nog van de voorzitter zelf..
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16096
    donderdag 15 november 2018 om 22:57
    Ik vind toch ook wel dat een trainer hierover geïnformeerd moet zijn. Is zoals je grote baas je vrijaf geeft, maar je ploegbaas van niks weet.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 23:12
    Hein, hein, hein, de zon van rsca... Niet tevreden ok, begrijpelijk. Maar een statement maken op deze manier... Hoogmoed of goeie ontslagvergoeding? Beide denk ik!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 01:11
    Moest ik Heineken ik deed net hetzelfde. Of Dimata moest terugkeren of heel de ploeg verlof. Niemand - en zeker geen voorzitter - hoeft zich met de kleedkamer,te moeien. Coucke maakt het gewoon moeilijker voor iedereen door zijn dwaze ideeën en gedrag.
    Vind ik leuk
    Kingambo +1975
    donderdag 15 november 2018 om 23:19
    Coucke is ver familie van Duchâtelet en we weten allemaal wat die naar de kloten gedaan heeft door zich met het sportieve te willen bemoeien; De reactie van HVH zou wel eens bewust kunnen zijn ...begin stilaan het idee te krijgen dat dit zottekot moe geworden is
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 23:35
    Tgoh, Coucke toch. Ik dacht echt: "Die man gaat RSCA een warm en goed gevoel geven". Niet dus. Dit doe je niet zonder overleg met de trainer.
    Zou ik ook schande vinden moest Bartje dit doen...

    Ik denk dat Coucke vanaf het beginhet slechte pad is opgegaan. Beginnend met Devroe zo belangrijk te laten zijn.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 23:36]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 00:48
    Als,dit waar is dan is dat degoutant van Coucke. De trainer en niemand anders beslist over het verlof, een voorzitter heeft zich niet te moeien met de kleedkamer!!! Ik krijg het echt van die Coucke he.
    Vind ik leuk
    strat2 +520
    vrijdag 16 november 2018 om 05:48
    Is dit wel waar? Remember something as fake news, niet noodzakelijk met deze site als bron uiteraard.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 05:56]
    Vind ik leuk
    Vancamp +133
    vrijdag 16 november 2018 om 02:17
    Denk dat HVH stilaan naar buitenlands werk moet beginnen zoeken,ben geen fan van Hein maar dit is een zottekensspel op rsca.
    Vind ik leuk
    willyy +122
    vrijdag 16 november 2018 om 05:26
    coucke de verkeerde man op de verkeerde plaats !
    Vind ik leuk
    maverick +221
    vrijdag 16 november 2018 om 06:58
    Vraag is waarom hij congé moest hebben? Transfer in het vooruitzicht of gaan eten met Coucke in Durbuy?
    Vind ik leuk
    hoekschop +3146
    vrijdag 16 november 2018 om 07:04
    de pidpa kwam langs om de meterstand op te nemen. Daar moet ge voor thuis zijn.
    Vind ik leuk
    Vlad +2722
    vrijdag 16 november 2018 om 13:38
    Weer eens duidelijk wat een voetbalkenner Coucke is en hoe hij als de beste weet hoe een voetbalclub te leiden
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws