Degryse krijgt de wind van voren: Ken je pyromanen?

    Degryse krijgt de wind van voren: "Ken je pyromanen?"

    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:09

    Marc Degryse heeft heel wat mensen die hem bewonderen, maar Trond Sollied behoort niet tot die categorie. De Noorse trainer neemt in Het Nieuwsblad Degryse op de korrel.

    Tegenwoordig is Degryse analist, maar in het verleden was hij actief als technisch directeur bij Club Brugge. Sollied werkte toen samen met hem. Later liet Degyse verstaan dat Sollied al eens graag een glas drinkt. "Hij zegt zaken die hij niet kan bewijzen. Dat hij dan over zichzelf schrijft, maar dat durft hij niet. Marc Degryse moet zichzelf niet voordoen als een heilige, want ik zou nooit een voet zetten in zijn kerk", stelt Sollied.

    De Noor gaat daarna vrolijk verder met Degryse op de korrel te nemen. "Ken je pyromanen? Die gaan tot vlak bij het vuur dat ze gesticht hebben en worden daar opgewonden van. Dat is een ziekte"

    Sollied ontkent niet dat hij een goed glas niet kan waarderen, maar hij is naar eigen zeggen geen drankorgel. "Waarover gaat dit dan? Weet je, hij heeft nooit gewerkt in zijn leven, dat zegt iets. Want tv, dat is geen werk, tenzij voor de programmaleider, niet voor wie voor de camera zit. Ik zeg: een boemerang keert vroeg of laat terug."

    Plaats een reactie

    Zetterberg +10044
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:17
    Schitterende zin van die pyromaan, die moet ik echt onthouden! Die kan je vaak gebruiken! Schitterend Sollied! 😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:20
    Wist niet dat het scheef zat tussen die twee..

    Solied is wel ad rem moet ik zeggen..
    Vind ik leuk
    Olli +275
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:08
    Ach, hoe zou je zelf zijn na een een paar glazen :P
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:24
    Marc heeft gelijk ok groetjes De Ref.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10044
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:28
    Ok


    Ging me alleen over die zin!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 10:28]
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15152
    zaterdag 20 oktober 2018 om 12:43
    Geen groetjes terug Zetterberg?
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10044
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:58
    Ok, groetjes de Zet..ok?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15152
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:01
    https://www.youtube.com/watch?v=zZURohVP5JY
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10044
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:54
    Zou de ref ook zo een mooi kapsel hebben?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15152
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:00
    René in actie:

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=747153888674070&set=a.108243715898427&type=3&theater
    Vind ik leuk
    Peed +311
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:29
    Eveneens ok
    Vind ik leuk
    fsd +61
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:03
    marc is nen hypocriet....
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 07:52]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:30
    Teambuilding 🤔
    Vind ik leuk
    hoekschop +2632
    zaterdag 20 oktober 2018 om 15:59
    Nee, Trond heeft gelijk. Marc is een nestbevuiler.
    Vind ik leuk
    9000 +356
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:37
    Blijft toch een apparte gozer die Sollied 😊
    Vind ik leuk
    Heppen1J +107
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:55
    was ook in de jaren 90 een gok verslaafde Degryse zoals nilis
    Vind ik leuk
    DDT +3414
    zaterdag 20 oktober 2018 om 12:07
    Nee dat was Gudjohnsen junior
    Vind ik leuk
    fsd +61
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:22
    nee dat was degryse en nilis en versavel.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 11:02
    Mr Sollied groot gelijk als voetballr een grote meneer maar daarne een dikke nek; hij heeft ook geen zaken wat andere mense privé doen mvg
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 11:08
    Degryse is in zijn tijd als speler een topper geweest en kan zich nu als analist ook uitstekend profileren, maar als technisch directeur leek hij mij toch ook een heel stuk minder sucsesvol zodat hij beter zou zwijgen !
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 11:13]
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15151
    zaterdag 20 oktober 2018 om 11:17
    No Pyro, No Party 😄
    Vind ik leuk
    DDT +3414
    zaterdag 20 oktober 2018 om 12:08
    No whisky no Sollied 😂
    Vind ik leuk
    Heppen1J +107
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:00
    fsd/wees maar voorzichtig met je
    uitspraken als je geen bewijzen heb moet je zwijgen
    Vind ik leuk
    fsd +61
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:42
    geen bewijzen?
    ik was chauffeur....
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:57
    Volgens mij hebben ze gisteren ruzie gehad op café.. de Marc wou weer niet trakteren.. 😂😂🍻
    Vind ik leuk
    Xynix +144
    zondag 21 oktober 2018 om 20:52
    Ik vond Degryze een fantastische voetballer en ook in zijn analyses slaat hij doorgaans de nagel op de kop. Ik heb met veel plezier zijn boek gelezen, behoudens het stuk waar hij over het overmatig alcoholgebruik van Sollied had. Dat voelde ongemakkelijk aan, temeer Sollied geen wederwoord had. Het was niet aan Degryze om dit in de openbaarheid te brengen. Altijd veel respect gehad trouwens voor Sollied, die mij een heel correcte mens lijkt. Ik mis hem in ons voetbal, zeker omwille van zijn fantastische quotes. Op dat vlak komt hij zelfs in de buurt van Cruyff.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws