Engelse analist twijfelt aan Rode Duivel: 'Je wint geen titels met hem'

    Engelse analist twijfelt aan Rode Duivel: 'Je wint geen titels met hem'

    woensdag 17 oktober 2018 om 22:18

    Paul Scholes is niet overtuigd van de kwaliteiten van Romelu Lukaku. Het icoon van Manchester United uitte zijn twijfels in de aanvaller tijdens een interview met ESPN. 

    "Ik ben gewoon niet zeker dat het mogelijk is om het kampioenschap te winnen met een spits zoals hem. Zijn spel buiten de grote rechthoek is gewoon niet goed genoeg. Ik weet niet of hij hard genoeg werkt, maar hij is nog jong en scoort natuurlijk veel doelpunten. Lukaku is snel en sterk, maar ook één van de spelers bij United die kampt met een gebrek aan vertrouwen", aldus Scholes.

    "Ik denk niet dat hij beseft hoe goed hij kan zijn, maar hij heeft hulp nodig, want wie kan hem vervangen als diepe spits? In mijn tijd hadden we Andy Cole, Teddy Sheringham, Ole Gunnar Solskjaer en Dwight Yorke. Als één van die spelers een mindere periode kende, werd hij simpelweg vervangen door iemand anders. Die concurrentie heeft hen geholpen. Misschien heeft Lukaku dat ook nodig", besloot de voormalige middenvelder van United.

    Plaats een reactie

    woensdag 17 oktober 2018 om 22:36
    hij heeft tonnen gelijk!!!
    Vind ik leuk
    SD +9317
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:44
    Ik zag Lukaku voor het eerst op Club Brugge voor de topper met Anderlecht. Iedereen was toen al vol lof; maar voor mij was dat een stap terug in de tijd toen een spits de kracht van een buffel moest hebben ... maar ook de techniek. Zoveel. jaren later is niet veel veranderd. Ik kan niet anders dan Scholes gelijk geven, althans vwb zijn techniek want hij heeft wel een flair om goals te scoren.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1693
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:14
    Lukaku scoort veel en is ook nog eens een serieuze krachtpatser die je in volle oorlogszone mag droppen en daar 2 man aan de praat houdt. Bovendien kan je hem gerust op 30m van het doel een diepe bal geven; weinigen die hem tegenhouden als hij vol aanzet. Als je een efficiëntere Belgische spits kan opnoemen dan hoor ik dat graag.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 23:15]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:00
    Is wesley al geschorst?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:15
    Uw afspraak bij uw psychiater gemist?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:16
    Is wesley al geschorst
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 23:16]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 00:19
    Lukaku niet goed genoeg , Sanchez niet goed genoeg , Pogba niet goed genoeg , Martial niet goed genoeg , Lingard niet goed genoeg volgens de heer Scholes . Hij begint op een oude misnoegde zak te lijken die vroeger alles beter vond
    Vind ik leuk
    Vlaming +1537
    donderdag 18 oktober 2018 om 00:45
    Volledig correct
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9854
    donderdag 18 oktober 2018 om 01:06
    Natuurlijk!
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9854
    donderdag 18 oktober 2018 om 01:07
    Pff, ik word daar zo moe van...ga even wat plopmelk drinken!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 01:09]
    Vind ik leuk
    DDT +3374
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:43
    Die kan je vinden in de melkherberg koning Leopold 3 laan 50 Sint Andries 😉
    Vind ik leuk
    zapperboy +780
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:32
    "....... één van de spelers bij United die kampt met een gebrek aan vertrouwen", aldus Scholes.""

    Verander die "" één "" maar gerust in "" tien "",Scholes.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 07:32]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws