1B wordt stopgezet, maar dat snapt niet iedereen: Het slaat nergens op

    1B wordt stopgezet, maar dat snapt niet iedereen: "Het slaat nergens op"

    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:15

    Naar aanleiding van Operatie Propere Handen is de speeldag in Eerste Klasse B van aankomend weekend uitgesteld. Tom Van Imschoot, de coach van Lommel, kan daar absoluut niet mee lachen.

    Van Imschoot vindt dat ook een straf voor Lommel, dat niets te maken heeft met de affaire. "Dat ze Mechelen-Tubeke uitstellen, daar kan ik inkomen. Want Mechelen staat momenteel in het oog van de storm. Maar wat hebben de andere clubs in 1B daarmee te maken? Dit lijkt me een paniekreactie, waar ik de logica echt niet van snap. Wie neemt zo'n beslissing eigenlijk?", staat te lezen in Het Belang Van Limburg.

    De coach heeft de indruk dat de mening van Lommel er niet toe doet. "Je staat met je spelers twee dagen voor de match, probeert de ploeg in de beste omstandigheden aan de aftrap te krijgen en dan gebeurt zoiets. Dit komt heel ongelegen voor ons en het slaat nergens op. Met het oog op de eerste periodetitel moet deze wedstrijd straks midweek ingehaald worden, want manoeuvreerruimte is er niet. Leuk is anders. Wij zijn blijkbaar kleine vissen, naar wiens mening niet geluisterd wordt. Heel jammer."

    Plaats een reactie

    camargue +1611
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:21
    Hij heeft overschot van gelijk indien er niet meer 1B ploegen worden toegevoegd aan het dossier!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:22
    Ik kan z'n redenering wel volgen maar een passende reactie is er niet.
    Stoppen of niet geeft altijd benadeelden.
    Vind ik leuk
    Julien +1144
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:27
    Terechte kritiek, maar in onze pure, transparante voetbaldictatuur mag je alleen "ja" knikken. Wellicht vrezen de bonzen dat er nog meer rotte appelen uit de 1B-kast zullen vallen. Dat zou pas sensatie zijn !
    Vind ik leuk
    SD +8697
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:32
    1B heeft toch geen kalender-probleem. Het zal niet op een speeldag komen.
    Vind ik leuk
    Frefke +441
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:21
    Dé oplossing is, met onmiddellijke ingang, KVM en W Beveren degraderen naar 4de provinciale ! Zeker als je daar 2 bestuursleden in de gevangenis zitten hebt, heb je nog weinig in te brengen ! En daarbij de 2 scheids zijn wel geschorst !
    Ik denk dat dat letterlijk "uitmesten" betekent en een positief signaal zou zijn naar de voetbalwereld toe !
    Vind ik leuk
    Goaltje +1032
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:36
    Onnozelaar. We leven niet meer in de middeleeuwen of bij de cowboys hoor. Lynchen is niet meer van deze tijd.
    Vind ik leuk
    Frefke +441
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:25
    Neen, we gaan ze gewoon hun gang laten gaan...
    Deruit ermee met dat gespuis !
    Vind ik leuk
    stoffe +0
    zaterdag 13 oktober 2018 om 22:03
    ben eens benieuwd of je ook zo zou reageren als het over jou ploeg gaat.
    Vind ik leuk
    Frefke +441
    zondag 14 oktober 2018 om 13:37
    Jawel vriend. Geen genade, want het zijn de bestuurders bovenaan die ons zoiets aandoen. Weg met dat gespuis. Ik wil wel supporter zijn van mijn ploeg maar niet misbruikt worden door sjoemelaars. Weg ermee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:58
    1 reeks degraderen is voor de mensen (de supporters ) al meer dan genoeg straf . En levenslange schorsing en stadionverbod voor de betrokkenen .
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:11
    vind ik ook waarom niet alleen die match aflasten
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    1B wordt stopgezet, maar dat snapt niet iedereen: "Het slaat nergens op"