Vormer daagt met gebaar KAA Gent-aanhang uit: Arrogant en irritant

    Vormer daagt met gebaar KAA Gent-aanhang uit: "Arrogant en irritant"

    zondag 23 september 2018 om 15:41

    KAA Gent en Club Brugge nemen het tegen elkaar op in de Ghelamco Arena. Na de 0-1 van Arnaut Danjuma Groeneveld zorgde Ruud Vormer voor ophef bij de Gent-aanhang.

    De Nederlandse middenvelder deed een gebaar hoeveel de score is. Dat kwam niet goed binnen bij de supporters van de Buffalo’s.

    Plaats een reactie

    jericho666 +1684
    zondag 23 september 2018 om 15:51
    Arrogantie en talent staan meestal omgekeerd evenredig t.o.v. elkaar
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:18
    Duidelijk..check out....

    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:52
    Tja iemand uit publiek vroeg achter de stand dus ja..
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:21
    :) verdiende uitslag 0-4!! nu zal diene supporter van gent het em niet meer vragen lol
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1490
    zondag 23 september 2018 om 19:39
    Van tegen Dortmund dan? :p
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:14
    van tegen dortmund?? man... ik weet dat het u diep zit na zo een zware nederlaag, maar bij mijne weet zijn we hier over de match van vandaag bezig of loopte hij altijd zo serieus achter?
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1490
    zondag 23 september 2018 om 23:55
    Aahzo.. dan wete gij meer dan ik over mijn eigen. 😂

    Ik kon u opvoorhand al zeggen dat Gent niet ging winnen dus tzit echt niet diep ze ge moet u geen zorgen maken 😘

    Wat ik wel opmerk dat het bij u veel gevoeliger ligt he.. Ge kunt zelfs niet tegen een grapje terwijl vormer net het zelfste deed en dan ist wel leuk he simpele 😂

    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 10:14
    sorry maar ik hoef uwe belachelijke kus ni, wa voor ne vent zijde hij man? en gevoelig? nee en tegen grapje kunnen ja! maar twas ni echt grappig dusja... en ja... zulken uitleg kunt ge idd wel geven na de match he dat ze gingen verliezen, maar hadden ze gewonnen dan zou het iets anders geweest zijn ma goed ja... ik heb mij gisteren geamusseerd gelijk ne simpelen 😋
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1490
    maandag 24 september 2018 om 10:43
    Hahah moede geen totje hebben allee jong.. aah van mij was het niet grappig maar van vormer wel he? Tis just tzelfste. Zo zijn de meeste van brugge als zij het doen ist goed maar alst een ander doet dan ni 👏 ge zijt dan ook nen simpelen he 😂😂
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 10:47]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 11:20
    jaja wete get gelijk man pff, ik ga op u simpel gedoe ni meer verder maar doe gerust verder simpel 😉 dit is iets wat jullie graag doen he.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:53
    Ruud ruud ruud ruud ruud ruud ruud ruud! #GNTCLU
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:01
    Volgens mij zitten we met een fan.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:57

    Zal een reactie op een reactie geweest zijn ...als dat al niet meer mag 🙄🙄🙄
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2574
    zondag 23 september 2018 om 15:58
    Ruud zalige gast
    Vind ik leuk
    Roach +1414
    zondag 23 september 2018 om 16:00
    Toch een beetje onwaardig voor een Gouden Schoen...
    Vind ik leuk
    Geert1980 +602
    zondag 23 september 2018 om 16:00
    Dat is een reactie zoals de kwek supporter aan zijn oprit stonden aan zijn huis in Gent dus sssst en al 0/2 hoppa
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2574
    zondag 23 september 2018 om 16:06
    0-3
    Tis stil aan de overkant
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2113
    zondag 23 september 2018 om 16:05
    Kan nu al 3 vingertjes tonen...
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2574
    zondag 23 september 2018 om 16:09
    WoW 0-4
    Dag Yves
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2113
    zondag 23 september 2018 om 16:10
    Wesley is on fire
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:42
    Als de match nog een beetje langer had geduurd had hem niet genoeg vingers
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:06
    Arrogant en irritant?

    Loepzuivere pass voor 0-3 ...

    Tegen een zwak ploegje weliswaar....

    Naar de uitgang...wie gaat er mee met yvdh?

    Excuseer...boekhouding beetje bijwerken.... 0-4

    Een geslagen hond mag je niet treiteren..
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:09
    Als dit al niet meer oke is, wat moeten we dan zeggen over Benito Raman...
    Vind ik leuk
    Intel +1173
    zondag 23 september 2018 om 16:15
    Ja benito was toen ook veel jonger... zie je veel toppers dit doen?
    Vind ik leuk
    Intel +1173
    zondag 23 september 2018 om 16:10
    Ja waarom dit nodig is snap ik ook niet , harde werker en goeie speler maar soms echt nog een klein kind in zijn gedrag .
    Vind ik leuk
    Wim1966 +988
    zondag 23 september 2018 om 16:22
    Goed in de biertjes-competitie...
    Tegen Dortmund voor de Champions League werd toch ook duidelijk dat dit niveau voor hem iets te hoog was.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2567
    zondag 23 september 2018 om 18:08
    Club was nochtans beter.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +988
    maandag 24 september 2018 om 07:43
    Dat is natuurlijk beoordeeld door blauwe/zwarte ogen en goed dat jij er zo over denkt.
    Ik vond Dortmund stabieler en zeker in de tweede helft de evenknie.
    De start van Brugge was geweldig en jammer dat ze niet scoorden.
    In Dortmund zullen de Duitsers niet behouden spelen en wordt het andere koek, vrees ik.
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +779
    zondag 23 september 2018 om 17:02
    Reactie op de irritante van van Gent 😉
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:14
    Zalig
    Vind ik leuk
    Pajot1 +164
    zondag 23 september 2018 om 16:18
    Yveske Yveske alles is voorbij....
    Vind ik leuk
    Kingambo +1329
    zondag 23 september 2018 om 16:29
    Da zongen die van Dortmund dinsdag ook...
    Vind ik leuk
    Pajot1 +164
    zondag 23 september 2018 om 16:33
    Wisten die dat toen al? :-)
    Vind ik leuk
    Kingambo +1329
    zondag 23 september 2018 om 16:34
    Een goeike...
    Vind ik leuk
    ROBSON +2567
    zondag 23 september 2018 om 18:09
    Was yveske daar ook?
    Vind ik leuk
    blondel +2433
    zondag 23 september 2018 om 20:30
    Hey Kingambo,welk liedje ben je nu aan het zingen ,na de match tegen Anderlecht?Een treurliedje!!
    Vind ik leuk
    Kingambo +1329
    zondag 23 september 2018 om 21:16
    Uw lijflied. ‘Het Zwien’ ,
    Anderlecht verdient gewonnen, maar ja dat is topploeg, jullie komen nog niet aan hun enkels alleen al wat geschiedenis en standing betreft...snulleke
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 21:17]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 22:18
    topploeg??? lol een goeie ploeg ok maar top??? dan zoude ze ni staan waar ze nu staan man, en wij komen idd niet tot aan hun enkels want we zitten er dik boven ook! en geschiedenis is en blijft maar geschiedenis maar deze voetbal nu daar komt rsca nu nog zelfs niet in de buurt van SNULLEKEN ;)
    Vind ik leuk
    polle1 +142
    zondag 23 september 2018 om 16:19
    denkt dat hij een wereldspeler is maar zal nog wel met zijn 2 voetjes op de grond gezet worden, een paar keer keihard aanpakken in de volgende wedstrijd en hij pakt zo een rode kaart, in nederland lacht men met vormer
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:28
    Maar ruudje lacht het laatst vandaag...
    Vind ik leuk
    Kingambo +1329
    zondag 23 september 2018 om 16:30
    Dinsdag was’t een stuk minder...ieder zijn plezier...ga ermee samenwonen anders
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:32
    Ik weet het niet zo . Ik vond dat Club een zeer degelijke match had gespeeld. Ik was toch fier op mijn Club . Jij ook op die van u?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:36
    dinsdag een stuk minder?? de match gezien soms? dacht dat we de betere ploeg warzn zelfs en verdienden zeker te winnen maar een dom onozel lucky goaltje doet het verhaal hem dan draaien dat het zo gezegd dan dinsdag zo een stuk minder was. man man man...
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:39
    En da is dan een Standard supporter. Die hebben echt een geweldige match gespeeld. Buitenaards gewoon...
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:23
    jaja... gent is gewoon koud gepakt met 4 fantastische doelpunten, meer heb ik daar niet over te zeggen ;) c'mon you blues!!
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1327
    zondag 23 september 2018 om 16:26
    Och! Dat is de aard van het beestje!
    Tis en blijft nen Hollander!

    Zou maar erg zijn moesten we allemaal politiek correct zijn!
    Vind ik leuk
    ROBSON +2567
    zondag 23 september 2018 om 16:31
    Doorgaan.......afmaken......kwek.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:35
    Doorgaan ... KAPOTMAKEN!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:36
    Ruudje Vormer, we worden kampioen!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:39
    Ze worden nooit meer kampiooeennn!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:54
    Goed gedaan ruudje 😘
    Vind ik leuk
    Elise +390
    zondag 23 september 2018 om 17:02
    Schitterend gebaar 😃
    Was gewoon fout. En de rode kaart bleef op zak dus ook competitievervalsing bij deze.
    Nu And.-Standard...
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +779
    zondag 23 september 2018 om 17:04
    RUUD is een held !!! 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Fie +82
    zondag 23 september 2018 om 17:09
    Als je al moet verhuizen omdat enkele onnozelaars iedere Gent-club match aan uw huis postvatten dan mag je dit volledig doen! Lekker toch Ruud ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 17:28
    jullie zouden wensen dat je een speler in jullie rangen had zoals Ruud.
    Vind ik leuk
    La joya +212
    zondag 23 september 2018 om 18:59
    Spijtig genoeg loopt die nep gouden schoen hier nog rond, was ie maar vertrokken naar die rijke sjeiks. Arrogante keeskop die ze in Nederland ook niet kunnen zien spelen...
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14390
    zondag 23 september 2018 om 19:00
    Wat een jankers.. dat hoort erbij. Die mentaliteit van Vormer is top, over-mijn-lijk.
    Vind ik leuk
    Lupo +440
    zondag 23 september 2018 om 21:03
    gewoon arrogant maar dat zijn er meer die dat zijn
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +820
    zondag 23 september 2018 om 22:54
    Zen ne kie gewonne weh, zie gulder al kampioen of wa...
    En neu viere op ulder kluute in de CL :)
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +779
    maandag 24 september 2018 om 06:05
    Weeral kampioen bedoeld je dan ....? 😉
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +820
    maandag 24 september 2018 om 09:50
    't zullen eerder de andere blauw witte zijn :)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 10:19
    nee denke et ni, blauw zwart word gewoon verdiend kampioen!
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +779
    maandag 24 september 2018 om 12:23
    Da hoop je gewoon vanwege je blauw/zwarte afkeer.....maar het zal juist niet zijn 😎
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +820