Vandenbempt verheugt zich niet op België-Zwitserland: ''Moe en ontevreden''

    Vandenbempt verheugt zich niet op België-Zwitserland: ''Moe en ontevreden''

    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:30

    Terwijl het Belgische voetbalbal volledig op zijn kop staat, treden de Rode Duivels vrijdagavond voor de Nations League aan tegen Zwitserland. Peter Vandenbempt geeft commentaar voor de radio, maar kijkt na alle commotie niet uit naar dit duel.

    "Het is moeilijk om enthousiast te zijn", erkent hij op Studio Brussel. Vandenbempt zegt 'moe en ontevreden' te zijn. "Het zijn geen vrolijke dagen voor een voetballiefhebber. Natuurlijk kijken we niet op van financieel gesjoemel in het voetbal, al hebben de schaal en de bedragen me wel een beetje verrast'', klinkt het.

    De populaire analist is vooral geschokt vanwege het luik omkoping in het dossier 'Propere Handen'. ''Als twee topscheidsrechters, die ik personlijk ken als integere, vriendelijke, intelligente mensen, zich daaraan laten vangen, dan is dat een geweldige klap voor het Belgische voetbal'', besluit Vandenbempt.

    Lees ook: Private omkoping: 'Velkjovic & bestuursleden van Mechelen hadden contact met refs'

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +14082
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:39
    ai ai, een depressie lonkt bij Vandenbempt. Lekker een pintje en een chipje erbij pakken en genieten van onzen Eden. Het voetbalplezier zal snel terug zijn vanavond.
    Vind ik leuk
    Kingambo +1344
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:46
    Begrijp zijn reactie, bent toch ook serieus gedougeteerd als je bekijkt waar scheidrechters, trainers, spelers en makelaars de grenzen van het fatsoenlijke ruim overschrijden...als het dan je taak is om verslag uit te brengen over een sportwedstrijd en je moet beginnen twijfelen aan de integriteit van jan en alleman...ben eens benieuwd hoe arbitrage vanuit supportershoek nu in het stadion zal worden benaderd bij betwisbare fases
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6162
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:48
    Jan doet ni mee, die is geblesseerd ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:42
    is GVD uwen job, matchen verslaan, ipv jou die heisa van leko te moeien!! Raes en joos zijn er daarvoor, maar die hebben geen kloten aan hun lijf hangen!! dus moe of niet, doe je f*cking job man!
    Vind ik leuk
    Kingambo +1344
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:51
    ga met Leko samenwonen hé Patrickse..hij zegt toch niet expliciet Leko?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:54
    kijk eens naar sporza of nieuwsflash op sporza en dan zul je mij begrijpen!
    Vind ik leuk
    Kingambo +1344
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:22
    u had me gisteren gezegd dat deze website 'brol' was, waarom verwijs je daar nu naar ?
    Zijt gij politiek actief want die spreken zichzelf ook altijd tegen ...Patje toch
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 14:22]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:24
    nee, op U aanraden, ben er naar toe geweest... :-p
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:16
    Ik zal even samenvatten wat VandenBempt vertelde over Leko, want ik denk dat het niet helemaal goed overgekomen is:

    Allereerst zegt hij dat hij niet gelooft dat Leko iets onethisch zou gedaan hebben.

    Dan overloopt hij de opties die FcB volgens hem heeft, zou Leko wél iets verkeerds gedaan hebben.

    Gaat het enkel over wat loon in 't zwart gekregen hebben, dan is er eigenlijk geen probleem.

    Zou er geld op zijn rekening gekomen zijn om spelers zoals Rits naar FcB te halen, dan is een verdere samenwerking heel moeilijk.

    VDB insinueert helemaal niets, hij overloopt mogelijke scenario's, waarbij hij heel duidelijk stelt dat er op dat moment geen enkel feit Leko verweten kan worden.

    En dat hij moe is? Ik denk dat hij de voorbije dagen inderdaad overuren geklopt heeft, een voetbalbeest zoals hem hangt een infuus Redbull en volgt nonstop de laatste ontwikkelingen :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:08
    kruipt dan in uw bed en zwijg
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1450
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:18
    Hij veroordeelt die mensen dus ook al voor hun proces. Dat is fout. Heel erg fout.
    Vind ik leuk
    Heppen1J +49
    zaterdag 13 oktober 2018 om 13:01
    levens lang en opruimen ander en beter simpeleren en zwaar straffen en bladzijde omdraaien
    je gaat je beter voelen peter
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vandenbempt verheugt zich niet op België-Zwitserland: ''Moe en ontevreden''