Aad de Mos laakt mentaliteit bij Standard: “Hij maakt het te ingewikkeld”

    Aad de Mos laakt mentaliteit bij Standard: “Hij maakt het te ingewikkeld”

    zondag 23 september 2018 om 08:44

    Standard staat zondag voor een belangrijke wedstrijd. De Rouches gaan op bezoek bij rivaal Anderlecht. Een zege is meer dan welkom na een moeilijke periode

    Analist Aad de Mos ziet het probleem bij Standard. "Bij Standard is het meer een kwestie van mentaliteit dan van kwaliteit. Preud'homme probeerde het tegen Sevilla in een 3-5-2, maar daarmee maak je het te ingewikkeld voor die spelers.”

    ”Er heeft nog niemand een wedstrijd gewonnen op het tactisch bord. Een coach moet zich aanpassen aan het spelersmateriaal dat hij heeft, dus 'keep it simple!”, is De Mos duidelijk tegenover Het Laatste Nieuws.

    Poll

    Heeft hij hier gelijk?

    (141 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kris1 +652
    zondag 23 september 2018 om 08:57
    Aad zegt soms dus ook zinnige dingen. Deze keer is het er pal op.
    Vind ik leuk
    SD +8635
    zondag 23 september 2018 om 08:58
    Ge kunt precies hetzelfde vertellen over Anderlecht Aad ! Laat maar MPH doen, hij weet wat hij wil. Of ben je jaloers van diens succes ?
    Vind ik leuk
    Toca +33132
    zondag 23 september 2018 om 09:42
    Ach de mos zijn palmares is maar het tienvoud van dat van mph.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10861
    zondag 23 september 2018 om 10:34
    Hopla, SD kan in geen enkel bericht Anderlecht achterwege laten. Wat een trauma lieve jongen!
    Vind ik leuk
    E.V +2475
    zondag 23 september 2018 om 12:34
    SD ben jij zo'n fan van Anderlecht dat je er niet kan over zwijgen?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 09:24
    Wij hebben de schijt aan smoske zijn gezever.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10861
    zondag 23 september 2018 om 10:36
    En toch het artikel gelezen?! Vreemd
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:18
    Allemaal dikke zever. Een trainer weet welk vlees hij in de kuip heeft en moet daarmee verder. Kan/moet/mag zijn systeem opdringen. Indien de spelers van Standard dat niet kunnen oppikken, zijn ze een topploeg niet waardig.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Aad de Mos laakt mentaliteit bij Standard: “Hij maakt het te ingewikkeld”